Kylmä Rinki (OZ)

  • 59 522
  • 365

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
En erityisemmin ole seuraillu, mut nyt mitä viime aikoina olen kattellu niin ihan lupaavalta vaikuttaa. Yllätti ihan positiivisesti kun tässä joitain hetkiä sitten katsoin ensimmäisen kerran.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti BigRedBob
En luule vaan tiedän vastauksen tähän, mutta en kerro. Juonipaljastukset ovat ikäviä.

>>> Aivan, tarkoitinkin tuossa sitä, että me jotka emme ole netistä tai muualta sarjan tulevista tapahtumista tietoja onkineet, voisimme pohtia miten tilanne kehittyy Beecherin, Kellerin ja kumppaneitten kanssa.
Jos joku PASKIAINEN tähän ketjuun yllättäen kertoo mitä sarjassa tuleman pitää, niin minä lähetän SEN kotiin Abedisin vierailulle. Ja Abedisilla on varusteenaan uunituore mattoveitsi ja lapinleuku...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Predator
Jos joku PASKIAINEN tähän ketjuun yllättäen kertoo mitä sarjassa tuleman pitää, niin minä lähetän SEN kotiin Abedisin vierailulle. Ja Abedisilla on varusteenaan uunituore mattoveitsi ja lapinleuku...
...puhumattakaan siitä aseesta, mikä Abedisilla on jalkojen välissä... hyytävää. Juonipaljastukset on ihan hanurista, itsekin tulin eräällä amerikkalaisella alan sivulla liikkuessani vahingossa nähneeksi sellaisen sivun, jossa näki listan kaikista sarjassa henkensä menettävistä ja kuolinsyyt (ts. kuka tappoi kenet ja miksi). Mutta paljasteleminen on paskamaisten ilonpilaajien hommaa ja sitä ei suvaita.

Asiasta kolmanteen; mahtaakohan Oz:in ykköskauden DVD-boxille olla lähiaikoina luvassa R2-julkaisua? Toistaiseksi vain kun on tuo R1-versio saatavilla.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
OZ:ia parempaa sarjaa ei tällä hetkellä löydy, Cyril O`Reily on loistava.
 

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
OZ

Viestin lähetti Hese
Kaikki tuntuvat ylistävän tätä sarjaa maasta taivaisiin, joten päätin katsoa maanantaina, mutta jostain syystä ei oikein napannut ja suljinkin TV:n varttitunnin katselun jälkeen, ei vaikuttanut kovinkaan kummoselta sarjalta.
Huh olipa rankkaa tekstiä, kukalie kirjoittanutkaan... :rolleyes:
Mutta täytyy tunnustaa että oon jo koukussa kyseiseen sarjaan, hitto ku en hoksannut aikasemmin...
 

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Erittäin loistavan loistava sarja, rosin tämän olen aiemminkin kertonut... Maanantaissakin jotain hyvää kun saa koko päivän odottaa OZia. Rebadow on kingi:D
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ozin tekemisen on sitten päätetty loppuvan syksyllä 2003. Sarjan kuudes tuotantokausi ja 56. jakso jäävät viimeisikseen. Suomessa on tällä hetkellä siis menossa neljäs tuotantokausi, josta on vielä 6 jaksoa tällä hetkellä esittämättä. 22 ennen näkemättömän jakson verran saadaan siis vielä nauttia Ozia. Lisää infoa ainakin teksti-Nelosen sivulta 401.

Sääli tietysti sinänsä, mutta onhan se tuossa vaiheessa sitten jo aikakin alkaa lopetella.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tämä on ihan huhu, mutta käydessäni taannoin ämerikoissa kuulin, että Ozista on ehkä tekeillä leffa. Kukaan muu kuullut?

Jos, niin toivon mukaan juuri noilla näyttelijöillä. Eikä Brad Pittiä Kelleriksi ja Sean Connerya Rebadowiksi ja Wesley Snipesia Adebisiksi....sinänsä ei mitään näitä kuuluisia näyttelijöitä vastaan, mutta nimenomaan tv-ozin näyttelijät ovat tehneet hahmoista lihaa ja verta. Huikein roolityö on mielestäni pankkiirista vankilakundiksi päätyneen...öh, mikäs sen nimi nyt onkaan sen Schillingerin verivihollisen...no anyway, tämän kaverin muuttuminen arasta rillipäästä psykoopatiksi. Huh!

EDIT: Muisti palailee pätkittäin. Siis Beecheriä esittävää näyttelijää tuossa kehuin;) Klara vappen
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti JHag
Huikein roolityö on mielestäni pankkiirista vankilakundiksi päätyneen...öh, mikäs sen nimi nyt onkaan sen Schillingerin verivihollisen...no anyway, tämän kaverin muuttuminen arasta rillipäästä psykoopatiksi. Huh!

EDIT: Muisti palailee pätkittäin. Siis Beecheriä esittävää näyttelijää tuossa kehuin;) Klara vappen

Eikös Beecher ollut siviiliissä menestyvä asianajaja?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti InSideHockey


Eikös Beecher ollut siviiliissä menestyvä asianajaja?

-Itse asiassa kyllä, vappu jatkuu edelleen.
 

teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Ozia todellakin tehdään (tehtiin?) 56 jaksoa jonka jälkeen se loppuu. Ei kyllä toisaalta mikään ihme, alkaahan tuo vähitelleen olla jo sitä samaa (ei sillä että se minua haittaisi) jauhamista. Mutta onhan noita jaksoja Suomessa näyttämättä vielä n. 20. Muistaakseni Nelosella on oikeudet näyttää sarjaa ainakin viidennen tuotantokauden loppuun.

Edit: Ja Vth itseasiassa kertoikin tämän saman. Kannattaa kirjoittaa ennen kuin lukee entiset viestit. ;)
 

pelimanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti JHag
Tämä on ihan huhu, mutta käydessäni taannoin ämerikoissa kuulin, että Ozista on ehkä tekeillä leffa. Kukaan muu kuullut?


En ole aivan varma tuosta leffasta, mutta on taala videovuokraamoissa joku OZ-niminen "paketti. Se sisaltaa pari kasettia. Se voi kylla olla vain joku parin kolmen jakson mittanen kokoelma, mutta kuitenkin. Voin kylla tarkistaa etta mika se on seuraavan kerran kun kayn videovuokraamossa.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Se paketti taitaa olla 1.kausi DVD-muodossa, jota ainakin netissä on mainostettu. Sen voisi kyllä kaapata hyllylle talteen jos vastaan sattuu tulemaan täälläpäin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tiedän tämän videopläjäyksen, mutta leffalla tarkoitin ihan erillistä proggista. Vrt. Salaiset kansiot. Saas nähdä.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Katsoiko kukaan muuten eilen South Parkin.
Cartmanin jouduttua viharikoksesta "Alamon huippuvartioituun nuorisovankilaan" pärähti Ozin tunnusmusiikki käyntiin. oli jaksossa muitakin Oz viitteitä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Mitä ihmeen ufoilua oli viime jaksossa tapahtunut vanhenemispillereitten syöttö vangeille. Jos vanki esim. söi pillerin joka vanhentaa häntä 20- vuotta ja hänellä on samanmittainen kakku, niin vapaaksi vaan. Olin ensimmäistä kertaa lähellä laittaa töllön kiinni OZ:in aikana. Onneksi juttua jauhettiin vain jakson alussa. Ei mitään salaiset kansiot juttuja tähän hyvään sarjaan, kiitos.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Ellen väärin ymmärtänyt lääkekokeilun idea oli testata Placebo-lääkkeen vaikutusta niihin jotka eivät oikeita pillereitä saaneet.
Eli siis testataan sitä "vanhenevatko" myös ne joille syötettiin lumelääkkeitä.
 

PIISPA

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Pete 62
Mitä ihmeen ufoilua oli viime jaksossa tapahtunut vanhenemispillereitten syöttö vangeille. Jos vanki esim. söi pillerin joka vanhentaa häntä 20- vuotta ja hänellä on samanmittainen kakku, niin vapaaksi vaan. Olin ensimmäistä kertaa lähellä laittaa töllön kiinni OZ:in aikana. Onneksi juttua jauhettiin vain jakson alussa. Ei mitään salaiset kansiot juttuja tähän hyvään sarjaan, kiitos.

Aivan samaan jäin itsekin kiinni. Onko käsikirjoittajat vaihtuneet vai eikö enää vanhoilta löytynyt ideoita. Täysin älytön sivujuoni, joka toivottavasti haudataan kaikessa hiljaisuudessa. Pelkään kuitenkin, että asiaan vielä palataan. Muutenkin sarjassa on viime jaksoissa ollut havaittavissa huolestuttavaa huojuntaa. Tuntuu, että kirjoittajilla ei enää ole oikein selvillä, mitä haluttaisiin. Aijai, sarjan ykkösasema on vaakalaudalla.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Kylmä rinki on paras sarja mitä oon ikinä seurannut! HBO alkaa muuten tekemään kuudetta tuotantokautta maaliskuussa 2003. Toivottavasti sarjaa nähdään suomessa myös silloin!
 

Kidd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alaska Aces
Oz on yksi parhaista sarjoita joita minä olen kuunaan katsonut. Mutta. Viimeaikoina juoni on todellakin alkanut ihmeellisesti natisemaan, mm. kiinalainen pakolainen joka ihmeellisen lyhyessä ajassa muuttui lähes kielipuolesta ehdaksi vankilakundiksi, ääntäminen mukaanluettuna, tietenkin. No, kai se ympäristö opettaa...vanhenemispillerit olivat todellakin (toivottavasti) vain harha-askel, ilmeisesti käsikirjoittajat olivat lievästi päissään tuota juonikuviota sorvaillessaan.
Koripallopelaaja Vahue(?) taas on erittäin uskottava hahmo, varsinkin kun mies pussitti viime yönä 14 pistettä Lakersille :cool:
 

erzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Les Habs, Man Utd
Viestin lähetti Kidd

Koripallopelaaja Vahue(?) taas on erittäin uskottava hahmo, varsinkin kun mies pussitti viime yönä 14 pistettä Lakersille :cool:

Jep, mutta taitaa olla sarjassa Chicagon pelaajia! Miehen vaimokin on kuuluisa näyttelijä. Liekö hommannu miehensäkin tv-alalle..?
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
En kyllä löytänyt Vahueta mistään listoista vaikka kolusin Lakersin rosterin läpi, tsekkasin ekan finaalipelin pisteidentekijät ja katoin www.nba.com :ista pelaajatietoja.
 

erzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Les Habs, Man Utd
Viestin lähetti Derby Country
En kyllä löytänyt Vahueta mistään listoista vaikka kolusin Lakersin rosterin läpi, tsekkasin ekan finaalipelin pisteidentekijät ja katoin www.nba.com :ista pelaajatietoja.

Vahueta esittää siis Lakersin Rick Fox, jonka vaimo Vanessa Williams on kuuluisa näyttelijä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös