Lähde mukaan vierasmatsiin, täältä tietoa muista menijöistä ja kuljetuksista

• 59 564
  • 294

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Ässät-TPS to 18.09 klo 18.30

Viestin lähetti Jaakko
Seisomakatsomoon sinne ei Raumantien puoleiseen päätyy luutavasti Porukka sijoittuu.

Tiedoksi Poriin tulijoille:
Isomäen hallin Rauman puoleiseen päätyyn on avattu KALJAKATSOMO!!! Pyhättö on sijoitettu niiden seisomakatsomon kulmassa olleiden penkkien tilalle; ts. osa penkeistä on revitty huitsin w*ttuun meidän janoisten kannattajien riemuksi! Kaikkia penkkejä ei ole poistettu, vaan katsomo on siis istumakatsomon keskellä! Kaljakatsomoon mahtuu noin seitsemänkymmentä janoisinta! Käsittääkseni janoaan pääsee sammuttamaan myös seisomalipulla! Näkyvyys kentälle ihan mukiinmenevä...

Hanaolutta ei valitettavasti ole tarjolla, vaan kahden Hartwallin kylmäkaapin verran Karjalan tölkkiolutta! Tölkin hinta on kuulemma <sikahinta> neljä euroa! 0,33l/0,5l ei tietoa! Perustuu siis kuulopuheisiin; en ollut katsomassa Ässät-Lukko -matsia viime perjantaina! Puolivalmiin katsomon olen jo nähnyt, mutta en ole vielä testannut sen toimivuutta käytännössä! Eiköhän se torstaina tule testattua...

Pre-game aivan keskustassa Pub Winstonissa, josta ilmainen bussikuljetus hallille klo 18.00! Jälkipelit samassa paikassa, jonne matsin jälkeen myös ilmainen bussikuljetus hallilta! Ässien kotipelipäivinä Winstonissa ISO (0,5l) tuoppi Karjalaa 2,50e!!! Ja tarjolla oikein lasituopista! Jälkipeleissä haastateltavana kaksi Ässien pelaajaa ja haastattelijana saattaa olla Ässien tämän kauden kenttäkuuluttaja Iku Viitanen... Saan varmaan huomenna tietää ketkä ovat tulossa haastatteluun! Laitan ilmoa!

Näillä näkymin Turusta seurakseni on tulossa myös Ms.Foxie!? Mr.Fox on joka tapauksessa erät The Kaljakatsomossa ja erätauot Kiekkokansan Pubissa! TPS-antennipipo saa siis viimeinkin Pitsiturnauksen jälkeen myös SM-liigakasteen...

Onko mahdollisesti joku jäämässä viettämään iltaa Poriin pidemmän kaavan mukaan?! Ehdottoman asiantuntevaa opastusta paikallisista kapakoista olisi saatavilla! Family Foxie on jäämässä ainakin jonkinasteiselle liikekannalle... Viestiä vain YV:llä niin sovitaan asioita tarkemmin!

Törmäillään hallilla!

Ja Jii:
Isomäen hallissa EI saa turpiinsa TPS-paita päällä
Tai no varmasti saa, jos itse hölmöilee...

MustaEnkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Evolution
Viestin lähetti Jaakko
Voisi vaikka tehdä, jonkin sortin tapaamista siellä päädy baarissa, joka on Bluesin fanikatsomon takana ensimmäisellä erätauolla. Ainakin minä sinne suunnistan. 406 on kuulemma myyty turkulaisille lippuja, joten sinne voi olla hyvä ostaa paikat ainakin samalle sivustalle.
OK! Kun nyt näyttää siltä että Mustat Enkelitkin pääsee paikalle otamme tähtäimeksi 406:sen ja tauolle mainitsemasi Bubi. Tästä se alkaa! (Eikä yhtään liian aikaisin!)

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Jaakko
Voisi vaikka tehdä, jonkin sortin tapaamista siellä päädy baarissa, joka on Bluesin fanikatsomon takana ensimmäisellä erätauolla. Ainakin minä sinne suunnistan. 406 on kuulemma myyty turkulaisille lippuja, joten sinne voi olla hyvä ostaa paikat ainakin samalle sivustalle.

Onko sulla tuosta 406:sta parempaa tietoa kuin meikäläisen kommentti Blues-TPS -otteluketjussa? Jos sulla vaikkapa on tietoa siitä että paljonko on myyty siihen katsomoon Turgulaissille lippuja.

Itse tässä olen pohdiskellut että jaksanko paikalta mihinkään liikkua erätaukojen aikana. Varsinkin kun halli on vieras, luultavasti onnistun eksymään ja löydän itseni jostain kotijoukkueen pukukopista tai jäältä.

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Eipä minulla mitään muuta ole, mutta parempi se on jotain lonkalta heittää, kun olla mitään heittämättä. Ainakin yhdeksän kannattajan tiedän sinne sijoittuvan. Ehkäpä jos siellä on tilaa sinne voi halukaat tunkea meidän joukkoomme. Kyllä me jotain ääntä ainakin saadaan aikaiseksi.

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Colorado
Poriin tullaan mutta seurueemme istuu jossain minne matkanjohtaja on hommannut liput.
Hengessä ollaan kuitenkin mukana.

Forza TPS!!!

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Ajeleeko kukaan tänän Poriin Harjavallan kautta? Voisin hypätä kyytiin.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Jii
Ajeleeko kukaan tänän Poriin Harjavallan kautta? Voisin hypätä kyytiin.
Pikavuoron linja-autollakin pääsee hyvin, kun jää pois sairaalan pysäkillä. Aikatauluja en muista mutta löytyvät vaikka www.satakunnanliikenne.fi sivuilta.

Perkele, minä ajelen Harjavaltaan päin :( Iltavuoron takia jää peli väliin...

Fedsy91

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Detroit Red Wings, Leijonat, Fedorov #91
Jokerit - TPS

Peli on tänään, ja näin ajoissa kyselen, että mistä katsomosta löytyy TPS-fanit hjareenalta tänään? Itse harkitsen tulevani katsomaan, kun pelikin on parantunut(?) edellisesta Blues-pelistä, jonka paikan päällä kävin katsomassa... Mutta jos on tietoa, missäpäin esim. sissiryhmä oleilee tänään, niin mielelläni hankkisin lipun samalta suunnalta...

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Sissiryhmä goes to seisomakatsomo. Meidät on varmasti helppo löytää huutojen, rekvisiitan ja laulujen perusteella. Toivottavasti mukaamme tulee mahdollisimman paljon mustavalkoisia katsojia.

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Mihin katsomoon Sissiryhmä on menossa kun keskiviikkona pelataan raumalla? Onko mahdollisesti seisomakatsomo?
Itse lähden peliä katsomaan.

-Stouni-

Edit: Kuulemieni tietojen mukaan halli on aikas täynnä. Joten lippuja ei välttämättä ole saatavilla lippuluukulta. Joten kannattaa tilata lippu jos tietää numeron.

Viimeksi muokattu:

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Mukaan mahtuu vielä muutama, joten jos reissu kiinnostaa, niin laittakaa minulle YV:tä. Lähtö on 16.15.

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Turku-J:kylä-Turku

Kahdelle henkilölle löytyisi tilaa autosta Jyväskylään katsomaan Jyp-TPS ottelua. Lähtö tapahtuu Aurakatu 2 klo 13.00, koska matkalla on kuulemma tietöitä, siksi lähtö hyvissä ajoin.

Ottakaa yhteyttä YV:nä, jos löytyy kiinnostusta.

Viimeksi muokattu:

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Turku-Helsinki-Turku

Mikäli joku on menossa Helsinkiin tiistaina 21.10. seuraamaan Palloseuran edesottamuksia HIFK:ta vastaan ja tarvitsee bensakustannusten jakajia, niin yyveellä passaa mielellään lähestyä. Edes sun takas tarttis päästä tietysti.

Edit; Se siitä sitten.

Viimeksi muokattu:

foobar

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Mega"matka

Onko tälle kaudelle tiedossa fanimatkaa johon olisi tarkoitus lähteä suuremmalla pääluvulla? Jokunen kausi sitten ainakin Pasilassa käytiin junalla hakemassa pisteet kotiin.

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Ilves pelissä olemme C1-katsomon takana olevassa seisomakatsomossa, joten kaikki mustavalkoista väriä kannattavat sinne, jotka haluavat olla hyvässä tunnelmassa mukana. Nyt sinne on ainakin yksi minibussillinen porukkaa tulossa kannustamaan.

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: "Mega"matka

Viestin lähetti foobar
Onko tälle kaudelle tiedossa fanimatkaa johon olisi tarkoitus lähteä suuremmalla pääluvulla? Jokunen kausi sitten ainakin Pasilassa käytiin junalla hakemassa pisteet kotiin.

Tämähän on ihan utopiaa nykyisellä markkinoinnilla ja hinnoilla - Hämeenlinnankin matka olisi maksanut suunnattomasti. Nykyisellä rahanhimolla saada minnekään edes bussillista lähtemään, pitää vain vieraspeleissä poikien tyytyä Sissiryhmään ja Mustiin Enkeleihin kun seurajohto ahneudessaan yrittää repiä rahaa kuin paperia.

Taitaa olla kolme matkaa ollut varsinaisen kauden aikana (Pitsiturnaus siis poislukien) kehitteillä seuran puolesta, mutta muistaakseni yksikään ei ole toteutunut?

foobar

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: "Mega"matka

Viestin lähetti Juha Salminen
Tämähän on ihan utopiaa nykyisellä markkinoinnilla ja hinnoilla - Hämeenlinnankin matka olisi maksanut suunnattomasti. Nykyisellä rahanhimolla saada minnekään edes bussillista lähtemään, pitää vain vieraspeleissä poikien tyytyä Sissiryhmään ja Mustiin Enkeleihin kun seurajohto ahneudessaan yrittää repiä rahaa kuin paperia.

Taitaa olla kolme matkaa ollut varsinaisen kauden aikana (Pitsiturnaus siis poislukien) kehitteillä seuran puolesta, mutta muistaakseni yksikään ei ole toteutunut?

Kateellisena katselee IFK:n vastaavia reissuja, olenko käsittänyt väärin vai sponsoroiko IFK faniensa reissuja jotenkin?

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Eipä sponsoroi. Megamatka tänne on kyllä ollut kai Koffin ja DNA sponsoroima. Turkulaisia ei vaan taida kiinnostaa reissaaminen, mikä on sinällään sääli. Sillä onhan ainakin minun mielestä vierasreissut juuri niitä hauskimpia. Pitäisi vaan löytää sellaista porukkaa, jota kiinnostaa ottaa bisseä bussissa ja pitää hauskaa matseissa. Nyt on aivan liikaa porukkaa, jotka vaan katselevat peliä. Ei siinäkään mitään pahaa ole, mutta kaikenlaista tallaajaa tänne mahtuu. Uskon, että olisi hyvinkin mahdollista tämän kokoisesta kaupungista saada ainakin yksi dösä suurimpaan osaan viikkopeleistä ja useampia lauantaisin. Markkinointi ja hinnat kohdalleen, niin alkaa väkeä riittämään. HIFK:lla on kyllä hinnat meidän kanssa aikalailla samoissa.

Tietenkin loppukaudesta porukka enemmän innostuu, niin kotona kuin vieraissa matseja katsomaan. Koitammekin Sissiryhmän kanssa muuttaa ainakin sen verran kun pystymme, että porukka lähtisi pitämään reissuille hyvää menoa. En minäkään jaksaisi lähes kaikkia vierasreissuja kiertää pelkästään katsomassa matseja. Pääasia niissä yleensä on se, että siellä hyvä meno ja viihdyn hyvin.

Tietenkin kova ottelumäärä rajoittaa, mutta siihen ei voi vaikuttaa. Paljon kyllä löytyy asioita, joihin voisi vaikuttaa. Väitäkin, että suuri osa turkulaisista eivät edes tiedä koska reissuja järjestetään, vaikka sellaiseen olisivat kenties halukkaita lähtemään.

Hämeenlinnaan muuten lähti kuljetus. Seuraava reissu on Lappeenrantaa, joten toivottavasti sinne lähtee tarpeeksi porukkaa.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Jaakko
Nyt on aivan liikaa porukkaa, jotka vaan katselevat peliä. Ei siinäkään mitään pahaa ole, mutta kaikenlaista tallaajaa tänne mahtuu.

Minusta Jaakon organisoiman Sissiryhmän meno on mukavaa seurattavaa. Ääntä piisaa ja meno on varmasti asianosaisten mielestä mukavaa. On kokonaan toinen asia, viihtyvätkö kaikki tällaisessa hulinassa. Itse kannatan lämpimästi kaikkia yrityksiä lisätä elämää katsomossa. En kuitenkaan voisi kuvitella itse seuraavani peliä sellaisessa porukassa, sillä itse ottelu ja peliesitys jäisi mielestäni siinä muiden asioiden jalkoihin.

On hienoa, että jääkiekko-ottelusta voi nauttia monella tavalla. Jokainen lipun lunastanut tai muuten aidan alta tiensä halliin raivannut on kuitenkin oikeutettu seuraamaan peliä haluamallaan tavalla. Ei mökä ja elämöinti ole mikään itsetarkoitus. Kyllä ääntä ja meteliä lähtee, jos tunnelma ja pelisuoritus on sen arvoista. Omalta osaltani en voisi nauttia pelaajien suorituksista, mikäli huomioni kiinnittyisi ensimmäisenä metelöintiin ja tunnelman luomiseen.

Nauttikoon kukin jääkiekosta edelleen haluamallaan tavalla.

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Suurilla kentillä keskieuroopassa Curvat, Standit etc. muut päätykatsomot meteliä pitävät. Eipä sielläkään kovin paljom sivukatsomoista vältämättä ääntä kuulu. Joten on aivan luonnollista, että osa porukasta pitää meteliä ja osa keskittyy pelkästään lajin seruraamiseen. Eikä siinä suinkaa ole mitään pahaa.

Oliskohan tässä jotain siihen, että Turun kokoisessa kaupungissa voi olla toisella kymmenellätuhannella alkavia yleisömääriä kun tästä lähdetään vähän länteen ja etelään.

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Itäturismia

TPS:n fanibussi menee Lappeenrantaa Helsingin kautta, eli jos siinä välissä kiinnostaa tulla mukaan niin voi laittaa vaikka minulle YV:ttä ja ilmoittaa asiasta Sarille toimistoon. Itsekin tulen sieltä kyytiin siippani kanssa. Minulle kannattaa laittaa viestiä, että voidaan katsoa sopiva paikka, mistä dösä meidät poimii.

*edit: Niin ja voi sitä tulla kyytiin, vaikka ihan Turusta tai muualta reitiltä, kun vaan siitä ilmoittelee ajoissa.

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
TKU-HKI-TKU 27.11.2003

Lähden näillä näkymin yksin ajelemaan kohti Helsinkiä viimeistään klo 16. Mukaan siis mahtuu 1-3 TPS-kannattajaa jakamaan löpörahoja. Kyyti on savuton ja kohtuuholiton. Juoppokuskiksi en aatellut ruveta.

Itellä lippu E4-katsomosta parin helsinkiläisen kaverin kanssa.

YV:tä kehiin.

Edit; 2 paikkaa varattu

Viimeksi muokattu:

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ässät-TPS 9.12

Ajattelin uteliaisuuttani ilman kyydin tarvetta kysellä, että kuinka moni on huomenna pimeyden langetessa isänmaamme ylle kuljettamassa majaansa Björneborgiin? Ihan tepsiläisedustusta silmälläpitäen... :)

MustaEnkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Evolution
Ja aika utelias tuo Salminen taitaa ollakin kun oikein viiteen kertaan on pakko kysyä ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy