Kuuntelussa juuri nyt

• 1 998 467
  • 22 774

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Miten sen väärässä olon sitten ottaa. Biisi itsessään on kuitenkin Veijo Trad:in tekemä ja ensimmäiset levytykset ovat jostain 1930-luvulta.
No sanotaan sitten niin, että kyseessä on yksi tuon kyseisen biisin parhaimmista cover-versioista. En jaksanut aamutuimaan tsekata biisin taustoja sen kummemmin, koska en ole hifistelijä, vaan "pelkkä" musiikin ystävä.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue

Yksi niistä 80-luvun kappaleista, joita Radio Nova ja myös Radio Suomi eniten soittavat taajuuksillaan. Vasta nyt tuli nähtyä tämä musiikkivideo, vaikka biisi ei todellakaan ole mikään uusi tuttavuus minulle tai muillekaan.
Tätä biisiä kuunnellessani ja Sandran historiikkia lukiessani minulle myös avautui, että hänhän esiintyy myös Enigman mukana, joten siksikin hänen äänensä on minulle niin tuttu.

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Yksi niistä 80-luvun kappaleista, joita Radio Nova ja myös Radio Suomi eniten soittavat taajuuksillaan. Vasta nyt tuli nähtyä tämä musiikkivideo, vaikka biisi ei todellakaan ole mikään uusi tuttavuus minulle tai muillekaan.
Tätä biisiä kuunnellessani ja Sandran historiikkia lukiessani minulle myös avautui, että hänhän esiintyy myös Enigman mukana, joten siksikin hänen äänensä on minulle niin tuttu.
Hieno nosto. Mukava kuulla näitä kappaleita jotka ovat vahvasti kuuluneet siihen oman nuoruuden aikaiseen soittolistaan.

Laitetaan tähän vielä toinen Sandran superhitti tuolta samalta ajalta.

Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Tämä on hieno bändi ja biisi yksi omia lemppareita Cyanoticilta. Ylipäänsä nuo Transhuman-levyt on 2000-luvun parasta "Wax Trax!" industrial metallia. Eli Chicagosta päin olevaa hyvin voimakkaasti elektropainotteista ja industrialia metallia/rockia esim. Ministry ja KMFDM -hengessä - mutta vielä voimakkaammin elektronista.

Tämä biisi on siitä hauska että minulla tulee aina mieleen se olo että on maha kuralla ja pääsee viimeinkin pöntölle ja hetken ponnisteluiden jälkeen olo helpottuu. Mahtibiisi.

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Atomirotasta tuli turistua Radio Rock ketjussa sopivuudesta risteilyn bändiksi ja tässä kun ei lähikuppilassa päässyt edes karaokea vetämään niin parvekkeella on mukava jatkaa yksin iltaa. Ja itseä täytyy kyllä ruoskia, näinkin hienoa bändiä ei ole hetkeen aktiivisesti kuunnellut.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Weather Report - Birdland ja siihen perään Vesa-Matti Loiri - Ukkolaan.

Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue

Harvemmin jos koskaan on tullut Cherin musiikkia postattua tähän ketjuun. No nyt voi tuonkin laatikon ruksia, koska tässä yksi hänen pitkän uransa parhaimmista biiseistä ja mukana on tietenkin Sonny, kuten niinä vanhoina hyvinä aikoina. Sopii täydellisesti tähän päivään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy