Kuuluvatko rummut jääkiekkoon??

  • 2 636
  • 43

kimi#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Surin osa joukueiden faneista käyttävät nykyään rumpuja loudakseen meteliä kuuluko tämä jääkiekkoon??:cool:
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Mun mielestä eivät.
Vaikka Espoossa semmoset taitaa olla.

Jos vain saisin päättää niin jättäisin rummut pois.
 

Aviator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme SaiPa
Jaa-a.
Kyllä ne minun mielestäni luovat ihan hyvää tunnelmaa. Kisapuistossa ainakin on hyvä fiilis, kun ylivoiman aikana rummut laulaa... harmi vaan ettei parin viimekauden aikana ole rummuttajia juuri näkynyt.

Hartwall areenalla puolestaan "rummutus" (ja käsien taputukset yms. clap your hands...klap, klap, klap....) tulee kaiuttimista, joten turhaa se taitaa siellä olla :D
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko HIFK ainoa

jonka fanit ei moisia käytä? Ainakin vierasotteluja kuunnellessa kaikilla muilla tuntuu olevan rumpuja. Jokereista en tiedä kun niissä selostuksissa ei katsomon äänet kuulu oikeastaan yhtään.
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
RUMMUT

Eivät kuulu mielestäni lätkään.

Istu nyt siinä sitten jonkun rummuttajan vieressä.

Liittykää bändiin...
 

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No kyllähän narreillakin taitaa olla rumpuja joita paukutetaan erittäin huonosti. Kaiken huippu on kyllä Tps:n rumpu tyyppi. Se rummutus on jotain sanoin kuvaamattoman kamalaa. Jos muuten satut lukemaan tätä ole ystävällinen ja jätä se rumpu kotiin,kun et sitä osaa edes soittaa.

Toinen ääripää on kyllä sitten Jyväskylän rumpu orkesteri jotka saa kyllä luotua uskomattoman hyvän fiiliksen sillä hiukan sambamaisella rytmillä siitä täytyy antaa pisteet.

Hitto meinasi unohtua laittaa tämä oma mielipde yleensä ottaen. Eli ei rumpuja jos niistä ei osata luoda jotain omaperäistä ja makeeta. Jos ei kykene muuhun kuin POM POM POM niin voi jättää vehkeet kotiin.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eivät kuulu. Sanoinkuvaamattoman ärsyttävää.

Jospa kokeilisi ensi vuonna jotain vähän erikoisempaa ja rupeaisi jammailemaan vaikka vetopasuunalla katsomossa... Sehän ei tietenkään haittaa mitään, että en sellaista koskaan ole soittanut. :D
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Eivät.

Eivät todellakaan kuulu.:mad:

Jos ei sisähallissa saa pidettyä tarpeeksi meteliä taputtamalla ja huutamalla, niin kannattaa jäädä kotiin.;) Lisäksi rumpujen alta harvoin kuulee mitään huutoa.

Ehkä mun signature kertoo kanssa jotain mun mielipiteestä kyseiseen asiaan.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Rummut on aivan -piip- tyhmät.Onneksi ei tarvitse täällä Jpäässä niitä pelätä.
Mutta että mitä tarkoittaa´surin osa joukkueiden faneista käyttävät...´?
Kielioppiin ja oikeinkirjoitukseen puuttumatta ihmettelen,että missä hallissa on tuhansia trumbuttajia.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Näyttäisi siltä että HIFK:n fanit eivät siedä rumpuja. Oma mielipide on, että mitä enemmän hallissa on meteliä, sen parempi. Äijänsuolla kukaan muu kuin päädyn seisomakatsomo ei halua pitää minkäänlaista ääntä, joten mielestäni rummut puolustavat paikkaansa senkin perusteella. Tosin olen varmaan aika jäävi kommentoimaan asiaa, on tullut sitä rumpua taottua kuluneina vuosina sen verran itsekin :) Nyttemmin tuo rumpalistiosasto näyttää kokeneen nuorennusleikkauksen, hyvä niin, toiminnalla on jatkuvuutta... :)
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
olette vain katkeria ihmisiä jotka eivät halua halliin väriä ? ;>
ja tietysti aravakatseisuutta kehiin.
lahdessa riittää rumpuja, ihan -piip-sti :>
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
EI, rummut eivät kuulu jääkiekkoon.
 

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti filmirulla
Kaiken huippu on kyllä Tps:n rumpu tyyppi. Se rummutus on jotain sanoin kuvaamattoman kamalaa. Jos muuten satut lukemaan tätä ole ystävällinen ja jätä se rumpu kotiin,kun et sitä osaa edes soittaa.

Se on kyllä lähinnä säälittävän ja huvittavan kuulosta, apaattinen ja flegmaattinen ääni toistaa teee - peeee - äässs teee - peeee - äässs teee - peeee - äässs ja pohjalla PUM PUM PUM , saattaa olla että Turussa nostaa tunnelman kattoon :D :D :D

Jyrkkä ei rummuille jäähallissa.
 
Viimeksi muokattu:

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Kylläpä näyttää ikävältä kun v* sitä v* tätä täälläkin.

No, Hippoksella rummut ovat aika perinteisesti olleet mukana touhussa. Sambaryhmä pitää hyvää rytmiä yllä ja muut taputtavat sitten siinä mukana. Tietysti olisi hienoa, jos fiilistä saataisiin halliin ilman rumpujakin. Mutta eivät ne minua niin häiritse.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Rummuttakoon niin paljon ja niin kovaa kun lystää, kunhan eivät minun viereeni tule rummuttamaan.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Rummut lätkämatsissa on ihan perseestä. Todella ärsyttävää, jos sattuu menemään istumakatsomoon ja viereen tulee joku rumpuja taukoamatta hakkaava tyyppi.
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Moto
Jospa kokeilisi ensi vuonna jotain vähän erikoisempaa ja rupeaisi jammailemaan vaikka vetopasuunalla katsomossa...

Lappeenrannassa aikanaan (oisko ollut -90 luvun alussa) joku kaveri veteli fanfaareja trumpetilla, kuulosti hienolta juuri ennen maalin syntymistä.
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Ei ja joo

Suhtautumiseni rumpuihin on hieman kaksijakoinen.

Mitä omiin fanijoukkoihin tulee, niin en todellakaan halua ikinä nähdä tai kuulla mitään rumpuihin viittaavaakaan Helsingin jäähallissa. Ei. Koskaan. Missään nimessä. Uskaltakaapas.

Toisaalta, pakkohan se on myöntää, ettei Hippos olisi Hippos ilman sambaryhmää. Sinne se kuuluu, tänne ei.
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Kyllähän hallissa elämää ja ääntä pitää olla. Ei se riitä, että yritetään maalin jälkeen taputtaa ja ennen maalia huudella "Vitun homo" tms huutoja tuomarille.

Rummut tuovat ihan hyvän ja mukavan säväyksen katsomoon.

Jos et pidä äänestä ja metelistä jääkiekkokatsomossa, jää kotiin, katso peli televisiosta ja laita ääni pois.
 

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siis häh?

Hämmästyttävän moni ei siedä rumpuja katsomossa? Mitääh.
Rumpuja ja lisää rumpuja sanon minä!
Varsinkin Jyväskylässä se meininki on ihailtavaa... vaikkakin hieman yksitoikkoista - eivät osaa soittaa muuta kuin sambaa ja yv:llä tasaista TUM-TUM-TUMia?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voihan sitä ääntä pitää muutenkin kuin rumpuja pärisyttämällä. HIFK:n halliin ei ole varmaan yksikään kotijoukkueen kannattaja rummun kanssa astunut, mutta silti tunnelmaa kehutaan usein Suomen parhaaksi.

Miettikääpä sitä.
 

D2

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hippokselle ainakin kuuluu. Bluesfanien rumpujen "soittamista" liian usein kuulleena ymmärrän kyllä täysin, miksi espoolaiset eivät halua rumpuja katsomoon. :D
 

Musta87

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Hipposlaisena" ei minulla liene vaihtoehtoja :confused: Tokihan rummut ainakin tänne kuuluvat. Joskus on oikeasti tuntunut siltä että katto nousee 10 senttiä ilmaan rumpujen aloittaman kannustuksen johdosta. Ilman rumpuja Hippoksella tuskin olisi tunnelmaa ainakaan muulloin kuin kotijoukkueen yv:n aikana.

Muista halleista rummut eivät kuulu ainakaan HIFK:n kotihalliin. Ihailen tunnelmaa Nordenilla, jonka fanit saavat aikaan ilman apuja. Parasta tunnelmaa yhdessä Hippoksen kanssa. Joskus myös Rinkula ja Isomäki ovat kuuluneet samaan kastiin. Kisapuistosta puolestaan on kuulunut ainakin JYPin pelejä radiosta kuunneltuna aikaslailla jumputtava rämpytys yhdellä rummulla. Kun sitten kiekko on sattunut löytämään tiensä JYPin verkkoon, on pär-pär-pär muuttunut vain nopeatahtisemmaksi räpärtykseksi. Se on syönyt miestä aina täällä parin sadan kilometrin päässäkin. Saattaa toki johtua siitä että yleensä maali omien verkkoon sylettää rumpujen kanssa tai ilman!
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Espoo ja rummut

Tätä mä olen LänsiAuto-Areenan olemassaolon ajan miettynyt,
jos ne rummut jättäis kotiin, niin mä uskoisin että sillä sais muun hallin kanssa fiilikseen mukaan. Ehkä tolle pitäis olla jotain perusteluja, mutta nyt ei tule mieleen.

Esmes just Nordenskiöldin hallissa, ei siellä mitään rumpuja ole, eikä oikeestaan fanikatsomoa, vaan koko halli on yhtä fanikatsomoa.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Mun mielestä Suomen katsomokulttuuri on vähän liian jäykkää. Huudellaan "vjiddupelkeleitä" tuomareille, ja taputetaan hieman maaleille. Ainoat jotka tuntuvat mökäävän ottelun aikana on muksut, jotka kimittävät "ässätässät" tai "ilvesilves" tyyliin. Olisi niin upeaa jos joskus täälläkin tunnelma olisi keski-eurooppalais-tyylistä. Mutta mitä jäyhälle luonteellemme voimme?

Rummuille EI nykyisellään, muuten hiljaisessa hallissa, mutta äänekkäälle kannustukselle (muun Euroopan tyyliin) KYLLÄ!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös