Kuukauden jatkoaikalainen

• 195 392
  • 1 133

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti bluefox
Peesaan tätä vastausta, kyseinen nimimerkki saa otsasuoneni sykkimään.

Emme varmasti ole ainoat, jotka näkevät punaista luettuaan kyseisen heebon? kirjoituksia.

Mukava olla edes yhdestä asiasta samaa mieltä Lukko-fanin kanssa.

Nyt kaikki jatkoaikalaiset äänestämään, ettei Pee ole täysin ylivoimainen.

scholl voittoon.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti mjarkko
Emme varmasti ole ainoat, jotka näkevät punaista luettuaan kyseisen heebon? kirjoituksia.

Lätkästä ei tiedä kyllä yhtään mitään ja monta kertaa on saanut hyvät naurut kyseisön jantterin teksteistä: "Bluesilla on kaikki mahdollisuudet nousta Suomen kolmen parhaan joukkueen joukkoon Jokereiden ja HIFK:n seuraksi."

Kyle

Jäsen
Oma valintani on mediakynnyksen ylittänyt kirjoittaja, joka noteerattiin iltasanomissakin allekirjotuksensa ansiosta, eli Cosmo. Ei noilla meriiteillä häntä voi olla häntä olla huomioimatta.

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Tasaväkinen on taisto meidän ikiomien ja ihanan lutuisten kotitrollien välillä, eli Peen ja Jagsin.

Jags tosin on aivan turhaan tuhlannut energiaa vain jollain toisarvoisilla (tyyliin iltasanomat) keskustelupalstoilla eikä siten ole ehtinyt paljon tänne meitä ilahduttamaan. Peekin on ollut melko hiljainen viime päivinä.

Ääni siis Daespoolle.

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nimimerkki:
- Pee

tuntuu olevan tässä kisassa melkein ylivoimainen. Miten ei ole pojalta itseltään tullut kommentteja? "Minä, minä..minä olen paras?"

Haluaisin nostaa toisen ansiokkaan nimen tähän ketjuun:
- SergeiK

pääsee hyvin lähelle Pee:n tasoa ja välillä jopa alemmas.

Mielestäni molempien kirjoittajien taso on ollut yhtä laadukas...vaikea sanoa kumpi olisi tasokkaampi kirjoittaja, joten minä ehdotan ns. salomonin tuomiota. Siis voidaanko molemmat nimimerkit: Pee ja SergeiK valita kuukauden jatkoaikalaisiksi?

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti kakkonen
Nimimerkki:
- Pee

tuntuu olevan tässä kisassa melkein ylivoimainen. Miten ei ole pojalta itseltään tullut kommentteja? "Minä, minä..minä olen paras?"

Haluaisin nostaa toisen ansiokkaan nimen tähän ketjuun:
- SergeiK

pääsee hyvin lähelle Pee:n tasoa ja välillä jopa alemmas.

Mielestäni molempien kirjoittajien taso on ollut yhtä laadukas...vaikea sanoa kumpi olisi tasokkaampi kirjoittaja, joten minä ehdotan ns. salomonin tuomiota. Siis voidaanko molemmat nimimerkit: Pee ja SergeiK valita kuukauden jatkoaikalaisiksi?

Valitettavasti ei, minulla on varastossa vain yksi kartion muotoinen päähine, joten tee valintasi.

Oma valintani on omahyväinen kärpässarjalainen Daespoo.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Itse annan ääneni nimimerkille krobbe, koska hän aloitti tämän ketjun.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti krobbe
Valitettavasti ei, minulla on varastossa vain yksi kartion muotoinen päähine, joten tee valintasi.

Oma valintani on omahyväinen kärpässarjalainen Daespoo.

Täytyy sanoa että se kyky jolla saan tietyt tampejelaiset repimään pelihousunsa näinkin pitkäksi aikaa ansaitsee kyllä tunnustuksen eli äänestän itseäni.

krobbe

Jäsen
Pientä täsmennystä kisaan.

Tahtomattani kisan luonne on saanut sen suuntaisia piirteitä, että valtaosa äänestäjistä on käyttänyt valintakriteerinään sitä kuka on kuluneen kuukauden aikana alittanut riman siitä matalimmasta kohdasta eli tehnyt omalla toiminnallaan itsestään tavalla tai toisella pellen.

Päätin sitten itsekin käyttää tuota perustetta valintani kriteerinä.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ei olisi tarvinnut täsmentää Krobbe, eiköhän se tullut kaikille selväksi että pystyn pomputtamaan sinua kuin käsinukkea.

Bandana

Jäsen
Äänestän nimimerkki Blågulaa.

Hyviä kirjoituksia ja näkemyksiä tullut. On myös annettava arvoa sille positiiviselle asenteelle ja optimistisuudelle mitä muista Blues-kirjoittajista ei tällä hetkellä löydy.

Runner-uppina E, joka on tehnyt paluun.

Kuka/mikä vittu on Pee?

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Daespoo
Täytyy sanoa että se kyky jolla saan tietyt tampejelaiset repimään pelihousunsa näinkin pitkäksi aikaa ansaitsee kyllä tunnustuksen eli äänestän itseäni.

Itsekin äänestän itseäni. Kyllähän sitä pitää ainakin itse uskoa voittoon. Ihan demaria sanoa tekevänsä parhaansa ja katsoa mihin se riittää. Mä ainakin lähden Daespoon tavoin voittamaan.

scholl

Jäsen
Viestin lähetti mjarkko
ehdokkaani on, tättärää...

scholl

ottanut turkkilaista perua olevan futarin nimen

itse asiassa perustelut ontuvat aika pahasti. scholl-pienellä alkukirjaimella voi viitata mihin vain. Se aivan tavallinen saksalainen nimi ja jos haluaa viitata ko. futariin niin pienellä kirjoitettuna voi viitata pelipaikkaan tai pelityyliin tai jatkuvuuteen FCB:ssä. On muuten erinomaisen hyvä ja jo tässä vaiheessa lähes baijerilainen pelaaja, kun Karlsruhesta siirrosta on niin kauan aikaa. Okei jos otetaan Jatkoajan Porvarit vs. Jatkoajan Demarit futismatsi niin pelaan numerolla 7 porvareiden puolella scholl nimi selässä, jos sulla on jarkko niemisen asics hikinauha ja numero 87 demareiden joukkueessa.
Viestin lähetti mjarkko

, kirjoittaa kuitenkin kuin natsi
Kjeh. Särmää. Valitettavasti joudun kuitenkin toteamaan, etten omaa mitään natsipiirteitä tai kannata minkäänlaista rotupuhtausoppia. Muussa tapauksessa olisi varmasti moni jo muilutettukin jonnekin.
Enemmänkin juuri se kommunistien kokema muiluttaminen Suomesta itärajan yli lämmittää kuin jotkut sairaat natsien touhut.
Prinssi Harryn tapaan ei ole tullut heiluttua edes naamiaisissa sotilaallisissa puvuissa.
Tosin vaikka en sympatiseeraa natseja niin en myöskään aliarvioi heidän hyviä saavutuksia kuten Autobahnat, tieteen dominointi jne.

Hauskaa saada ääniä jatkoajan kuukauden parhaaksi tyypiksi.

edit: jos on nimerkkinä millijarkko eli 1/1000 jarkkoa niin voi olla niin pieni mies vähän orvolla ololla jatkoajan futismatsissa

Viimeksi muokattu:

Karamahti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Coyotes
Näin naapurissa

Tämän ja kaikkien muidenkin kuukausien jatkoaikalainen on The Original Jags Neuvosto-myönteisine ja naisvastaisine mielipiteineen. Vittu minkä propagandan tuottajan 60- ja 70-lukujen YLE pojassa menettikään. Putkiaivoista tulkintaa asiasta kuin asiasta, iso käsi TOJ:lle.

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti scholl
Kjeh. Särmää. Valitettavasti joudun kuitenkin toteamaan, etten omaa mitään natsipiirteitä tai kannata minkäänlaista rotupuhtausoppia. Muussa tapauksessa olisi varmasti moni jo muilutettukin jonnekin.

Kuka sitten on kirjoitellut nimimerkilläsi, mehmetti?
Vai oletko palkannut siihen työntekijän, että voi välillä vaihtaa itse viihteelle?.

Niin, sinut olisi muilutettu.

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Todella vaikeaa vastata tähän. Jos äänestän peetä, äänestän häntä viime keväisellä "ottelun lopputulos on absoluuttinen totuus joukkueiden tasoerosta kyseisessä ottelussa" väännöstä. Tuo oli siis Peen mielipide.

En siis äänestä peetä, koska muuten annan vanhojen näyttöjen painaa vaa'assa ja enhän minä sentään maajoukkuevalmentaja ole. Annan ääneni Schollille mm. siitä, että sanoi sanojen merkitsevän musiikissa enemmän kuin itse musiikin jne.. Taisi myös ihmetellä kuinka musiikkia voi kuunnella, jos ei ymmärrä sanoja.. en muista oliko tämä jo joulukuun puolella, mutta eiväliä. Sekä täytyy myöntää, että Schumi ihannointi ja mieletön räikkösvastaisuus painaa vaa'assa. Myös se että äänestää itseään lisää pointseja tässä kisassa.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Eddie

Annan ääneni Schollille mm. siitä, että sanoi sanojen merkitsevän musiikissa enemmän kuin itse musiikin jne..

Tähän oli pakko tarttua, sillä mielestäni tämä on ihan makuasia. Mulle musassa on tärkeintä, että miten lyriikat istuu biisiin eli kokonaisuus. Lyyrikat on mulle aika tärkeä osa musiikkia. Lisäksi jokaisella artistilla pitää olla mielestäni jokin omaperäinen piirre, josta sen erottaa muista.

Mutta mutta, aiheeseen. Pee on edelleen suosikkini. Perustelut edellisessä viestissäni

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Eddie
Todella vaikeaa vastata tähän. Jos äänestän peetä, äänestän häntä viime keväisellä "ottelun lopputulos on absoluuttinen totuus joukkueiden tasoerosta kyseisessä ottelussa" väännöstä. Tuo oli siis Peen mielipide.

En siis äänestä peetä, koska muuten annan vanhojen näyttöjen painaa vaa'assa ja enhän minä sentään maajoukkuevalmentaja ole. Annan ääneni Schollille mm. siitä, että sanoi sanojen merkitsevän musiikissa enemmän kuin itse musiikin jne.. Taisi myös ihmetellä kuinka musiikkia voi kuunnella, jos ei ymmärrä sanoja.. en muista oliko tämä jo joulukuun puolella, mutta eiväliä. Sekä täytyy myöntää, että Schumi ihannointi ja mieletön räikkösvastaisuus painaa vaa'assa.

En ihannoi Schumia erityisen paljon. Hän on vain nykyään tarjolla olevista kuljettajista ehdoton ykkönen. Kuljettajana, ammattilaisena ja porvarillisoloisena tyyppinä täysi ammattilainen, joka tekee tinkimätöntä duunia ja jota pitää kunnioittaa. Sen sijaan meiningiltään ja naisasioiltaan joku Eddie Irvine on schumia paljon edellä. Mutta jokainen normaali porvari inhoaa Räkä. Ei siksi, että Räkä olisi suomalainen, vaan siksi, että Räkä on kuli. Kunnon peruspikkunilkkisosialisti, joka ei osaa käyttäytyä. On todella yllättävää, että niitä karvanoppacorolla tai saippualaatikkolada hemmoja löytyy tänne niin paljon sitä tyyppiä puolustamaan. Se on niin kaupungin vuokratalo/ammattikoulu/koulukiusaajahäirikkötyyppi, jolle viikonloppukilju on maailman tärkein asia. On mielestäni täysin luonnollista sijoittaa räikkönen kuljettajissa sijalle 20. On sitten ajotaidot mitkä tahansa. Aivan sama juttu musiikin suhteen. Vaikka melodia olisi kuinka mieluinen niin jos sanat ovat syvältä niin en arvosta sitä. Mun mielestä artistilla pitää olla jollain tavalla mukavaa tai järkevää sanottavaa. Ja jos sanomaa ei kuulija ymmärrä niin silloin on valinnut väärän levyn. En todella ymmärrä sitä, että joku kuuntelee jotain, mistä ei ymmärrä mitään. Se on perverssiydessään huippua.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ääneni menee Daespoolle.

Tätä ei tarvitse perustella. Riittää, että käy lukemassa Blues osiossa kaverin kommentteja.

Hyvänä kakkosena tulee Espoon oma ressukka Tommy.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tasaisia tappelijoita ovat Jags ja Special Guest... toinen toisaalle kallellaan ja toinen täysin muualle.

Ääneni saa kuitenkin Pee

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Re: Näin naapurissa

Viestin lähetti Karamahti
Tämän ja kaikkien muidenkin kuukausien jatkoaikalainen on The Original Jags Neuvosto-myönteisine ja naisvastaisine mielipiteineen. Vittu minkä propagandan tuottajan 60- ja 70-lukujen YLE pojassa menettikään. Putkiaivoista tulkintaa asiasta kuin asiasta, iso käsi TOJ:lle.

Ja tämän saavutuksen arvoa lisää vielä että hän keskittyy lähes samoihin asioihin HFBoardsillakin. Feministeihin ei ole uskaltanut siellä vielä koskea tosin. ;)

krobbe

Jäsen
Viestin lähetti Pee
Kai äänet on jo laskettu? ;)

Ei tarvitse laskea, tulos on niin selkeän musertava. Tammikuun tötterö lasketaan nimimerkin Pee kutreille.

Samalla julistan avatuksi Jatkoajan helmikuun hemmo-äänestyksen.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti krobbe
Samalla julistan avatuksi Jatkoajan helmikuun hemmo-äänestyksen.

Itseoikeutetusti ainaista taistelua tuulimyllyjä vastaan. Vankka periaatteen mies?(henkilö).

The Original Jags !

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy