Viestin lähetti Moto
Ei lue ainakaan kissankokoisilla (yhteen?), enkä löytänyt pientäkään pränttiä, joten vaikuttaapa vahvasti siltä, että olet vaivihkaan saanut keräilyharvinaisuuden. *Kateellista jupinaa*
Erikoista. Kansilehtisissä ei promoudesta mainita yhtään mitään, mutta itse CD:ssä tosiaan on iso ilmoitus. Onko muuten CD normaali(?)versiossa tekstejä lukuun ottamatta koko-oranssi vai hienompi?
Viestin lähetti Barnaby
Levyn alkupuoli on todellakin loistavaa lemoa. Pitää vielä vähän maistella yltääkö aivan sinne huipulle, koska esim. Waltzin One Last Day - California -aloitusyhdistelmää ei ihan tuosta vaan nokiteta. Granpopin ensimmäisen puoliskon heikoin lenkki on Glass Boy, joka ei ole tähän mennessä juurikaan avautunut.
Metkaa, minä kun ihastuin ensimmäisellä kuuntelukerralla eniten juuri Glass Boyhin. Mainitsemanne The Killer I ja We'll Be The Flowers On Our Grave ovat tosiaan ne muut helmet.
Minäkin tahdon jakaa tähtiä, vaikka voinkin arvostella kunnolla vain kaksi uusinta albumia (Yellow'ta olen kuunnellut lähinnä taustamusiikkina tutustumatta yksittäisiin kappaleihin). Siis:
Yellow ***
The Waltz ****
Grandpop ****
Lemonator ei varsinaisesti kuulu
aivan suurimpiin suosikkeihini. On oikeastaan aika outoa, että pidän The Waltzia periaatteessa täydellisenä poplevynä, mutta jokin estää minua pitämästä siitä ihan täysillä.
Muuten, pari Grandpop-assosiaatiota:
a) levyn alkupuoli kuulostaa rasmusmaiselta (mikä ei ole haukku, sillä The Rasmus on hyvä bändi)
b) Is It You? -kappaleen kertosäe muistuttaa häiritsevästi erästä Pahat Pojat -elokuvan soundtrackilta tutuksi tullutta hittiä