Kuumimmat työt.

  • 4 098
  • 40

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Viestin lähetti Miika-90
...Kaksi samaa tyttöä muuten meni ainakin kolme kertaa ohi siitä pellolta tarkkaan katsoen ;)

En usko. Taisit saada auringonpistoksen, joka sekoitti pääsi. =)

Jazzeilla lauantaina katselin juuri tuota ravintelityötä läheltä. Oli se kuuman näköistä hommaa. Kuuma sisäilma + kuumat laitteet, eikä hetkeäkään aikaa hengähtää. Miten mahtaa lakisääteiset vartin tauot pyöriä? Eräs kokki oli tosin pukeutunut sangen niukasti. Esiliinan alla oli ainoastaan boxerit ja t-paita. Seurueeni naishenkilöillä oli ainakin kivaa.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti TaoTao

Jazzeilla lauantaina katselin juuri tuota ravintelityötä läheltä. Oli se kuuman näköistä hommaa. Kuuma sisäilma + kuumat laitteet, eikä hetkeäkään aikaa hengähtää.
Kokemuksesta voin sanoa ettei se ainakaan viileää ole. Oman tiskin takana ainakin hiki valuu jatkuvasti. Ilmastointi on olematon ja olutpumppujen jäähdyttimet tunkevat ylimääräistä lämpöä suoraan jalkoihin. Ja housut sekä työpaita on pakko olla päällä. Onneksi sentään kerkeää taukoja pitää suht hyvin, kerkeää juomaan riittävästi. Vettä ja soodaa tulee kyllä juotua järjettömiä määriä, ja silti ei tarvi vessassa käydä juuri ollenkaan.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Paskanmarjat!

Lukihäiriö iski ja kuvittelin tämän olevan ns. alan ketju. Kuumimmat tytöt olisivat kirvoittaneet juttua vaikka kuinka.

Sanotaan nyt sitten missikisojen tuomari.

Kele!
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Paskanmarjat!

Viestin lähetti Oloneuvos
Lukihäiriö iski ja kuvittelin tämän olevan ns. alan ketju. Kuumimmat tytöt olisivat kirvoittaneet juttua vaikka kuinka.


Heh, mä olen lukenut otsikon väärin joka kerta, kun se on ilmestynyt silmiin. Kumma juttu. Tekstiä tulisi hulluuteen asti.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Terästehtaalla oppi sen, että ei ole kuuma ennenkuin teräs sulaa tai vähintäänkin hehkuu punaisena. Jos on niin kuuma että meinaa iho palaa, niin pannaan lisää haalareita päälle ja sitten leka heilumaan. Hullua hommaa oli se.
 

Hayha

Jäsen
Porin maauimalan isoimman altaan pohjalta mitattiin viime viikolla 45 astetta.

Siellä oli kiva purkaa haki-telineitä. Tosin pinnoitusmiehillä taisi olla vieläkin hikisempää.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Re: Paskanmarjat!

Viestin lähetti Senior
Heh, mä olen lukenut otsikon väärin joka kerta, kun se on ilmestynyt silmiin. Kumma juttu. Tekstiä tulisi hulluuteen asti.

Kumma juttu, kun minäkin luen otsikon yleensä väärin. Pitäisi teidän lukihäiriöisten varmaankin perustaa oma ketju kyseiselle väärin-oikein-luetulle otsikolle (tarkoittaen tuon mahdollisen ketjun otsikkoa).

Eipä ollut viime viikolla herkkua siivota lumenkaatopaikkaa, jossa ei ole varjon varjoa eikä juuri tuultakaan. No, kivat rusketusraidat sieltä sai...
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Paskanmarjat!

Viestin lähetti Senior
Heh, mä olen lukenut otsikon väärin joka kerta, kun se on ilmestynyt silmiin. Kumma juttu. Tekstiä tulisi hulluuteen asti.
Ja arvaapas kuin minulla kävi. Kiihko feministinä luonnollisesti kirjoitin piiitkät pätkät otsikolla Kuumimmat pojat ennenkuin lukihäiriöni häipyi. Onneksi en painanut enteriä.

Tuosta napapiirin Joulupukista sen verran, että minäkin näin pukin. Hän istui kaikessa rauhassa tien vieressä sillä paikalla missä hän on tavallisesti aina seisonut, Petteri oli vieressä.
Niin ja aivan varmasti näin hänen karvaiset säärensä joten tuskin punaisen pukinkaavun alla oli yhtään mitään.
Kuumia poikiakin näkyi, hitsi, että olivat ruskeita ja jokikinen ilman paitaa. En tajua miten pikipojat jaksaa tehdä tässä helteessä töitä ja vielä mielettömän pitkiä työpäiviä. Heille nostan hattuani.

Terveisin koo
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
viestin lähetti Senior

Heh, mä olen lukenut otsikon väärin joka kerta, kun se on ilmestynyt silmiin. Kumma juttu. Tekstiä tulisi hulluuteen asti.


Samaa valittelin jo viime viikolla samassa ketjussa. Eli joka kerta kun otsikot ilmestyivät ruutuun niin alkoi jo mielessään miettimään kuumimpia tyttöjä järjestykseen.

Vasta kun avauduin tunteistani tähän ketjuun, huomasin pääseväni eroon tästä lukihäiriöstä.


Edit: Nyt odotellaan Kuumimmat tytöt - ketjua. ;)
 
Viimeksi muokattu:

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jäätelökioskissa on melkoisen lämmin kuumina kesäpäivinä. Viimeksi, kun töissä olin, kohosi lämpötila kioskin takaseinällä, jonne auringonsäteet eivät yhtään ulotu, +38 asteeseen. Kioskin etuosassa, johon auringonsäteet aina jonkun verran pääsevät tulemaan, on luonnollisesti vielä kuumempi. Oloa ei helpota se, että päässä on oltava huivi, ja essukin on sellaista kivaa 'muovia'. Onneksi kukaan ei vielä tänä kesänä ole tullut sanomaan: "Siulla on varmasti kiva olla siellä kopissa, kun on kylmät pakastimet vieressä jatkuvasti!".

Asennekysymyshän tuo kuitenkin loppujen lopuksi on. Mahdollisimman vähän vaatetta, paljon kylmää vettä ja suoraan töistä uimaan, niin hengissä selviää. Nautitaan lämmöstä!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän tämä Jatkoaikaan kirjoitteleminen aika kuumaa työtä hellepäivänä huonosti ilmastoidussa huoneessa tapaa olla... ;)
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Kyllä kaikkein kuumin homma on Rautaruukin/HML valssin laakerimiehen homma. Siinä ns. kylmävalssien vieressä hikoilla, jos niitä hommia nyt sattuu olemaan. Tahi sitten kierrellä aina ihanassa öljykellarissa tutkimassa öljyn ja emulsion liikettä ja vuotoja. Se on elämää se...

Että silleen...
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Paskanmarjat!

Viestin lähetti koo

Tuosta napapiirin Joulupukista sen verran, että minäkin näin pukin. Hän istui kaikessa rauhassa tien vieressä sillä paikalla missä hän on tavallisesti aina seisonut, Petteri oli vieressä.
Niin ja aivan varmasti näin hänen karvaiset säärensä joten tuskin punaisen pukinkaavun alla oli yhtään mitään.

En malta olla kysymättä, oliko kyseessä ihka oikea joulupukki. Mieleeni nimittäin juolahti, missä ovat

a) Rööri

b) Predator

c) Oloveuvos(toliitossa todennäköisesti)

joista kukin omalla lähtemättömällä tyylillään ovat saattaneet helteiden pehmentämänä toimia ns feikkipukkina tienposkessa ja Petteri on hyvinkin saattanut olla reds1897, Oiva tai Jet Ace.

Toiset jopa jalan.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Varmaan kuumempiakin hommia on, mutta ihan lämmintä tämäkin. Olen nimittäin maalaillut peltikattoja työkseni tässä muutaman kesän. Kerran mittasin isohkolla mustalla peltikatolla suorassa auringonpaisteessa +68 astetta; siis aivan katon rajassa/päällä. Siinä kun sitten olet keskellä kattoa eikä tuule lainkaan, niin ainakin itselläni oli melko lämpöiset oltavat. Ja se täytyy sanoa, että lenkkareissa oli pito kohdillaan. Ja työtahtikin tuplaantuu, kun ei voi kahta sekuntia kauempaa olla samassa paikassa. Lisäksi ruokatunnilla ei tarvitse lähteä katolta pois, kun kananmunat voi paistaa kattopellin päällä...
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: Re: Re: Paskanmarjat!

Viestin lähetti Senior
En malta olla kysymättä, oliko kyseessä ihka oikea joulupukki.
Minä taas en malta olla kertomatta eräästä Irakilaisesta ystävästäni, sillä muistaakseni Muslimit mainittiin avausviestissä.
Tapasin nuorta Irakilaisnaista päivittäin ja neljän viikon tuttavuuden jälkeen tämä fiksu, mukava ja kaikenlaista kokenut äiti esitti minulle vakavasti otettavan kysymyksen.
"Saanko kysyä sinulta "koo" erästä asiaa joka on askarrutttanut minua ja perhettäni koko Suomessa olo ajan". Tiedäthän ystäväni, että voit kysyä mitä vaan joten ole hyvä. "Haluaisin tietää Joulupukista, ja paikasta jossa hän asuu".
Herrajestas, kerroin 25 vuotiaalle naiselle, että Joulupukkia ei ole olemassakaan, vastoin kuten hänen kotimaansa koulukirjassa oli opetettu.
Terveisin koo
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös