Mutta eipä sillä, ei mopolla mahdottomia ja tilanne kunnassa on sen tasoinen että hirmusen paljon enempää ei kyllä parane edes odottaa...
Oli tilanne kuinka huono tahansa, niin jos kauteen lähdetään sillä mentaliteetilla, että pudotaan niin mielestäni sarjaa ei pitäisi HeKin osalta edes pelata. Joukkue pitää kasata sellaiseksi, että mahdollisuudet ja tavoitteet ovat playoffeissa, sillä pelkän sarjapaikan säilyttäminen ei riitä. HeKi on nyt kaksi kautta rämpinyt aivan pohjalla ja jos tavoite on edelleen rämpiminen niin ketä kiinnostaa tulla katsomaan pelejä? Kaiken kaikkiaan voisin antaa HeKille hylätyn arvosanan alkukauden perusteella.
Sitäpaitsi ovathan muutkin joukkueet karsineet budjetistaan, paitsi tietysti RoKi joka on pakotettu nostamaan sitä sarjanoususta johtuen.
Onko kukaan hankkinut kausikorttia, vai myydäänkö niitä edes? Välillä olen koettanut hekin kotisivuilta seurata tilannetta, mutta eipä ole sinnekään mitään päivityksiä tullut. Kari Elorantakin näyttäisi kivasti olevan päävalmentajana ja kausikortin saa hintaan 180e, kaudelle 2008-2009.
PS: KOOKOOBOY:lle sen verran, että jos edes jatkoajan toimittaja ei saa toimistolta mitään tietoja irti, niin tuskin tavallinen fanikaan? Tai näin minä tämän olen käsittänyt. Ja eikö joukkueen tulisi ilmoittaa miten tilanne etenee, jo ihan fanienkin mieliksi.