Kuukauden noloin kiekkonaama

  • 15 681
  • 85

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllästy ensin Ottawassa seuran käsittämättömään Daigle-hypetykseen ja piti välivuoden.
Siksikö Jashin lepäilikin? Ja minä hölmö kun luulin että kyse oli rahasta...

Valintani tässä(kin) kuussa on juupas-eipäs-Selänne.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Elokuu vetelee viimeisiään, eli on taas aika valita kuukauden noloin kiekkonaama. Miten olisi lahtelainen rotta Leo Komarov?
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Elokuu vetelee viimeisiään, eli on taas aika valita kuukauden noloin kiekkonaama. Miten olisi lahtelainen rotta Leo Komarov?

Mitäh? Mieshän järjesti koko kuukauden parhaimman kiekko-shown!

Miten olis KalPan joukkue? Kattokaa nyt näitä kuvia.

EDIT: Tosin kyllä tuo Radulovki olis aika kova veto tähän saumaan, mut tais olla jo mennyt kuukausi kun tuli koti-ikävä kesken sopimuksen.
EDIT2: Kyllähän se tosiaan oli heinäkuuta kun mies lähti. Vastaus on joka tapauksessa: Kanada
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Valintani tässä(kin) kuussa on juupas-eipäs-Selänne.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Mun ehdotus on kyllä ex-Saipa pelaaja James Sanford. Ilmeisesti edusti taas tätä huonon asenteen omaavien pelaajien aatelia. Ehtikö se nyt viikon Suomessa olla?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eikös tällaista titteliä enää ole tapana jakaa lainkaan? No laitetaan nyt pättyvän helmikuun osalta tähän ehdokkaaksi Ilkka Pikkarainen. Cheap-shot, ei muita perusteluja. Haastajana Alpo Suhonen. 10000€ uhkasakko.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikös tällaista titteliä enää ole tapana jakaa lainkaan? No laitetaan nyt pättyvän helmikuun osalta tähän ehdokkaaksi Ilkka Pikkarainen. Cheap-shot, ei muita perusteluja. Haastajana Alpo Suhonen. 10000€ uhkasakko.

Taitaa Pikkarainen viedä voiton. Ape on kyllä kova itkemään, mutta itse olen Apen puolella joissain asioissa.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Eikös tällaista titteliä enää ole tapana jakaa lainkaan? No laitetaan nyt pättyvän helmikuun osalta tähän ehdokkaaksi Ilkka Pikkarainen. Cheap-shot, ei muita perusteluja. Haastajana Alpo Suhonen. 10000€ uhkasakko.

Ismo Lehkonen koulukiusaaja vertauksineen vittuillessaan faneille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös