Kuukauden jatkoaikalainen

  • 194 304
  • 1 134

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Lokakuun Jatkoaikalaiseksi en keksi muitakaan kuin Toejoen Veikko Tony Halme-missionsa ansiosta. Juttua tulee kuin pukilta, 7,44 viestiä/päivä tahtiin mahtuu vielä joku kerta asiaakin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tässä nyt pitää ensin selvittää, että annettakoot tämä ääneni kategoriassa ehdottomuus ja sinnikkyys,

Pari nimimerkkiä tulee mieleen, toinen BB-ketjusta, mutta annan ääneni marraskuun jatkoaikalaiseksi nimimerkille siffa. Hänellä on tie, totuus ja elämä, jota maestrokin kävi yhdellä viestillä tukemassa, me muut vikistään, mutta siffa vie!
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän tämän kuukauden pysti myönnetä Kiekko-Antille aka Diili-Antille aka Diili-Annikille aka johtoryhmäylivilkkauskädettäriseejaposketpunoittaa-Anskulle?

selkee homma
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Eiköhän tämän kuukauden pysti myönnetä Kiekko-Antille aka Diili-Antille aka Diili-Annikille aka johtoryhmäylivilkkauskädettäriseejaposketpunoittaa-Anskulle?
Ei kai tätä titteliä voida jakaa jatkoajan ulkopuolisten ansioiden mukaisesti? Kaikki kunnia Andelle sinne Sipoonrantaan vaan, mutta kyllä Siffa on vetänyt sen verran kovaa settiä Sport-osiossa, ettei edes Flintstone pääse lähelle BB-ketjussa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Eiköhän tämän kuukauden pysti myönnetä Kiekko-Antille
Täytyy kyllä tässä kohtaa yhtyä kissanraiskaajaan, sillä sankaruussarjassahan asia on juuri noin.

EDIT: On kyllä ollut kovatasoinen marraskuu Jatkoajan henkilöhahmoilla niin palstalla kuin palstan ulkopuolellakin. Ensin nykyisen kansallislajimme johtava analyytikko käy ojentamassa jatkoaikalaisia ilmoitusluonteisesti, sen jälkeen Suomen parhaan tosi-tv-ohjelman voittaa Jatkoajan henkilö. Tämän lisäksi BB-ketju on ollut jälleen klassikkokamaa, vaikkei sarjaa olisi seurannut jaksoakaan. Luulenpa, että jos humanoidit ovat olemassa ja päättävät joskus ottaa yhteyttä ihmiskuntaan, he ensin rekisteröityvät Jatkoaikaan ja tätä kautta ottavat selkoa, mitä ihmiskunnassa tapahtuu.
 
Viimeksi muokattu:
K

kiwipilot

Siffa. Perustelut Tamin Audi pois vaasasta -ketjussa. Viihdyttävintä tavaraa pitkään aikaan. Itseasiassa, näin vuoden ollessa lopuillaan, voisin valita kaverin jopa vuoden jatkoaikalaiseksi, sen verran hersyvää tekstiä herra on halkojen tekemisen ohella palstalle suoltanut.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ei kai tätä titteliä voida jakaa jatkoajan ulkopuolisten ansioiden mukaisesti? Kaikki kunnia Andelle sinne Sipoonrantaan vaan, mutta kyllä Siffa on vetänyt sen verran kovaa settiä Sport-osiossa, ettei edes Flintstone pääse lähelle BB-ketjussa.

Selitys paikallaan.

Tällä kertaahan mä vedin tuon BB:n läpi suosikkini suhteen suhteellisen matalalla profiililla, Kätlinin erinomaisuus ja suloisuus kun tuli esiin jo muutenkin. Tottahan mä välillä hehkuttelin Käpää mutta pidin ne ihan suurimmat siirappisuudet pienemmässä osassa - vaikkei sitä välttämättä aina kyseistä BB-ketjua lukiessa uskoisikaan. Vertailun vuoksi totean että Kätlin nousi minun silmissä kaikkien aikojen parhaaksi BB asukiksi, ohittaen siinä jopa ihanaisen Kadin.
 

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Siffa. Perustelut Tamin Audi pois vaasasta -ketjussa. Viihdyttävintä tavaraa pitkään aikaan. Itseasiassa, näin vuoden ollessa lopuillaan, voisin valita kaverin jopa vuoden jatkoaikalaiseksi, sen verran hersyvää tekstiä herra on halkojen tekemisen ohella palstalle suoltanut.

Jep. Juurikin näin. Itse asiassa tuolta ketjusta saisi linkkejä muun muassa seuraaviin ketjuihin:
- Ihmettelyketju
- Mille naurat juuri nyt
- Petteri Sihvonen Kiekkomedian virallinen totuus
- Jatkoajan parhaat letkautukset
- Vitutusketju
- Asia joka avautui minulle
- Kalsarikänniketju (oletettavasti...)
Nämä tuli mieleen nopeasti.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tällä kertaahan mä vedin tuon BB:n läpi suosikkini suhteen suhteellisen matalalla profiililla... Kätlinin erinomaisuus ja suloisuus kun tuli esiin jo muutenkin... Vertailun vuoksi totean että Kätlin nousi minun silmissä kaikkien aikojen parhaaksi BB asukiksi, ohittaen siinä jopa ihanaisen Kadin.

Ensimmäinen lause ja loput tekstistä ei jotenkin nyt oikein täsmää.

Aiheeseen, eli siffallehan tämä titteli menee suvereenisti.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ylivertainen suoritus nimimerkiltä siffa, ei tuolla Mestis-puolella muuten tulisi käytyä mutta kun Sport-osastolla meno on kuin moukarihäkissä. Siitä siffalle kypärännosto että valittu linja pitää, come hell or high water. Kuin johdatuksena korkeammalta taholta, yläkulmassa on vielä mainos Tamin kirjasta, tämä sinetöiköön oman valintani.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ääni Diili-Antille koska mestis ei niin kiinnosta eli Siffan tuotoksia ei ole tullut luettua. Muutenkin erään maamme parhaimman tosi-tv:n voitto jonkin palstalaisen toimesta on jo niin vitun kova juttu, että se pitää noteerata.

Harvoin täällä tällaisia persoonia kirjoittaa. Ehdottomasti Antille tämä Kuukauden Jatkoaikalinen- pysti.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Meikäläiselle niin Diili-Antti, Siffa kuin Flintstonekin ovat melko lailla tuntemattomia suuruuksia. BB-ketjua en ole vilkaissutkaan (flintin juttuja joskus nähnyt jossain kiekko-osiossa), sama homma Mestis-ketjujen suhteen ja jostain Diili-Antista en ole kuullutkaan koskaan. Näin ollen kuukauden jatkoaikalaista ei tule valita, koska MINÄ en tiedä näistä ehdokkaista juuri mitään.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Näin ollen kuukauden jatkoaikalaista ei tule valita, koska MINÄ en tiedä näistä ehdokkaista juuri mitään.

Todella itsekäs ihminen olet kun tuollaista tuot esille. Tosin ainahan voit äänestää ITSEÄSI:)
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aiheeseen, eli siffallehan tämä titteli menee suvereenisti.

Jep, Siffan mielestä tästä tuli hyvä päivä, kun Tami ilmoitti rahankerjuusta ja jostain Tarjajutusta. Tuli mieleen se "hyvä ruoka, parempi mieli" - mainos jossa ne tyypit grillaa kaatosateessa.

Edit. Kyllähän tuo viesti on kokonaisuudessaan sellaista tekstiä ettei eräs Venäjän ystäväkään tuohon pystyisi. Huhhu...
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joulukuun jatkoaikalainen? Varmaa kuin aamunkoi, hän on jatkoajassa aina, kun itse luen sivuja. Viestejäkin tulee kiitettävään tahtiin, oli asia sitten mikä hyvänsä. Ääneni annan ilman v*ttuilua -OO-:lle.

Ehdotuksia esille.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Tammikuun jatkoaikalainen on minun mielestä Meikku. Illasta toiseen kirjoittaa asiallista tekstiä mikä nojautuu kovaan faktapohjaan ja muutenkin lajituntemus on kaverilla hanskassa. Näyttää myös mukavasti elävän pelissä mukana, joten aika luonnollinen valinta omalta kohdaltani kuukauden jatkoaikalaiseksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Everton uurastaa taasen väsymättä, että me musiikin ja nippelitiedon ystävät saisimme aivosolujamme testata Musavisan parissa. Ääni Evertonille.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Helmikuun valinnasta ei ole kahta sanaa. Nimimerkki roottori lunastaa Kuukauden Jatkoaikalainen -tittelin helposti linkitettyään Löytyykö tietokone-experttejä ketjuun FfvB - vBulletin Management for Firefox -lisäosan. Palstan luettavuus parani kertaheitolla. Eipä tarvi joka kerta etsiä Kierrätyskeskuksesta niitä mielenkiintoisia ketjuja tuon kaiken konsolipeli-tauhkan seasta.

Patsasta pystyyn.
 
Maaliskuun jatkoaikalaista ei ole vielä äänestetty, joten avaan tämän äänestyksen nyt.

Ääni Nokkikselle. Jos tätä pitää jotenkin perustella, niin yksi viesti riittää tähän kunniaan. Uskomatonta miten minun tositarinat voi ottaa noin koville.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Täältä kanssa samaan paikkaan ääni, tosin eri syistä. Nimittäin oli varsin piristävää lukea, kun joku kritisoi sun paskanjauhamistasi noinkin suorasti.

Tähän vahvasti sama. Ei kai kukaan jaksa tuollaista huomionhakuista paskanjauhantaa ottaa tosissaan. Vitsi on hyvä hetken aikaa. Varsinkin kun jannu kävi välillä DK:ssa jatkamassa samaa kuraa
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Itse annan ääneni käyttäjälle RV16. Ja tämä ei ole vittuilua vaan respectiä.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
mirasane. Siffalle suunnattu viesti Sport-osiossa ei jättänyt kylmäksi.

Toivottavasti muuten saamme vastineen vielä.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maaliskuun jatkoaikalainen?

Omä ääneni menee Lakko!-ketjussa mellastaneelle Tshekki77:lle. Muutosturvaa jne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös