Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 925 026
  • 21 894

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Kova biisi. Ihan suotta Bonnetia dissataan, vaikka olikin lyhyellä tukkamallilla liikkeellä. Miehen soolo "Line Up" kannattaa ottaa korvan alle.

Roger that. Mun mielestä paras Rainbowin levyltä kuultu biisi, paranee loppua kohti hienosti. G.B vetää sydämensä kyllyydestä...
Samantapaisesti Halford vetää biisissä Out in the cold (Judas Priest)

Frank
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Karnivool - Sound Awake

Kerrassaan huikea levy, varsinkin levyn päättävä kaksikko Deadman/Change.
 

Joope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Pitkästä aikaa korvissa raikaa In Flames, erityisesti Come Clarity -albumi. Hitto, miks mä en oo tätä aiemmin enempää kuunnellut...
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Coheed and Cambria - Good Apollo, I'm Burning Star IV, Vol. 2: No World for Tomorrow

Huikeaa poppista se tämäkin on, tällä hetkellä Karnivoolin seurana siis myös Coheed and Cambriaa. Ah, maailma todellakin on täynnä hienoa musiikkia!
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kerrotaampa kaikkien iloksi et ny soi Klamydia Ja seuraavaksi laitan soimaan Popedan. Ei oo mitään indie- hässäkkää eikä mitään uutta-ja-hienoa mitä kaikki haluaa kuunnella. Olen juntti!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kerrotaampa kaikkien iloksi et ny soi Klamydia Ja seuraavaksi laitan soimaan Popedan. Ei oo mitään indie- hässäkkää eikä mitään uutta-ja-hienoa mitä kaikki haluaa kuunnella. Olen juntti!

Tuskin. Oikeasti olet indie-homostelija joka on niin indie ettei halua muiden tietävän että on indiehomostelija ja siksi täällä mainostelee Klamydiaa ja Popedaa.

Tai sitten olet tosiaan perussuomalainen juntti. Tiedä näistä.

Itsehän kuuntelin juuri Stereolabia
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kerrotaampa kaikkien iloksi et ny soi Klamydia Ja seuraavaksi laitan soimaan Popedan. Ei oo mitään indie- hässäkkää eikä mitään uutta-ja-hienoa mitä kaikki haluaa kuunnella. Olen juntti!

Etkö nyt voisi kuitenkin vaikkapa jonkun radiokanavan soittolistalta katsoa jotain coolia kuunneltavaa, joka tekisi sinusta vähän erilaisen ja omaperäisen?
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuskin. Oikeasti olet indie-homostelija joka on niin indie ettei halua muiden tietävän että on indiehomostelija ja siksi täällä mainostelee Klamydiaa ja Popedaa.

Tai sitten olet tosiaan perussuomalainen juntti. Tiedä näistä.

Itsehän kuuntelin juuri Stereolabia

Eiku oon oikeesti juntti. "Onhan päivä vielä huomennakin!!" Mahtava!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Etkö nyt voisi kuitenkin vaikkapa jonkun radiokanavan soittolistalta katsoa jotain coolia kuunneltavaa, joka tekisi sinusta vähän erilaisen ja omaperäisen?

Kumma juttu että se, ettei tyydy oikeasti suomalaiseen paskaan tekee ihmisestä erilaisuutta ja omaperäisyyttä hakevan. Kun tosiasiassa mielestäni melko lailla suurin osa suomalaisesta musiikista on kamalaa paskaa.

Minkä minä sille voin että enemmistöllä on paska maku. Tai putkiaivot
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eipä ollut tarkoitukseni vittuilla niille jotka oikeasti pitävät jostain muusta kuin valtavirran musiikista, vaan lähinnä niille jotka kuuntelevat juuri sitä viimeisintä muoti-ilmiötä pitäen kuitenkin itseään jotenkin erikoisena ja omaperäisenä kun eivät kuuntele mitään "mainstream-paskaa", vaikka he tosiasiassa ovat juuri niitä pahimpia laumaeläimiä.
 

passenger

Jäsen
Kumma juttu että se, ettei tyydy oikeasti suomalaiseen paskaan tekee ihmisestä erilaisuutta ja omaperäisyyttä hakevan. Kun tosiasiassa mielestäni melko lailla suurin osa suomalaisesta musiikista on kamalaa paskaa.

Minkä minä sille voin että enemmistöllä on paska maku. Tai putkiaivot

Onkos obi tutustunut sellaiseen Porin ylpeyteen kuin Kuusumun Profeetta? Varsinkin nämä vähän vanhemmat iskevät tajuntaan..

http://www.youtube.com/watch?v=D8bNfUQauLE

tai

http://www.youtube.com/watch?v=3DoO_HBJRJk

Mukavaa rentouttaa mieltään näiden kanssa eilisen sonisphere mesoamisen jälkeen :)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Onkos obi tutustunut sellaiseen Porin ylpeyteen kuin Kuusumun Profeetta? Varsinkin nämä vähän vanhemmat iskevät tajuntaan..

Tuttua kauraa, Tarzanin tavaroita. Porista tulee kyllä kaikkea hienoa. Circle, Eleanoora, Kuusumun Profeetta ja mulle kovimpana Magyar Posse.

Melkosen ehtiviä kavereita muuten nuo Rättö ja Lehtisalo.

Nyt muuten mennäänkin sitten Magyar Possella
 

passenger

Jäsen
Tuttua kauraa, Tarzanin tavaroita. Porista tulee kyllä kaikkea hienoa. Circle, Eleanoora, Kuusumun Profeetta ja mulle kovimpana Magyar Posse.

Melkosen ehtiviä kavereita muuten nuo Rättö ja Lehtisalo.

Nyt muuten mennäänkin sitten Magyar Possella

Tuo on kyllä mielenkiintoinen juttu miten täältä tulee melko paljon hyvää musiikkia, melkoisen pieni kylä kuitenkin. Ihmeellisen paljon täältä tosin tulee myös aika paskaa musiikkia...

Rättö on kyllä nero. Ei voi muuta sanoa, ja "melko" mielenkiintoinen persoona. Muutaman kerran ollut juttusissa jossain ja välillä oli aika vaikea pysyä mukana, osin kuvittelen miehen olevan eri planeetalta :)
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Nythän tää aamu vaati selkeesti Juicea. Ei ollut muuta mahdollisuutta. Odysseus-Per Vers runoilija- En oo käyny Irlannissa- Pienestä pitäen. On se nero.
edit: ja encorena ennen töihin lähtöä Kuinka Jumalaa pilkataan.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Dion Holy Diver-levy. On tämä vaan jumalauta hienoa heviä.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Kerrotaampa kaikkien iloksi et ny soi Klamydia Ja seuraavaksi laitan soimaan Popedan. Ei oo mitään indie- hässäkkää eikä mitään uutta-ja-hienoa mitä kaikki haluaa kuunnella. Olen juntti!

Popedallahan on oikeasti iso liuta mitä toimivampia rockbiisejä, sanoivat emo-teinit ja muut pissikset mitä tahansa. Toki rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että joukkoon mahtuu myös runsaahkosti mitä typerämpää huumoria sekä ne muutama hitti, joita on kuullut kyllästymiseen asti eri medioissa (joiden johdosta bändin imago on osittain mitä on). Mutta jos yhtyeen tuotantoon malttaa perehtyä hieman syvemmin, niin voi huomata kuinka ison läjän simppeleitä mutta niin toimivia rockbiisejä sinne mahtuukaan. Lisäksi arvostan yhtyeessä sitä, etteivät he ota itseään liian vakavasti, toisin kuin valtaosa muista kotimaisista yhtyeistä. Ja tietenkinhän Costello.H on yksi Suomen kovimmista kepittäjistä.

Popedan dissaaminen nyt vain on joku muoti-ilmiö "ammattimuusikoiden" keskuudessa. Lainausmerkit siksi, koska tarkoitan tällä juurikin niitä emo-pissiksiä, jotka kuvittelevat ymmärtävänsäkin jotain musiikista, vaikka seuraavat vain orjallisesti valtavirtaa omalla sarallaan.
 
Viimeksi muokattu:

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Nyt tällä hetkellä kuuntelussa on Joy Divisionin Atmosphere. Hieno kappale ja hieno bändi. Ja just nyt siitä tehty remixi. Itse vaikka olenkin teknomies, suhtaudun yleensä aika suurella varauksella rock/pop-kappaleista tehtyihin remikseihin, koska ne hyvin harvoin onnistuvat tavoittamaan alkuperäisteoksen fiilistä. Yleensä lopputuloksena on vain hyvin nolo vesitys isolla V:llä. Tämä kyseinen remiksi ei ihan huonoimmasta päästä ole, mutta tässä(kään) alkuperäisteoksen synkkyyttä ja melankoliaa ei ole täysillä pystytty valjastamaan käyttöön. Mutta eipä ne coveritkaan aina onnistu.

edit: Bauhaus - She´s in parties
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös