Jo jonkin aikaa ovat olleet kadoksissa suorat linkit kierroksen muiden otteluiden tilastoihin ja raportteihin, minne ne hävisivät? Superärsyttävää joutua klikkaamaan takaisin-nappia 5-7 kertaa jos haluaa käydä kierroksen matsit pikaisesti läpi, kuten usein minä haluan.
Kyllähän meikän koneella raporteista ainakin pääsee toiseen oikean reunan linkeistä, mutta kun tilastoihin siirtyy, niin sitten ei enää kyseisiä linkkejä näy.
Eiköhän tilanne tasaannu normaalille tasolle ja nykyinen teho riittää hulppeasti niin keskustelupalstalla kuin verkkolehdelläkin.
Mistä nämä viime päivinä ilmenneet pitkätkin katkot johtuvat?
Itse selailen keskustelupalstaa ilman allekirjoituksia. Ne saa pois päältä omista asetuksista...Olisin valmis luopumaan allekirjoituksista vaikka kokonaan. Onko muut käyttäjät tai moderaattorit ajatellut asiaa?
Kun selaa jatkoaikaa esim puhelimella niin toimii yllättävän hyvin ja otteluseurantaketju varsinkin on itsellä matsipäivinä kovassa käytössä... mutta nimimerkkien allekirjoitukset tuntuvat usein aika kohtuuttoman pitkiltä kun niitä scrollailee esim N95 kapealla näytöllä.
Itse selailen keskustelupalstaa ilman allekirjoituksia. Ne saa pois päältä omista asetuksista...
Hetki sitten, kun painoin jotain muuta kuin hakunappia, niin tuli alla oleva teksti kuvaruutuun, vaikka käyttäjiä oli vain karvan alta 2900.No keskustelupalstan teho ainakaan ei ole riittänyt viimepäivinä mihinkään.
Palvelin on ruuhkautunut liian suuren käyttäjämäärän takia. Älä yritä ladata haluamaasi sivua välittömästi uudelleen, vaan yritä palata palstalle myöhemmin.
Voitot ovat tällä hetkellä Oilersille 3-2 ja vielä on pelaamatta kolme ottelua, joten ei vielä kannata kauheasti tuuletella.Jatkoaika 5.2.2008 kirjoitti:Jos Edmonton Oilers ei pääse pudotuspeleihin, sille jää ainakin jotain käteen tästäkin kaudesta. Se vei tämän kauden Albertan herruuden nimiinsä voitoin 3-1.
Haluaisin linkkien näkyvän "perinteisen" sinisinä nykyisen mustan sijaan.
Paha riman alitus päätoimittaja Mikael Hoikkalalta.