Pottakameli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Muutama Ässien kannattaja taitaa olla taas vahvoilla? Viime päivien perustella tämä havainto siis.
Mielestäni ihan pelkkänä kunnianosoituksena tämä palkinto tulee myöntää kirjoitusoikeutensa menettäneelle, palstaa pitkän ajan viihdyttäneelle nimimerkki Bradille.
R.I.P
Mielenkiintoista tosin on, että joku poistetaan tuplanickin takia, ja poistetaan yksi nimimerkki. Mitä sille toiselle tapahtui?
En tiedä ansaitseeko nimimerkki tahtookirjoittaa sentään Kuukauden Jatkoaikalainen -ehdokkuutta, mutta vähintään kyllä kunniamaininnan muinaisten ketjujen ansiokkaasta esilletuonnista.
Kyllä sen jonkinlaisena lohdutuksena voi kaverille jakaa siitä pahasta että Sami Kapanen on ilmeisesti mennyt kusemaan hänen muroihinsa.
Mun mielestä flintstone on illan aikana antanut, jälleen kerran, vahvat näytöt ja tarrannut kiinni syyskuun Kuukauden Jatkoaikalainen -titteliin. Toki kuu on vasta alkupuolellaan, mutta äijän tälläkin hetkellä Jokeriosiossa käymä taistelu tuulimyllyjä vastaan yhdistettynä tinkimättömään tapaan pitää omista mielipiteistään kiinni nostaa flintin ainakin minun suosikikseni.
Tediin on helppo yhtyä, ääni vladille.Itse äänestän odotetun ja tärkeän paluun tehnyttä vladia, jolla on oikeasti paljon hienoa tietoa ja ajatusta annettava palstalle.
Tediin on helppo yhtyä, ääni vladille.
Käytättekö pojat tätä?
San Jose Shark #50 on syyskuun jatkoaikalainen.
Oli pakko laittaa ignoreen.
Tämä ohjeistus linkityksistä on annettu yli kuukausi sitten, jonka jälkeen näistä on aktiivisesti ketjuissa muistutettu. Tästä eteenpäin näistä kuittaa itselleen varoituksen, joten obi-wan saa tämän kunnian ensimmäisenä.Käytättekö pojat tätä?
Käytättekö pojat tätä?
Tämä ohjeistus linkityksistä on annettu yli kuukausi sitten, jonka jälkeen näistä on aktiivisesti ketjuissa muistutettu. Tästä eteenpäin näistä kuittaa itselleen varoituksen, joten obi-wan saa tämän kunnian ensimmäisenä.
Moderaattorit