Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 893 823
  • 21 677

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
Aika harvoin ja satunnaisesti tulee kuunneltua metalliksi luokiteltua musiikkia ja jollain tasolla pidän erityisesti niistä bändeistä joilla on osaava naislaulaja. Nyt algoritmi ehdotti minulle bändiä nimeltä Beyond the Black ja en ymmärrä miten tällainen helmi on mennyt täysin ohitse. Jennifer nimittäin osaa laulaa ja bändi soittaa.

 
(1)
  • Tykkää
Reactions: mice
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
Tämä on minun mielestä yksi maailman parhaimpia biisejä. Ihan koko biisi täyttä tykitystä. Olen miettinyt monesti että mitä kävisi jos tämä valittaisiin vaikkapa Euroviisuihin? Tykkäisivätkö ihmiset vai olisiko hmv-kamaa? Itse en voi käsittää sitä että tästä ei joku tykkäisi. Joo, tiedän että meillä kaikilla on omat musamaut, mutta silti olisi jotenkin käsittämätöntä että ihmiset pitäisivät vaikkapa jostakin Loreenista enemmän kuin tästä. Minulle tämä herättää ihan helvetin voimakkaita tunteita. Herättääkö muissa?




Edit: Etenkin kohdasta 2:49 loppuun on tajutonta menoa.
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK




Faijani on tykästynyt He ain't heavy, he's my brother -kappaleeseen, mutta itseäni miellyttävät enemmän bändin muut biisit. Tätä helmeä on tullut kuunneltua kovin harvoin kuluneina vuosikymmeninä, koska en vaan ole jaksanut etsiä sitä kovinkaan intensiivisesti youtubesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös