Kutsuvierasvisa – osa 3/20

• 2 113
  • 78

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kiitos, mutta mulla on noita pinssejä jo niin paljon, etten tarvitse enää niitä lisää.

Itseasiassa sulla on niitä!!

No mutta tässähän käy sitten kaikkien kannalta hyvin. Kun kerran MacRefillä on liikaa näsäviisastelu-pinssejä, niin veli WarWas tilasi tuossa justiinsa sinulta yhden sellaisen.

vaadinkin nyt kaikkien muiden pistetilien nollaamista ja minulle on laitettava 200 kompensaatiopistettä! Olen kokenut vääryyttä ja kauhean kohtalon, ja vaadin oikeutta!

Kieltämättä oikeudenmukaiselta kuulostava vaatimus! Ja perusteetkin on tavallaan kunnossa. PPP syntyi Alatorniossa, mutta vietti lapsuuden ja nuoruuden Kouvolassa. Perhehän muutti Kouvolasta Kuusankoskelle, mikä nykyään kuuluu Kouvolaan sekin. Kyllä me tehdään justiinsa niin kuin ehdotat. Paitsi että kun sen jälkeen paljastuu, että pisteitä on tullut sinulle kuten Pirkka-Pekalle pennejä PAF:ilta konsanaan, niin mehän pistetään nämä pisteet jakaen takaisin alkuperäisiin osoitteisiinsa.

Sen sijaan tuon Pariisi-kysymyksen pisteet laitan uudelleen jakoon. Olin ajatellut olla hellämielinen ja palkita sinne päin menneistäkin vastauksista, mutta kommenttienne jälkeen vedän kovat piippuun ja perun tuon päätökseni, koska kuoleminen Pariisissa ei ole oikein (Piaf ja Nagy kuolleet muualla). Pisteen sai siis vain jos tiesi, että kyse on hautaamisesta/hautuumaasta.

Vaikka sekään ei tosiaan ole täysin oikein: kaikki muut on kyllä haudattu Père-Lachaisen hautausmaalle, mutta Imre Nagyn ruumis ei siellä ole. Bongailin tuttuja nimiä jostain ranskankielisestä opaskartasta, enkä hoksannut että Nagylla on siellä vain muistohauta. Olisi pitänyt kyllä tajuta, että Unkarin kommunistihallinnon teloittaman Nagyn ruumista ei varmastikaan ole viety Ranskaan.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Pisteet? Mikä kestää, itselläni on kuusi, mutta emmä ala muiden laskeskelemaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy