Mainos

Kysymys Soundin tilaajille

• 752
  • 12

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oletteko jo saaneet uusimman numeron? Senhän piti ilmestyä jo eilen, ja melkein tuli paskat housuun kun sitä ei tullut tänäänkään! Kaikista pelottavinta tässä on se, että siellähän sitä uusinta uutta tänään komeili jopa Siwan telineissä. Aaagh, missä viipyy minun lehteni?!

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tullut minulle eilen ainakaan. Tämän päivän postin näen reilun tunnin päästä.

Harmi, jos se juuri nyt myöhästelee, kun on CD:kin mukana. Epäilen, että vuonna 1997 joku postimies pihisti sen numeron, jossa CD oli, kun sitä ei tullut ollenkaan. Joskus joulunkieppeillä sitten soittelin A-lehtiin ja lähettivät uuden, mutta jotenkin kuulosti siltä, että se virkailija ajatteli minun vain hommaavan ilmaista cd:tä kaverillekin...

topivl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tullut on ja levy on kuunneltu. Mutta kyllähän nuo Soundin kylkiäislevyt aikamoisia sillisalaatteja ovat. Jos ne ovat olevinaan näytös suomalaisesta musasta tällä hetkellä niin ei hyvin mene. No onneksi tiedän että noiden tekeleiden ulkopuolelta löytyy paljon hyvää suomalaista musiikkia. Eipä tule tuotakaan levyä uudelleen kuunneltua(ainakaan kokonaan).

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehtisinköhän minä vielä ajoissa vessaan? Ei meinaa ollut tullut tänäänkään...

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Lukekaa Rumbaa...;)

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Demon Allbran
Tai Q:ta. :cool:

(sieltähän Soundi pääjuttunsa repii)

Nooh, mutta vain silloin kun kyseessä on joku ulkomaan iso stärä.
Se muuten tuli kuin tulikin tänään, jeee.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Long live Tampere! Tuli siis Soundi 12/91? Ne on ne hämäläiset sellaisia epeleitä:D

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei muuten tullut vieläkään minulle... Voi olla jotain osoitesekoilujakin, kun muutosta on niin vähän aikaa kulunut. Toinen A-lehti, joka minulle vielä hetken tulee teki tosin sellaisen tempun, että osoite oli jo muutettu, mutta uusin numero tuli jälleen vanhaan osoitteeseen. Edelleenlähetys toimitti sen sitten päivän viiveellä uuteen kämppään. Jospa se sieltä maanantaina tulisi vihdoin. Muuten mää suutun ja soitan sinne! :mad: (Vapiskaa A-lehdet...)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy