Kymppitonnia ei lakkauteta

  • 2 087
  • 17

Mitä mieltä olet Kymppitonnin jatkamispäätöksestä?

  • Olen tyytyväinen.

    Ääniä: 27 34,2%
  • EI! En kestä sitä kilpailua...

    Ääniä: 52 65,8%

  • Äänestäjiä
    79

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Päivän Iltalehti kertoi yllättävän uutisen: "Kymppitonni jatkuu sittenkin". Viime viikollahan kuulutettiin kuinka tämä on nyt sitten vika jakso... No eipäs ollutkaan.

Mun mielestä tää on ihan kiva juttu, Riitta Väisänen on oikein itsevarma ja sopiva vetäjä tähän kohtalaisen erikoiseen formaattiin. Jään innolla odottamaan syksyä...

R.I.P Spede... Hyvä keksintö hyvältä mieheltä .:)
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Periaatteessa ihan sama (ihan neutraalilla äänensävyllä sanottuna). Yleensä, jos satun sen näkemään, suljen silmät / teen jotain muuta ja kokeilen arvuutella sanaa - vahinko, että telkkarissa on äänelle "mute", mutta kuvaa ei saa pois niin, että ääni jäisi... :-/
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kaikesta täällä nykyään äänestyksiä järjestetäänkin! Pitäisköhän näitä jotenkin rajoittaa? Vetoankin jatkoaikalaisiin, jotta yritetään pitää jotain tasoa täällä. Itse kyssäri on tosiaan EVVK-tasoa...:eek:
 

Shane

Jäsen
Viestin lähetti Euro71
vahinko, että telkkarissa on äänelle "mute", mutta kuvaa ei saa pois niin, että ääni jäisi... :-/

On siinä, kun vaihtaa tietenkin siksi aikaa text-tv:lle. Nimim. kokemusta on... No joo, ei kuulu huippusuosikkeihini, mutta hyvä päätös minusta. Ihan hauska ohjelma silloin, kun kilpailijoina on ns. "hyviä tyyppejä", kuten viime viikolla.

Totta, että aika turha äänestys, mutta tulipahan vastattua.
 

PV

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit
Joo...ei kiinnosta muakaan mutta pakko vastata...

Kymppitonni on kuitenkin ihan positiivinen ilmiö, se on mukava ja harmiton ja vaikka riitta onkin välillä niin ärsyttävä että hermot menee ei se kai millään pahalla......

Pakko silti mainita miten tyytyväinen olen siitä, että Napakymppi päästetään vihdoinkin pois kärsimästä. 'Satuin' katsomaan yhden jakson noin kuukausi sitten, enkä ole ikinä kiemurrellut niin vaivautuneena television ääressä kuin silloin...vaikutti melkein siltä, että Salmelainen on päättänyt vittuunnuksissaan tehdä mahdollisimman huonoa ohjelmaa loppuajan. Sääliksi käy tosin niitä muita ihmisiä jotka joutuvat olemaan ruudussa Kari S.:n kanssa.
 
Eiköhän sen olisi voinut lopettaa saman tien. Ainakin mainostajat ovat ohjelman jo unohtaneet. Tai ainakin viimeksi kun sitä katsoin, niin koko mainoskatkon ainoa mainos käsitteli Kukkumäen Teboilia...
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Enpä kyseistä ohjelmaa juurikaan seuraa, mutta lienee harvopja Suomalaisia ohjelma formaatteja, joten jatkakoon, tehdään niitä turhempiakin ohjelmia.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen oikein tyytyväinen...

...että ohjelmaa jatketaan. Tällaiset arvauskilpailut ovat työpäivän päälle ihan hyviä "nollauskeinoja". Eniten olen kuitenkin iloinen äitini puolesta, joka ehti jo surra ohjelman loppumista. Nyt hänellä ei liene syytä mielipahaan...
 

Huuhaa

Jäsen
Ihan hyvä, että jatkuu, sillä melkein joka päivä sitä aina katon, kun se tulee. Tietenkin riippuu vähän ketä on vieraita, että katonko. Toisaalta on hyvä, kun ohjelmia loppuu (kuten Jyrki), niin ei tartte kattoo niitä sitten enää, voi tehdä muuta, eikä tartte suunnitella menojansa TV-ohjelman mukaan. :)
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
aivan sama

Mutta ohjelma ja Riitta Väisäsen kampaukset
ovat kuin hevosen per...stä.
No mun puolesta myös KEPUn 10:n uutiset voisi jo lopettaa.
 

Huuhaa

Jäsen
Re: aivan sama

Viestin lähetti nedomansky
Mutta ohjelma ja Riitta Väisäsen kampaukset
ovat kuin hevosen per...stä.
No mun puolesta myös KEPUn 10:n uutiset voisi jo lopettaa.

Noista hevosista tuli mieleen, että aivan liian usein vieraina on jotakin hevosten kanssa tekemisissä olevia ihmisiä, ja he sitten kysyvät tietenkin hevos-aiheisia kysymyksiä. Ja totta kai muutkin kilpailijat kysyvät hevoskysymyksiä, jotta miellyttäisivät ohjelman hevoshullua juontajaa. Vaikka muuten yleensä ihan leppoisa juontaja ja ohjelma onkin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Päätös on anuksesta, hyi hyi Maikkari. Eivät pelkät katsojaluvut riitä perusteeksi, jos on tarkoitus nostaa profiilia...No, tiedän ainakin yhden mainostoimiston, jonka asiakkaille suositellaan halvempaa ja tehokkaampaa Nelosta:mad:
 

Aksu

Jäsen
Ärsyttävä ohjelma juontajaa myöten. Todella kulunut ja eltaantuneen oloinen brändi, mutta jos mummot ja vaarit sitä katsovat niin tehkää ohjelmaa.

Koko kolmosen meininki sapettaa. Siitä on tullut lähes tulkoon pelkkää paskaa ja kevyttä viihdettä suoltava kanava. Esim. ulkomaisissa ohjelmahankinnoissa nelonen on ollut hyvin hereillä ja kerännyt valtavirrasta poikkeavia laadukkaita sarjoja mallia Sopranos tai West wing. Sitä paitsi kotimaisten produktioiden tulevaisuus kolmosella näyttää synkältä kun nykyinen johto ynnäilli tuossa taannoin pelimerkkien määrää ja tappioita.
 

railwayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät (& Devils)
Voisiko Kymppitonnia kehittää? Maikkarille voittoa taitaa tuottaa lähinnä nuo yöchattien rikollisenkorkeat viestimaksut. Kymppitonniin voisi liittää interaktiivinen osallistumismahdollisuus katsojille tekstiviestien muodossa. Oikeasta vastauksesta kilahtaisi tilille vähän rahaa, väärästä vastauksesta rahaa menisi. Ahneen miehen versio olisi tietenkin se, jossa oikeasta vastauksesta tekstiviestin hinta olisi kohtuullinen ja väärästä vastauksesta perittäisiin kohtuuton hinta. Noin muuten minun täytyy tunnustaa etten hirveästi kolmosta katsele, joten yks hailee jatkuuko Kymppitonni vai ei. Ilmeisesti entisille misseillekin pitää olla suojatyöpaikkansa, kun eivät osaa muutakaan tehdä.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Vaihtakaa nyt se Riitta Väisänen johonkin toiseen entisen missiin.
 

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Ohjelma koki erittäin kovan kolauksen siinä vaiheessa kun teksti-kanavan sivun 329 tekstinpeitto ei enään peittänytkään sanaa. Se oli shokki!
Fiilis koko sarjaan lopahti kerta rysäyksellä.

Saattaapi muuten olla, että nykyään se jälleen toimii.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Nostoa, koska Kymppitonni teki paluun FOXilla Cristal Snown juontamana. Mielestäni Cristal ei tässä ohjelmassa ole lainkaan niin ärsyttävä kuin joissakin muissa tuotoksissa missä kyseinen kaveri on vilahdellut. Kyllä Kymppitonnin kaltaiselle ohjelmalle on edelleen tilausta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös