Siksikö Jashin lepäilikin? Ja minä hölmö kun luulin että kyse oli rahasta...Kyllästy ensin Ottawassa seuran käsittämättömään Daigle-hypetykseen ja piti välivuoden.
Valintani tässä(kin) kuussa on juupas-eipäs-Selänne.
Siksikö Jashin lepäilikin? Ja minä hölmö kun luulin että kyse oli rahasta...Kyllästy ensin Ottawassa seuran käsittämättömään Daigle-hypetykseen ja piti välivuoden.
Elokuu vetelee viimeisiään, eli on taas aika valita kuukauden noloin kiekkonaama. Miten olisi lahtelainen rotta Leo Komarov?
Mihin mahtoi ukko mennä? Katkolle? Seurahuoneelle?Mun ehdotus on kyllä ex-Saipa pelaaja James Sanford. Ilmeisesti edusti taas tätä huonon asenteen omaavien pelaajien aatelia. Ehtikö se nyt viikon Suomessa olla?
Eikös tällaista titteliä enää ole tapana jakaa lainkaan? No laitetaan nyt pättyvän helmikuun osalta tähän ehdokkaaksi Ilkka Pikkarainen. Cheap-shot, ei muita perusteluja. Haastajana Alpo Suhonen. 10000€ uhkasakko.
Eikös tällaista titteliä enää ole tapana jakaa lainkaan? No laitetaan nyt pättyvän helmikuun osalta tähän ehdokkaaksi Ilkka Pikkarainen. Cheap-shot, ei muita perusteluja. Haastajana Alpo Suhonen. 10000€ uhkasakko.
Haastajana Alpo Suhonen. 10000€ uhkasakko.
Haastajana Alpo Suhonen. 10000€ uhkasakko.