Kylmä Rinki (OZ)

  • 59 593
  • 365

Barnaby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari Gold
Kellään viimeisintä nauhalla?

Sattuisiko kellään olemaan viimeisintä, 22.9. lähetettyä Ozia nauhalla? Itse näin, mutta kaverille kanssa. Pääkaupunkiseudulla.

Foto ja stidiaski olis kiva ylläri. Tänks.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Olipas taas vipinää eilen. Kyllä huomaa, että sarja on loppumaisillaan, niin paljon porukkaa kuolee jne. Eilenhän menetti henkensä ainakin Schillingerin 'tyttö', siis se joka tappoi Beecherin isän. Sitten myös se iso 'lusikka'-arjalainen kuoli Robsonin pienellä avustuksella. Jäikö ne sitten siihen? Ei ainakaan nyt tule muita mieleen.

Niin ja case Hoyt oli eilen varsin mielenkiintoinen :)
 

#99#

Jäsen
Hyvin Robson pohjusti eilen tämän lusikkamiehen tapon. Oiskohan Keller seuraava, siihen malliin ainakin Schillinger miestä mulkoili että lähtö voi olla edessä
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Hyvä, että eilisessä jaksossa herättii itse sarjassakin ihmettelemään, miten se toimittajaksi pukeutunut mies sai aseen tuotua sisään vankilaan. Ettei jäänyt ihan vaan meidän fanien ihmeteltäväksi.

Seuraava, joka pistetään kylmäksi on varmaankin Burr, se mustien "johtaja." Alkanut mies menettää vähän asemiaan viime aikoina ja itse odotin kaverin hyytymistä jo eilisessä jaksossa. Saas nähdä sitten...

Liikaa tossa on kyllä nyt keskitytty tiputtamaan jengiä pois pelistä, ja itse ne taustakuviot on jääny vähemmälle. Mutta eiköhän Oz saa silti arvoisensa lopun tuotantokauden loppuun mennessä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Minä ainakin toivon että Burr tiputetaan seuraavassa jaksossa. Itseasiassa olen toivonut sitä siitä lähtien kun mies sarjaan tuli. Erittäin raivostuttava ja huono näyttelijä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
jaahas.Tobias Beecher palasi sitten takaisin kehiin.niin sanotusti.
Kuoliko se Morales vai ei? jäi jotenki epäselväks.
Ja mitäs siinä jakson alussa tapahtui..mä näin vasta mainoskatkosta lähtien...
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti JustinCase
Hyvä, että eilisessä jaksossa herättii itse sarjassakin ihmettelemään, miten se toimittajaksi pukeutunut mies sai aseen tuotua sisään vankilaan. Ettei jäänyt ihan vaan meidän fanien ihmeteltäväksi.

Kyllähän se syy kerrottiin.

Turvatarkastusäijä oli jurrissa virka-ajalla ja sai sitten kenkää kun tämä selvisi.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kaksi viimeistä jaksoa

Mun mielestä nyt kaksi viimeistä jaksoa on ollut selvä suunta parempaan, nyt kaveria ei enää kaadu kuin heinää ilman pohjustuksia ja muutenkin juonta on taas jaksettu vähän kehittää.

Tässä viimeisessä jaksossa tuo Kellerin ansa Beecherille oli aivan arvattavissa oleva tapahtuma mutta siitä huolimatta siinä oli taas hieno osoitus tän sarjan hahmojen pirullisuudesta. Saa nähdä miten Beecherin Kellerin suhde tästä kehittyy.
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Re: Kaksi viimeistä jaksoa

Viestin lähetti flintstone
Tässä viimeisessä jaksossa tuo Kellerin ansa Beecherille oli aivan arvattavissa oleva tapahtuma mutta siitä huolimatta siinä oli taas hieno osoitus tän sarjan hahmojen pirullisuudesta. Saa nähdä miten Beecherin Kellerin suhde tästä kehittyy.

Mitä eilisessä jaksossa tiivistetysti sitten tapahtui kun jäi väliin? Minkälaisen ansan Keller järjesti Beecherille? Itse en kyllä olisi uskonut, että Keller järjestää miinan Beecherille, mutta eipä toisaalta ollut sitten ensimmäinen kerta.
 

#99#

Jäsen
Re: Re: Kaksi viimeistä jaksoa

Viestin lähetti Tribal
Mitä eilisessä jaksossa tiivistetysti sitten tapahtui kun jäi väliin? Minkälaisen ansan Keller järjesti Beecherille? Itse en kyllä olisi uskonut, että Keller järjestää miinan Beecherille, mutta eipä toisaalta ollut sitten ensimmäinen kerta.

Keller sanoi Beecherille, että hänen ex-vaimolla on oliko se nyt munasarjasyöpä ja parantuakseen siitä hän tarvitsee lääkettä x. Lääke x oli laitonta ja Keller oli selvittänyt mistä sitä saa ja pyysi Beecheriä toimittamaan lääkkeen Kellerin ex-vaimolle. Beecher oli vastaan koko ajatusta, mutta viimein suostui hakemaan lääkkeen. Kun Beecher lähti, niin Keller soitti jollekin kytälle vihjeen laittomista lääkkeistä. Jakso loppui siihen ku Beecher tuotiin OZ:iin muitten uusien vankien kanssa.

semmonen kutina jäi, että ens jaksossa tulee ruumiita. Burr sais kyllä lähtä, alkaa ärsyttään koko äijä
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kellerin ansa

Eli tässä lyhykäisyydessään tuo Kellerin järjestämä ansa Beecherille:

Hieman taustaa:
- Beecher auttoi erästä selkävaivaista vankia (en muista mainittiinko nimeä) jolle vartijat oli siis määrännyt raskaampia töitä vaikka ko vanki oli kertonut selkävaivoistaan. Beecher siis sai vankilan johtajan erottamaan kyseiset vartijat ja vakuutuksen että kyseiselle vangille teetetään vain kevyitä töitä.
- Keller kävi jutustelemassa sisar Peterin kanssa ja siellä sisar Peter ehdotti että Keller alkaisi Beecherin tapaan auttamaan ihmisiä, tässä yhteydessä nousi esiin Kellerin ex-vaimo. Tästä ex-vaimonsa auttamisesta Keller totesi saaneensa hyvän idean.

Ja sitten siihen ansaan:
- Kellerillä ja Beecherillä oli tapaaminen jossa molemmat pyysivät toisiaan olemaan rehellisiä
- lyhyen jutustelun lopuksi Keller kertoi Beecherille että hän tappoi Beecherin isän tappajan ja haluaisi nyt vastapalveluksen Beecheriltä. Tuo palvelus oli siis että Kellerin ex sairasti kuulemma munasarjasyöpää ja oli kuolemassa, kyseiseen sairauteen oli kuitenkin olemassa lääke joka valitettavasti oli laiton. Beecherin siis piti hakea lääkepaketti joltain ja viedä se Kellerin exälle.
- Beecher ei aluksi halunnut tehdä sitä koska se vaarantaisi ehdonalaisen mutta lopulta Kellerin usean pyynnön jälkeen Beecher suostui ja lähti.
- Tämän jälkeen Keller soitti poliisille vihjeen laittomasta lääkekaupasta.
- Ohjelman lopuksi Beecher tuotiin kahleissa Oziin ja Beecher totesi sisar Peterille, jälleen sama homma että häntä kusetettiin.

Edit jaaha #99# kerkes sitten nopeammin. No kertaus on opintojen äiti.
 
Viimeksi muokattu:

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eipä ollut taaskaan jaksoa ilman kuolemaa, uusi trendi näköjään. Lisäksi silmään pistää vartijoiden lentely ulos, aika vilkasta on ollut. Loppu lähestyy...
 

Sandokan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Teacup
Eipä ollut taaskaan jaksoa ilman kuolemaa, uusi trendi näköjään. ... Loppu lähestyy...

Eipä tuo mitään uutta ole, sarjasta hävisi mielenkiinto jo aikoja sitten. Sarjan lopettaminen olisi pitänyt tapahtua jo aikaisemmin, nyt jää lässähtänyt maku. Osaisivatpa lopettaa tyylikkäästi, vaikka tuskin tulee sitäkään katsottua.
 
Viestin lähetti Alman_Maleh
Se on kyllä yks parhaista mutta se siinä on ällöttävää kun
jotkut äijät pussailee.

- Kaikkea pitää kokeilla paitsi omaa mummoaan

Tota, tuore Jatkoaika-veljemme Alman_Maleh, huomaatko itse tuossa viestissäsi ja signaturessasi mitään ristiriitaa? Ei toki millään pahalla, heterofobiudesta puhumattakaan.

-Buddy
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Sandokan
Eipä tuo mitään uutta ole, sarjasta hävisi mielenkiinto jo aikoja sitten. Sarjan lopettaminen olisi pitänyt tapahtua jo aikaisemmin, nyt jää lässähtänyt maku. Osaisivatpa lopettaa tyylikkäästi, vaikka tuskin tulee sitäkään katsottua.

Mun mielestä sarja olis hyvin voinut loppua siihen kun Beecher pääsi ehdonalaiseen.
 
Suosikkijoukkue
Espoon Tennisseura, Fc Könsikäs
Niin kyllähän Beecher-storyline alkaa muistuttamaan jo aika pelottavasti Dallasia surkuhupaisuudessaan. Ensin vapautuminen olikin pelkkää unta ja sitten täysin epäuskottava päälleliimaus joutumisesta takaisin vankilaan.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Eikö kukaan muu vaivaudu kommentoimaan viime jakson tapahtumia?

Cyril sai sitten kuitenkin vapauttavan tuomion aivan kalkkiviivoilla. Sarjan luonteen ja aiempien tapahtumien perusteella odotin kyllä karua teloitusta ja Hollywood-tyylinen vapautus oli täysi yllätys. Oz yllättää olemalla yllätyksetön?

Teloituskohtaus oli kyllä tehty hienosti. Kun äidilleen heiluttelevaa ja hymyilevää, asiasta mitään ymmärtämätöntä sympaattisen oloista Cyrilia kiinnitettiin tuoliin, nousivat tunteet pintaan ihan väkisin.
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Olen samaa mieltä siitä, että pari viimeistä jaksoa oli taas parempaa, osittain jopa loistavaa Oz-kamaa.

Itselle tuli melkein tippa linssiin kun kaikki Oz:in karut ja vielä karummat äijät takoi nyrkeillään koppiensa pleksejä kunnianosoituksena O´Reillyn broidin teloitusta vastaan.
O`Reilly siitä sitten hiippaili epäuskoisena näkemästään/kokemastaan kohti labyrinttia raamattu handussa.

Hieno kohtaus, Ugh!

Julli.
 

LKM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Montreal Canadiens
viestin lähetti Siivu-Leevi
Sarjan luonteen ja aiempien tapahtumien perusteella odotin kyllä karua teloitusta ja Hollywood-tyylinen vapautus oli täysi yllätys. Oz yllättää olemalla yllätyksetön?

Sarjassa jossa mikä tahansa on mahdollista(vrt. pastori Cloutierin kummittelut ym. ym.)ja silti tapahtumat ovat liiankin inhorealistisia, juuri tällainen on yllätyksellistä.
Juu, viime jakso oli parasta OZia miesmuistiin.
 
Viimeksi muokattu:

LKM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Montreal Canadiens
Jaahans.
Ainakin nelosen väittämän mukaan viimeinen OZ:in jakso oli todellakin koko sarjan viimeinen, mutta jakson lopussa ruutuun pläjäytetty teksti "end of part one" kielii mielestäni jostain aivan muusta. Uskonkin että kylmä rinki jatkuu vielä, ihan keskenhän se muuten olisi loppunut.
Onko jollain tarkempaa tietoa OZ:in kohtalosta?
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Siis ensi viikollahan tulee se viimeinen osa... ihan paskaksi mennyt meno, kun kaikki pitää ilmeisesti listiä. Hohhoijakkaa.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tänään ei tainnut kuolla kun yksi äijä. On muuten joka jaksossa listetty vähintään yksi tällä tuotantokaudella. Veikkauksia monta lähtee viimeisessä jaksossa, 8?
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Siis tämä tänään esitetty jakso "Exeunt Omnes" on sarjan viimeinen jakso mutta se on jaettu kahteen osaan joista toinen esitetään ensi viikolla.
Sen jälkeen se on finito, end ja kaput.

Ja turha huolestua, ei ensi jaksosta mitään älytöntä teurastusta tule...jopa pieniä juoniakin ratkeaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös