Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 925 318
  • 21 895

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Aiemmin tänään kuuntelin islantilaisen Sólstafirin uusimman levyn Köld. Se oli erittäin voimakastunnelmainen ja vaikuttava teos. Suosittelen.
On kyllä upea teos, ja paranee vaan ajan myötä. Vahvoilla meikäläisen vuoden levyksi. Kannattaa se edellinenkin tsekata jos et jo ole, vähän rujompaa vääntöähän se on, mutta tunnelma on hyvin saman tyyppinen.

Tänään on tullut kuunneltua seuraavat levyt ainakin:

Cult of Luna - Salvation
Burzum - Aske
Amon Amarth - With Oden on our side


Loistolevyjä kyllä kaikki omassa lajissaan. Aika synkkäähän tuo koko lista on, jotenkin vaan sopi tän päivän fiilikseen. Ehkä yötä kohti jotain lepposampaa sitten, heti Burzumin Filosofem-albumin jälkeen, joka on musta ehkä paras Burzumin levyistä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse en päässyt poikien suomikeikalle, harmi kyllä. Oliko hyvä keikka?
Kyllähän se toimi, vaikka kuten sanoin, pidempikin olisi saanut olla. Puoli tuntia lisää soittoon olisi toiminut, koska materiaalihan noilla on todella laaja ja hyviä kappaleita iso liuta.

Tuonne progeketjuun olen kirjoitellut hiukan tuosta keikasta. Mm. biisilista on siellä.
 

LUIGIRISSOTTO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp,Man City
James Morrisonin uusin albumi, nimeltään Songs for you, Truths for me.

Tällä hetkellä hänen musiikkinsa toimii todella hyvin. Vähän tuollaista epä-miehekästä musiikkiahan tuo on, mutta todella hienoa kuuneltavaa siltikin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Chickenfoot-yhtyeen MySpace.

Bändissä laulaa Van Halenista, Montrosesta ja soolojutuistaan tuttu Sammy Hagar, bassossa ex-Halen Michael "Soosi-Sobolewski" Anthony, kitaraa vinguttaa Joe Satriani ja tahdin lyö chilipippuri Chad Smith.

Kuulostaa hyvältä. Vähän Halen-vibaa, vähän jopa Zeppeliinistä maustetta joukossa. Peppers-funkkia ei yhtään, ainakaan näillä parilla biisillä.

Albumi tulossa 5.6. Taitaapi olla Evilin ensi kesän virallinen biitsi- ja kaljoittelusoundtrack siinä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Deep Purple - Anya.

Vähän huhua sekä juttua kuullut, että Jon Lord olisi ollut lauteilla Purplen kanssa viime Japanin keikoilla ja olisihan se ihan helvetin hienoa, että itse Mestari tekisi paluun legendaariseen bändiin ja saataisiin häivähdys takaisin originaali-rosteria.
Kaikki kunnia kuitenkin Don Aireylle myös, joka on kyllä myös varsinainen velho uruissa.
 

Pikherz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Winger-Seventeen
-Sopii täydellisesti mulle iän puolesta, loistava bändi, hyvä biisi

Twisted Sister-We're not gonna take it
-kertosäe iskee vielä useiden kymmenien kuuntelukertojen jälkeenkin
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
I Walk The Line - Black Wave Rising!

Kotimaista punkkia englanninkielellä. Tuli hankittua levy viime vuonna, mutta jäi jostain syystä vähän vähäiselle soitolle. Hemmetin hyvää kamaa kyllä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lynyrd Skynyrd - Vicious Cycle

Aika vähälle kuuntelulle ovat jääneet nämä myöhäis-Skynyrdin levyt mulla, mutta nyt pitää ottaa vahinkoa takaisin kun keikkaan valmistautuu. Helvetin hyvältähän tämäkin soundaa, ei siinä mitiä. Johnny laulaa melkein kuin isoveli, ja kun kitaraosastolla vetelevät Gary Rossington, Rick "Teenage Idol" Medlocke ja Hughie "Outlaw" Thomasson -vainaa, ei jää moitteen sijaa.

1991 oli vielä ilmestyessään kovassa rotaatiossa, mutta kun sitä seurannut The Last Rebel oli nimikappaletta lukuunottamatta köykäisempi rykäisy, hiipui innostukseni jonniin verran. Levyt toki ilmestyivät hyllyyn mutta ei niitä tullut juurikaan pyöriteltyä. Nyt viime aikoina juurikin Vicious Cycle ja Edge of Forever ovat saaneet osakseen huomiota, eikä suotta.
 

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Opeth: Watershed
Kun tämä lätty loppuu, laitan koneelta Moonspell: Darkness and Hope+ ikivihreä kansanmusiikki-ikivihreä Opium.

Tarpeeksi volumea niin unohtuu pihalla n. 10km ajettu puhjennut polkupyörän kumi. Ei muuten mitään mutta kuvittelin viiltosuojatun kestävän vähän enemmän. Ajattelin luopuvani tyylistä käytännön edessä mutta paskan vitut. Vanhat(siis todella vanhat)olivat kauniit mutta kun sai paikata ja pumpata koko ajan niin luulin että nyt helpottaa. Ja vitut.
Ja kyllä, tuo teksti menee myös vitutus-ketjuun.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lynyrd Skynyrd - Vicious Cycle

Aika vähälle kuuntelulle ovat jääneet nämä myöhäis-Skynyrdin levyt mulla, mutta nyt pitää ottaa vahinkoa takaisin kun keikkaan valmistautuu.
Sinänsä sääli että Lynyrd ei noita uuden tulemisensa aikaisia biisejä ole paljoa keikoilla soitelleet... Esim. Smokestack Lightning olisi hienoa joskus kuulla livenä.
 

Pappa1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Tribe, Tigers, Angels, Rangers (Texas)
DJ Shadow - Fixed income.

Jollain tavalla rentouttavaa, mutta samalla luo tietyn "Mä oon kova"-fiiliksen.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Whitesnake - Ain`t No Love In The Heart Of The City (Live)

On se Coverdale vaan helvetin hieno laulaja.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Deep Purple - Anya.

Vähän huhua sekä juttua kuullut, että Jon Lord olisi ollut lauteilla Purplen kanssa viime Japanin keikoilla ja olisihan se ihan helvetin hienoa, että itse Mestari tekisi paluun legendaariseen bändiin ja saataisiin häivähdys takaisin originaali-rosteria.
Kaikki kunnia kuitenkin Don Aireylle myös, joka on kyllä myös varsinainen velho uruissa.

Olivat vain samassa maassa sattumalta samaan aikaan - mitään paluuta ei ole siis tulossa. Samalla keikalla vieraili myös itse Yngwie. Heh, Lord sanoi haastattelussa alkuvuodesta että olisi hauskaa jos DP palaisi vielä yhteen mikä sai Gillanin toteamaan että eikö Lord tajua että mehän olemme yhdessä koko ajan...

Nyt kuuntelussa Heaven and Hellin Devil you Know; vähän pettymys. Liian tasapaksua ja Iommin killeririffit loistavat poissaololllaan. Pari helmeä toki löytyy.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Olivat vain samassa maassa sattumalta samaan aikaan - mitään paluuta ei ole siis tulossa. Samalla keikalla vieraili myös itse Yngwie. Heh, Lord sanoi haastattelussa alkuvuodesta että olisi hauskaa jos DP palaisi vielä yhteen mikä sai Gillanin toteamaan että eikö Lord tajua että mehän olemme yhdessä koko ajan...

Nyt kuuntelussa Heaven and Hellin Devil you Know; vähän pettymys. Liian tasapaksua ja Iommin killeririffit loistavat poissaololllaan. Pari helmeä toki löytyy.

Aivan no tämä siis selventi minuakin. Meinasin jo innostua, mutta eipä siinä, hyvin Aireykin on urkuja hakannut niinä Purple-vuosina, mitä bändissä on ollut mukana. Mukava sitä Purplea on aina mennä katsomaan ja nautiskelemaan Black Nighteista yhä uudelleen ilman Lordiakin.

Itse hommaan tällä viikolla tuon uuden Heaven/Hell-levyn ja toivottavasti itselläni on vähän paremmat fiilikset kyseisestä levystä kuin sinulla. Harmi jos Iommin tykitys puuttuu, mutta onneksi kesäkuun keikalla vanhempaakin Dio-years settiä luvassa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vixen-Rev It Up
-kova tyttöglämibändi kasikytäluvun lopulta

Tää on loistavaa matskua. Mulla on edelleenkin Vixenin VHS ja tuo kyseinen levy LP:nä. Hyvää musiikkia, kyllä nuo tytöt osaa eikä sattunut katsoessakaan.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mountain - Mississippi Queen (Live)

Hieno bändi tämä Mountain oli. Felix Pappalardi-vainaa, Leslie West ja Corky Laing.
Laing ja West tosin taitavat vieläkin tänä päivänä pyörittää bändiä joten kuten.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Kaiser Chiefsin viimeisin Off with their heads. Jossain tätä muistaakseni haukuttiin mutta ihan jees levy minusta. Seuraavaksi Placeboa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Save Southern Rock!

Etelän rockia siis ollut koko päivän kuuntelussa eli Gov`t Mule, Molly Hatchet, Lynyrd Skynyrd ja sitä rataa. Lynyrdiltä mm. One More From The Road, huippu livekiskaisu koko levy.

Eipä ole montaa viikkoakaan enää siihen kun Molly Hatchet ja Lynyrd Skynyrd nousevat lauteille Kuopiohallissa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös