Kymysys

  • 1 110
  • 7

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Kysäisempä tässä aikani kuluksi tämmöistä.
Minkä takia käyttäjälista josta näkee kuka on linjoilla on poistettu.Aiemmin kun tulin kirjoitelemaan/lukemaan viestiketjuja,niin menin aina ensiksi sinne katsomaan kuka on sivuilla.Olisiko sitä mahdollista saada takaisin?????
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kummallista. Sitä ei tosiaan ole nyt, mutta ihan äsken se vielä oli. Olisiko ollut jopa eilen? Jospa se on näkyvillä jotenkin random-periaatteella, sisäänkirjautuessa arpoutuu satunnaisluku, jonka arvo määrää, onko se lista näkyvillä vai ei..

Tässä vaiheessa huomaan, että olen tehnyt aamun liian intensiivisesti töitä, ja haen kupin kahvia. Kaipa joku moderaattoreista kohta tähänkin vastaa.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samaa vikaa...

Joskus näkyy, joskus taas ei...
 

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Käsittääkseni se rasitti liikaa palvelinta, joten se poistettiin. Lelulla on varmaankin hieman tarkempaa tietoa asiasta.
 

Lelu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Se tosiaan poistettiin, koska se rasittaa jonkin verran palvelinta. Yritin karsia turhiksi kuvittelimiani palveluita kuormituksen vähentämiseksi, mutta jos se lista onkin hyödyllinen, niin laitetaan takaisin. Ei sillä kokonaisuuteen kovin suurta vaikutusta kuitenkaan ole.
 

Lelu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Paitsi, että heti kun tuon laitoin, niin kaatui kone. Ehkä emme ota turhia riskejä. Eli lista poistuu jälleen :(
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
lelu

Ok,ymmärrän kyllä jos palvelin uhkaa kaatua moisen takia,mutta katsotaan vaikka myöhemmin kun/jos hommelit lähtee kunnolla futaamaan.Minä ainakin haluaisin tietää keitä sivuilla juuri sillä hetkellä oleilee kun tulen sinne sisään.Pidetään peukkuja,jospa tämä tulisi joskus takaisin.
 

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
Lista oli mukava

Myös minä olen kaivannut tuota listaa aktiivisista käyttäjistä, mutta jos se ei ole vielä mahdollista niin myös minä ymmärrän tämän!

Itse olen tehnyt itselleni melko suuren kaverilistan, jossa näen aina ketä kiinnostavia kirjoittajia listalla on aktiivisina! Se ajaa vähän samaa asiaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös