ipanmies kirjoitti:Threat Signal - Under Reprisal
Aivan loistava uusi bändi.
Tpip kirjoitti:Gnarles Barkleyn St. Elsewhere on tässä reilun vuorokauden nyt soinut stereoissa. Ihan puskista tullut levy, mutta aivan loistokasta kamaa koko lätyllinen.
No jos debyytti on julkaistu 2006, niin kyllä silloin kyseessä vaan on uusi bändi. Ellei nyt ihan täysi elitisti yritä/halua olla.kädetön_pakki kirjoitti:Niin en nyt tiedä uusi, kaveri löysi myspace.comista sen ja ollaan ootettu puoli vuotta tota levyä. Parhaimpia levyjä mitä oon kuullu kyllä.
Cube kirjoitti:No jos debyytti on julkaistu 2006, niin kyllä silloin kyseessä vaan on uusi bändi. Ellei nyt ihan täysi elitisti yritä/halua olla.
TML kirjoitti:Puukkoa tulee mutta otetaan se vastaan.
Ricky Martinin Its allright biisi on erittäin pätevä. Tällä hetkelläkin kuuluu kaiuttimista latinotähden pehmeä ääni ja mielessä pyörii hänen mutkitteleva lanne.
Okei ny meni homoiluks.
Kyllähän tuo ihan mukavalta kuulosti, vähän tuli sellainen "olen kuullut tän joskus ennekin" fiilis joka biisistä. Ainakin In Flamesit, Testamentit, Panterat & kumppanit on kuunneltu läpi. Varmaan joutuu kuitenkin hommaamaan levyn jossain vaiheessa.kädetön_pakki kirjoitti:Kyseinen yhtey on perustettu vuoden 2003 loppupuolella, joten ei se kovin uusi ole. Olen kai sitten elitisti, tai oikeastaan kaverini on. Suosittelen että selaisitte myspace.comia sillä sieltä löytyy juuri tälläisiä 'löytöjä'. Odotettiin kyseisen kaverin kanssa tätä Threat Signalin debyttialbumia n. puoli vuotta.
mikko6000 kirjoitti:Ministry - Rio Grande Blood
Eipä ole ennen Ministry napannut, mutta nyt kolisee ja kovaa. Myös Emperorin In the nightside eclipse on jälleen kerran löytänyt tiensä soittimeen...klassikko. Ja Fantomasin Suspended Animation!
Jet Pilot kirjoitti:Pet Shop Boys - Fundamental on soinut tauotta viikon
....
King kirjoitti:Killswitch Enagage - Alive or Just Breathing & The End of Heartache
Ei näihin vaan kyllästy, ehdottomasti kovin bändi koskaan, ikinä missään.
Lisäksi soi bändin uusin sinkku This Fire Burns ja coveri Holy Diverista. Jälkimmäinen potkii aika kovaa, Howardin ääni sopii biisiin erinomaisesti.
Hockey 24/7 kirjoitti:Loistavan bändin olet valinnut soittoon.
Livenä potkivat perseelle todella kovaa.