No toi vasta melkoista tuubaa olikin.@SMT mää katon ton sun tuuban ja korotan:
No toi vasta melkoista tuubaa olikin.@SMT mää katon ton sun tuuban ja korotan:
Nokitan tällä:
Nyt kun JYPin viime kausi meni penkin alle, uuden kauden odotus on ollut extrapiinaavaa, kun niin kovasti odottaa näkevänsä että saadaanko nyt uusi alku vai jatkuuko sama paska tälläkin kaudella. Siellä leirissä on varmaan sama homma.
Hehee, tämä osui ja upposi samaan aikaan huvittavasti sekä ikävästi. Pelit oltiin käytännössä pelattu jo lokakuussa. Musta marraskuu sai jääkiekon seuraamisessa omalta osaltani täysin uuden merkityksen. Ei ollut herkkua. Mutta, vaikka sama olisi edessä tänäkin vuonna, tuo musta marraskuu, olen valmiina ja kestän kyllä. Marraskuu on kiekkokannattajalle tasonmittauksen paikka.
Tasonmittaukseen liittyen on kuuntelussa myös seuraavanlaista musiikkia:
Lienee ensimmäinen Elton Johnin laulama biisi, jonka olen koskaan kuunnellut. Pakko sanoa, että tämä on upeaa settiä.
Jep! Myös tämä "voittohumppa" on muodostunut jo jonkinlaiseksi klassikoksi Pelicansin peleissä. Kun tämä pärähtää soimaan samalla kun joukkue käy kiittämässä faneja, tietää että on ollut hieno ja voitokas ilta.On muuten kova maalibiisi. Pelicansilla on hyvä maku sillä osa-alueella. Nostan peukkua seuralle näin hyvästä biisistä.
Jatketaan vielä maalibiiseillä. Te molemmat muistanette edesmenneen Espoo Bluesin käyttämän kappaleen "Who Let the Dogs Out".
Tämä kappale ei ainakaan ole meikälle tuttu. Kuuntelen sitä paraikaa ensimmäistä kertaa. Olen mahdollisesti kuunnellut joskus aikoinaan satunnaisesti Eltonin biisejä radiosta, mutta en muista häneltä ulkoa ainuttakaan biisiä. Ei ole tullut kuunneltua. Linkki on ihan jees, ehkä vain hieman pitkäveteinen. Voi myös olla, että olen väsynyt eikä siinä ole todellisuudessa minkäänlaista vikaa.
Nyt on kyllä humpat kohdillaan. Pirteää meininkiä. Tuo Pelicansin entinen turkoosikultainen paita on muuten siisti, diggaan kyllä. Jos jotakin biisiä kelpaa kuunnella pelikaanifanina palattaessa hallilta takaisin kotiin voitonhuumassa, se on juuri tämä. Itse kuuntelisin, jos olisin lahtelainen.
Jatketaan vielä maalibiiseillä. Te molemmat muistanette edesmenneen Espoo Bluesin käyttämän kappaleen "Who Let the Dogs Out". Kuuntelin sen pitkästä aikaa 2-3 viikkoa sitten ja jäin hetkeksi koukkuun. Tämäkin on mukavan pirteä tekele, joka saa melkein tanssimaan. Kertosäe on kova.
Kun päätit kerran nostattaa mielenkiintoa mainitsemalla SC Bernin biisin olevan hyvä, voisitkin linkittää sen tänne, niin laitan sen kuuntelutestiin. Jos mitenkään vain viitsit.
Tykkään myös tästä Final Countdownin teknoremixistä, johon tulin törmänneeksi jonkin aikaa sitten YouTubessa. Pidän yllättävän paljon teknosta. Tai no, elektroninen musiikki oli ihan ensimmäistä suosikkimusiikkiani, joten ei sikäli mikään iso yllätys.