Kuunteletko selostuksia?

  • 47 306
  • 244

Gitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ramonan nettiradiolle täytyy kyllä jälleen kerran antaa iso lampaanperse. En ihan oikeasti ymmärrä miksei sitä palvelimen kapasiteettia saa suurennettua, kun joka ikisessä kevään pelissä lähetys katkeilee. Luulisi edes radion maksavia asiakkaita eli mainostajia kiinnostavan tämä.

Kysynkin jo maanantaita ajatellen: Olisiko kenelläkään radion kuuluvuusalueella asuvalla mahdollisuutta striimata radiolähetystä esim. Youtuben puolelle?
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Ramonan nettiradiolle täytyy kyllä jälleen kerran antaa iso lampaanperse. En ihan oikeasti ymmärrä miksei sitä palvelimen kapasiteettia saa suurennettua, kun joka ikisessä kevään pelissä lähetys katkeilee. Luulisi edes radion maksavia asiakkaita eli mainostajia kiinnostavan tämä.

Kysynkin jo maanantaita ajatellen: Olisiko kenelläkään radion kuuluvuusalueella asuvalla mahdollisuutta striimata radiolähetystä esim. Youtuben puolelle?
Mulla katkes kans nettiradio 10min ennen loppua ja uudestaan ei päälle lähteny. Liigan sivuilta sitten vaan tuijottamaan pelikelloa että loppuis jo.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Missä mahtaa olla vika mutta Radio Ramonaa ei pysty enää juuri kuuntelemaan kun katkeilee ihan jatkuvasti. Eikä auta vaikka yrittäisi kuunnella jotain muuta kanavaa kautta....kaikissa sama juttu
 

Gitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Missä mahtaa olla vika mutta Radio Ramonaa ei pysty enää juuri kuuntelemaan kun katkeilee ihan jatkuvasti. Eikä auta vaikka yrittäisi kuunnella jotain muuta kanavaa kautta....kaikissa sama juttu

Palautetta olen laittanut kolmesti, vastauksia en ole saanut.

Edelleen olisi kiva, jos joku vaikka kännykällä kuvaisi radio-vastaanotinta ja striimaisi sitä Youtubeen/Twitchiin/mihin vaan
 

Nurangätine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onkos muilla nettiradion kuuntelijoilla ollut ongelmia Ramonan lähetyksen kuuntelemisessa Ramonan omilta sivuilta? Kertaakaan tänä syksynä ei ole Ramona toiminut Ramonan omilta sivuilta, vaan on pitänyt tukeutua livetaajuus.fi tai radiot.fi -sivustoihin.
 

RaumTiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kolla/Rauma Tigers, New York Rangers
Onkos muilla nettiradion kuuntelijoilla ollut ongelmia Ramonan lähetyksen kuuntelemisessa Ramonan omilta sivuilta? Kertaakaan tänä syksynä ei ole Ramona toiminut Ramonan omilta sivuilta, vaan on pitänyt tukeutua livetaajuus.fi tai radiot.fi -sivustoihin.
Mulla ainakin toiminut joka kerta vaikka joskus tosin mennyt hetken aikaa että lähetys on alkanut kuulumaan mutta muuten ei ole mitään ongelmia ollut.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuuntelen pelien jälkeen Ripan viimeiset höpinät, niinkuin nytkin, eikä mulla ole ollut mitään ongelmaa tuolla Ramonan sivuilla.
 

Nurangätine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mulla ainakin toiminut joka kerta vaikka joskus tosin mennyt hetken aikaa että lähetys on alkanut kuulumaan mutta muuten ei ole mitään ongelmia ollut.

Kuuntelen pelien jälkeen Ripan viimeiset höpinät, niinkuin nytkin, eikä mulla ole ollut mitään ongelmaa tuolla Ramonan sivuilla.
Ehkä se on sitten vain omaa malttamattomuutta sivuston kanssa, livetaajuus.fi ja radiot.fi kun alkavat parin sekunnin sisällä puskemaan ulos lähetystä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ehkä se on sitten vain omaa malttamattomuutta sivuston kanssa, livetaajuus.fi ja radiot.fi kun alkavat parin sekunnin sisällä puskemaan ulos lähetystä.
Joo, kyllä se kieltämättä jonkin aikaa ottaa ennen kuin lähetys käynnistyy. Maltti on valttia.
 

Palvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onneksi Lukon peleissä on tällä kaudella lähes aina ollut hyvä selostaja. Ei niitä huonoja montaa toisaalta CMorella (tai mikä Katsomo sitten nykyään onkaan) olekaan. Huominen ja Mertarannan selostus silti rasittaa jo valmiiksi. En tiedä muistanko väärin, mutta tuntuu vielä että aika usein on Lukkoa vastaan. Tästäkin syystä toivotaan siis, että Lukko jatkaa voittojen tiellä ja Mertaranta joutuu voivottelemaan.
 

Gitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Radio Ramonan selostus on parasta, mitä maan päältä löytyy.

Ramonan nettilähetys ei kuitenkaan ikinä toimi tärkeiden pelien aikana. Tietääkö joku, mille taholle tästä voi valittaa ja mikä taho tuohon edes pystyisi vaikuttamaan?

Vaikea kuvitella, että esim. Ilveksen ja Tapparan peleissä moista katsottaisiin hyvällä. Meillä sama meininki jo ties monettako vuotta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku
Suosikkijoukkue
Lukko
Joo Ramonan lähetykset toimii vain silloin kun kuuntelijoita ei ole mitenkään hirveästi. Mutta aina kun on playoffit tai ilmeisemmin nyt kun on vähän erikoisempi peli niin ei kuuntelusta tule mitää ku taajuuksilla liikaa porukkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös