Mainos

Kuunteletko selostuksia?

• 55 701
  • 292

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Kuimka vanha tuo Minervan mainos on? Soinut niin kauan kuin muistan.
Mitä sitä turhaan vaihtamaan, kun kerran asiakkaita riittää. Tosin, enpä ole itse koskaan valinnut lääkäriä radiomainoksen perusteella. Enkä oikein mitään muutakaan.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Vanha kuin taivas. Ja silti menee joka kerta lankaan, kun luulee että se on Volvon mainos :D
Mä luulen aina, että se on joku Shellin tai Nesteen mainos :D

(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Vanha kuin taivas. Ja silti menee joka kerta lankaan, kun luulee että se on Volvon mainos :D
Sama.

Volvon mainokset on lisäks kuulostaneet tuolta varmaan joskus kun oon ollut eskarissa.

Gitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
"Kontion leipomo tekee leivän!". Taitaa olla myös jostain viime vuosituhannen puolelta?

Tällä kaudella ärsyttävyydessä kärkisijoille on noussut myös Työvaatetalon AIVAN MAHTAVAA PELIPÄIVÄÄ. Porilainen pitkätukka Jonne on myös uskomattoman raskas setti. "Pitkätukista" valittavat appiukot taitaa olla kaikki jo vanhainkoti-iässä. KIVIKYLÄN HUILUNTUHTIII menee vielä top-3:een. Onneksi tälle kaudelle vaihtoivat tuon rinnalle sen asiallisemmankin mainoksen.

Gädda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rauman Akun "Järvinen" mainokset on mun mielestä hyviä, ja vaihtuvatkin aika usein. Minervan ja Kontion ysärimainokset on niin legendaarisia, että eihän niitä voi enää vaihtaa.

Nyt oli muuten Ramonallakin näköjään huomattu nettilähetyksen vika, ja yrittävät korjata sitä.

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallin mainoksista legendaarisin on ainakin ”Kiekon maksoi Utura!” En tiedä, tuleeko sitä koskaan Ramonasta, kun en juuri sitä kuuntele. Paitsi näin joulun alla Jouluradiota.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hallin mainoksista legendaarisin on ainakin ”Kiekon maksoi Utura!” En tiedä, tuleeko sitä koskaan Ramonasta, kun en juuri sitä kuuntele.
En ole Ramonaa enää kuunnellut, mutta hallin mainoshan tuo on eikä sitä radiossa ole soiteltu.

Ja kun nyt puheeksi tuli, ja vaikka tämän tuhannen kertaa jo olen palstalle kirjoittanut niin tulkoon myös tuhannennen ja yhden kerran vielä.

Eli joskus 80-luvulla kun Utura maksoi laidan yli menneet kiekot, niin taas oli yksi peli menossa ja kiekkoja lenteli laidan yli katsomoon niin perkeleesti. Utura maksoi. No, maalivahti torjui kiekon yli laidan. Aloitus, ja taas kiekko lensi yli laidan. Aloitus uusiksi, ja taas kohta kiekko oli laidan ylitten.

Kuuluttaja tokaisi totisella äänellä että "Utura maksaa kaikki laidan yli lentäneet kiekot".

En muista ihan varmaksi että elettiinkö silloin 80-lukua vai 90-luvun alkua kun Rouhiainen kuulutti ja puheli lämpöisiä mikrofoniin.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
@Roku olin samassa pelissä. Naurettiin samaa asiaa kaverin kanssa.

Uturan jälkeen kiekon maksoi kraftanlagen munchen hetken aikaa. Kuka nykyään maksaa kiekot?
Just. Piti mainitakin tuo Kraftanlagen München. Unohdin pentele. Muistan kun meni varmaan vuosi tai kaksi ennen kuin sain selvää että mikä ne kiekot maksaa.

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ilveksen esimerkin seuraaminen vaatisi myös kyseiseen palveluun muutakin sisältöä kuin pelkät jääkiekon peliselostukset, Ilves+ tuottaa myös Ilveksen jalkapallopelien selostukset. Ei taida löytyä tekeviä käsiä ja silmäpareja.

Ramonan asema on myös niin vahva että miksi Lukko sitä menisi sörkkimään?

Gitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ilveksen esimerkin seuraaminen vaatisi myös kyseiseen palveluun muutakin sisältöä kuin pelkät jääkiekon peliselostukset, Ilves+ tuottaa myös Ilveksen jalkapallopelien selostukset. Ei taida löytyä tekeviä käsiä ja silmäpareja.

Ramonan asema on myös niin vahva että miksi Lukko sitä menisi sörkkimään?

Ilves+ oli suuntaa-antava esimerkki. Lukko voisi tehdä siitä juuri sellaisen, kuin haluaisi. Ei todellakaan tarvitsisi olla noin laaja setti kuin Ilveksellä. En oikeastaan mitään muuta erikoista kaipaa kuin sen, että radioselostuksen pystyisin kuuntelemaan toimintavarmasti. Ramonan kanssa tämä ei ole onnistanut viime vuosina, ja mielikuvani on se, ettei heitä juurikaan edes kiinnosta, jos nettilähetykset kyykkäävät. Toki jos Ramonan päässä saavat homman toimimaan, niin mikäs siinä. Tämä ei kuitenkaan ole Lukon käsissä.

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Projekti-Tomin Dream Team kaudella 2026-2027
Ja kun nyt puheeksi tuli, ja vaikka tämän tuhannen kertaa jo olen palstalle kirjoittanut niin tulkoon myös tuhannennen ja yhden kerran vielä.
Tämä oli vasta toinen kerta, kun tämän palstalta luen, ja edelleenkin tuo Rouhiaisen oivallus saa hihittelemään ja tuo tietysti hyviä muistoja lapsuuden Äijänsuolta höyryävine lihapiirakoineen ja hampaisiin tarttuvine hopeatoffeineen.

Utura kepittää kyllä mennen tullen sitä seuranneen Raumanmeren Kiinteistömarkkinoinnin.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hieman OT:ksi menee, mutta minun parhaimmat ja maistuvimmat muistot lapsuudesta Äijänsuolta oli Viri(?)kaakao. Se pullo lämmitettiin niissä samoissa kattiloissa kuin makkarat ja piirakatkin. Ja se maku on vieläkin kielen päällä. Pesee kyllä O’boyt sun muut 100-0!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy