Jaahas, no minä olen omalta osaltani pahoillani jos viestistäni jäi jotenkin vähättelevä tms. kuva työtänne kohtaan. Näin ei ollut tarkoitus, vaan tarkoitin ihan kirjaimellisesti sitä mitä kirjoitinkin. Minä en todellakaan tiedä miten iso homma tuo "digitaalisen punakynän käyttäminen" on, kun en vastaavaa hommaa ole koskaan itse tehnyt. Jos kyseessä tosiaan on kohtuuton urakka noin pienen asian takia, kuten edellä olevasta vastauksesta voisi päätellä, niin ok, hyväksyn sen täysin. Mutta näin maalaisjärjellä ajatellen, ilman mitään takaa-ajatuksia, tuon ei luulisi olevan iso homma.
Lähinnä tuo asia tuli mieleen siitä taannoisesta lehtijutusta, jossa Jatkoajan yhdeksi tavoitteeksi mainittiin suomen kielen vaaliminen tjsp. Nämä näkyvät kirjoitusvirheet eivät oikein sovi tuohon suunnitelmaan.
Itse voin kyllä yksityisviestitellä ketjuja, joiden otsikot kaipaavat viilaamista.
Lähinnä tuo asia tuli mieleen siitä taannoisesta lehtijutusta, jossa Jatkoajan yhdeksi tavoitteeksi mainittiin suomen kielen vaaliminen tjsp. Nämä näkyvät kirjoitusvirheet eivät oikein sovi tuohon suunnitelmaan.
Itse voin kyllä yksityisviestitellä ketjuja, joiden otsikot kaipaavat viilaamista.