Norjalaisen experimental/ambient-poppoo Ulverin suorastaan loistelias Themes From William Blake's The Marriage Of Heaven And Hell. Kauas on tultu tällä levyllä bändin alkuaikojen black metalista. Puritaanit eivät tykkää, minä tykkään kaikesta paitsi puritaaneista.
[/URL]
Ænema on jopa parempi.Tool - Lateralus
Myöhäisherännäisenä olen tähän vasta nyt tutustunut. Turhaan ette ole hehkuittaneet.
Nyt kuuntelussa Mastodon - Crack the Skye. Loistava levy, en oikein ymmärrä miksi vasta nyt sen tajusin.
Tool - Lateralus
Myöhäisherännäisenä olen tähän vasta nyt tutustunut. Turhaan ette ole hehkuittaneet.
Ænema on jopa parempi.
Ärh, aina menevät biisi ja levy sekaisin. Nuo hyvät hetket ovat minulle vain niin paljon toimivampia, että tykkään siitä Lateralusta enemmän. Lateraluksessa on kyllä hienommat kannet.Levyn nimi on Ænima. Lateralusta kieroutuneempi ja raivokkaampi se on varmasti, ja mikäs siinä, jos se kiehtoo. Minusta Ænimalla on hyvät hetkensä, mutta kokonaisuus on kaaos eikä järin hallittu sellainen. Sen vuoksi myös reippaasti ylipitkä.
Pekka Pohjola Group - Kätkävaaran Lohikäärme
Huimaa kapulatyöskentelyä täälläkin, ei ihme että Pohjola nimesi levynsä kunnianosoituksena sillä rummuttavalle Ismo "Ippe" Kätkälle.
En kyllä tiedä tätä. Voi olla, tai yhtä hyvin ei. Soittanut on kuitenkin Royalsista Ismo Alangon Vapaat Soittajat -kokoonpanoon, eli ammattimies.En halua pilata tunnelmaasi, mutta onko Ippe sukua Kätkän sisaruksille? Kenties isiukko?
Tässä tapauksessa kapula olisi pudonnut aika kauas puusta.
Eagles of Death Metalin eilinen keikka oli huikea, joten koko tuotanto on fiilistelykuuntelussa tänään.
Seuraavana on vuorossa EODM:n lämppäri, the Souls. Yllättävän hieno live-veto - niin hyvä että piti käydä ostamassa poikien platta.
Aika hyvin kolahti tuo The Souls minullekin ja harkitsin levyn ostamista, mutta kun olin sitten sopivasti vasemmalla kaistalla narikkajonoon, en halunnut hukata hyviä asemiani.
Ja toki Eagles Of Death Metalkin. Viimeiseen asti tuossa harkitsin, olisiko ottanut tänään pikauusinnan. Noin sitä rokkia pitää soittaa. Pitää varmaan laittaa levyjä hankintaan.
Black Sabbath-Never Say Die albumi. Aivan saatanan kovaa materiaalia.