"Se on yhdistelmä huomispäivän turvallisuutta"Vieläkö se on Kellarissa? Entä mitä Järviselle kuuluu nykyään?
"Puut ja pali muut"
"Se on yhdistelmä huomispäivän turvallisuutta"Vieläkö se on Kellarissa? Entä mitä Järviselle kuuluu nykyään?
Kuimka vanha tuo Minervan mainos on? Soinut niin kauan kuin muistan."Se on yhdistelmä huomispäivän turvallisuutta"
"Puut ja pali muut"
Vanha kuin taivas. Ja silti menee joka kerta lankaan, kun luulee että se on Volvon mainos :DKuimka vanha tuo Minervan mainos on? Soinut niin kauan kuin muistan.
Mitä sitä turhaan vaihtamaan, kun kerran asiakkaita riittää. Tosin, enpä ole itse koskaan valinnut lääkäriä radiomainoksen perusteella. Enkä oikein mitään muutakaan.Kuimka vanha tuo Minervan mainos on? Soinut niin kauan kuin muistan.
Mä luulen aina, että se on joku Shellin tai Nesteen mainos :DVanha kuin taivas. Ja silti menee joka kerta lankaan, kun luulee että se on Volvon mainos :D
Sama.Vanha kuin taivas. Ja silti menee joka kerta lankaan, kun luulee että se on Volvon mainos :D
En ole Ramonaa enää kuunnellut, mutta hallin mainoshan tuo on eikä sitä radiossa ole soiteltu.Hallin mainoksista legendaarisin on ainakin ”Kiekon maksoi Utura!” En tiedä, tuleeko sitä koskaan Ramonasta, kun en juuri sitä kuuntele.
Just. Piti mainitakin tuo Kraftanlagen München. Unohdin pentele. Muistan kun meni varmaan vuosi tai kaksi ennen kuin sain selvää että mikä ne kiekot maksaa.@Roku olin samassa pelissä. Naurettiin samaa asiaa kaverin kanssa.
Uturan jälkeen kiekon maksoi kraftanlagen munchen hetken aikaa. Kuka nykyään maksaa kiekot?
Ilveksen esimerkin seuraaminen vaatisi myös kyseiseen palveluun muutakin sisältöä kuin pelkät jääkiekon peliselostukset, Ilves+ tuottaa myös Ilveksen jalkapallopelien selostukset. Ei taida löytyä tekeviä käsiä ja silmäpareja.
Ramonan asema on myös niin vahva että miksi Lukko sitä menisi sörkkimään?
Tämä oli vasta toinen kerta, kun tämän palstalta luen, ja edelleenkin tuo Rouhiaisen oivallus saa hihittelemään ja tuo tietysti hyviä muistoja lapsuuden Äijänsuolta höyryävine lihapiirakoineen ja hampaisiin tarttuvine hopeatoffeineen.Ja kun nyt puheeksi tuli, ja vaikka tämän tuhannen kertaa jo olen palstalle kirjoittanut niin tulkoon myös tuhannennen ja yhden kerran vielä.
Kyllä käyvät aina silloin tällöinEntä vieläkö se yksi naisoletettu käy lapsioletettunsa kanssa kahvilla, kahvilla, kahvilla, kahvilla, kahvilla jne jne jne.?
Mitä yhteist on jäägiekol ja kollan bojil?"Se on yhdistelmä huomispäivän turvallisuutta"
"Puut ja pali muut"