Mulla katkes kans nettiradio 10min ennen loppua ja uudestaan ei päälle lähteny. Liigan sivuilta sitten vaan tuijottamaan pelikelloa että loppuis jo.Ramonan nettiradiolle täytyy kyllä jälleen kerran antaa iso lampaanperse. En ihan oikeasti ymmärrä miksei sitä palvelimen kapasiteettia saa suurennettua, kun joka ikisessä kevään pelissä lähetys katkeilee. Luulisi edes radion maksavia asiakkaita eli mainostajia kiinnostavan tämä.
Kysynkin jo maanantaita ajatellen: Olisiko kenelläkään radion kuuluvuusalueella asuvalla mahdollisuutta striimata radiolähetystä esim. Youtuben puolelle?
Kapasiteetti ei riitä, itse istun autossa kuuntelemassa peliä.Missä mahtaa olla vika mutta Radio Ramonaa ei pysty enää juuri kuuntelemaan kun katkeilee ihan jatkuvasti. Eikä auta vaikka yrittäisi kuunnella jotain muuta kanavaa kautta....kaikissa sama juttu
Missä mahtaa olla vika mutta Radio Ramonaa ei pysty enää juuri kuuntelemaan kun katkeilee ihan jatkuvasti. Eikä auta vaikka yrittäisi kuunnella jotain muuta kanavaa kautta....kaikissa sama juttu
Mulla ainakin toiminut joka kerta vaikka joskus tosin mennyt hetken aikaa että lähetys on alkanut kuulumaan mutta muuten ei ole mitään ongelmia ollut.Onkos muilla nettiradion kuuntelijoilla ollut ongelmia Ramonan lähetyksen kuuntelemisessa Ramonan omilta sivuilta? Kertaakaan tänä syksynä ei ole Ramona toiminut Ramonan omilta sivuilta, vaan on pitänyt tukeutua livetaajuus.fi tai radiot.fi -sivustoihin.
Mulla ainakin toiminut joka kerta vaikka joskus tosin mennyt hetken aikaa että lähetys on alkanut kuulumaan mutta muuten ei ole mitään ongelmia ollut.
Ehkä se on sitten vain omaa malttamattomuutta sivuston kanssa, livetaajuus.fi ja radiot.fi kun alkavat parin sekunnin sisällä puskemaan ulos lähetystä.Kuuntelen pelien jälkeen Ripan viimeiset höpinät, niinkuin nytkin, eikä mulla ole ollut mitään ongelmaa tuolla Ramonan sivuilla.
Joo, kyllä se kieltämättä jonkin aikaa ottaa ennen kuin lähetys käynnistyy. Maltti on valttia.Ehkä se on sitten vain omaa malttamattomuutta sivuston kanssa, livetaajuus.fi ja radiot.fi kun alkavat parin sekunnin sisällä puskemaan ulos lähetystä.
No se palkinto ainakin meni oikeaan osoitteeseen.Risto Leino palkittiin Liigan palkintogaalassa vuoden jääkiekkotoimittajaksi.