Viestin lähetti Morning star
Selvennykseksi minunkin puoleltani,ettei kyse ole väittelystä(no tietenkin on!),mutta Katatonialtakin omistan yhden levyn,last fair deal gone down,tai jotain sinnepäin.Pirun hyvä levy sekin,mutta en minä siitä metallia oikeen millään saa.Tosin levyä on kovin vaikea luokitella mihinkään genreen.
Viestin lähetti leivoja
Manhai - Evil Under the Sun
Viestin lähetti Vth
Millaistas tämä Manhai on? Näemmä soittaa Velcran kanssa Tavastialla 12.2., joten tulee nähtyä sekin sitten livenä.
Viestin lähetti Vth
Juu, tavallaan totta, mietinkin että huomauttaakohan kukaan asiasta. Aika kevyttä kamaahan se on, mutta kyllä sen minusta voi laskea periaatteessa metalliksi siinä missä vaikka sellaisetkin bändit kuin Anathema (ei oikeastaan enää uusimman levynsä myötä) tai Sentenced. Tai ehkäpä tuo metalliksi nimittäminen näillä kaikilla yhtyeillä on peräisin aiempien levyjen raskaammasta materiaalista, josta sittemmin on siirrytty tuollaiseen surumieleseen tavaraan, joka onkin oikeastaan lähempänä jotain kategoriaa "heavy rock" kuin metalli.
Nääh, kunhan mainostin.Viestin lähetti Footless
Jakke Jäyhä; mä ihan kuvittelin että muusikot välttää pitkälle oman musiikkinsa kuuntelua. Narsisti?
Viestin lähetti Vth
Millaistas tämä Manhai on? Näemmä soittaa Velcran kanssa Tavastialla 12.2., joten tulee nähtyä sekin sitten livenä.
En tarkoittanutkaan ettei kestäisi kuunnella sitä, mutta olen saanut sen kuvan että muusikot eivät halua kuunnella omaa musiikkiaan, koska se on eräällälailla "raskasta". Eli tulee kiinnitettyä liikaa huomiota soittoon, ja noteerattua kaikki asiat mitkä olisi voinut tehdä paremmin tai erilailla. Mutta ehkä kaikilla ei ole samaa ongelmaa, varsinkin jos musiikki on täysin virheetöntä. ;)Viestin lähetti Jakke Jäyhä
Mutta mietipä silti: mitä järkeä on tehdä musaa, jos ei edes itse kestä kuunnella sitä? Mitä syytä on olettaa että joku muu sietäisi tuotantoa? Ollakseni rehellinen: Kyllä, voin hyvällä omallatunnolla ja mielellä kuunnella omaa tuotantoani/-mme. Jos se tekee minusta narsistin... so be it!
Viestin lähetti bystander
Pesee muuten wannabe-Guano Apesit 6-0.
Viestin lähetti Barnaby
Broken Record
Viestin lähetti BigRedBob
Turbonegro - Apocalypse Dudes