Kusetko uima-altaaseen?

  • 5 921
  • 62

Oletko kussut uima-altaaseen?

  • Kyllä, olen joskus tehnyt sen!

    Ääniä: 67 39,6%
  • En ikinä!

    Ääniä: 77 45,6%
  • Kyllä, aina!

    Ääniä: 15 8,9%
  • Muita tapoja....

    Ääniä: 10 5,9%

  • Äänestäjiä
    169

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
vähän asian ohesta

Viestin lähetti varjo
Se on kumma juttu tuo "ruokatietoisuus". Kerran söin innolla joillain kutsuilla sellaisia ohuita lihaviipaleita kunnes setäni sitten totesi "tiedätkö varjo, tuo liha on ollut jonkun toisen suussa"...Eipä enää sekään liha maistunut tuon paljastuksen jälkeen.

Siis kieltä kai siinä tarjoiltiin... Mites on, maistuuko kananmunat???
:D
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Vastaus kysymykseen on, että en ole ikinä kussut sinne altaaseen, eikä itse asiassa ole edes käynyt mielessä. Luulin kyllä, että suomalaisissa uimahalleissa olisi otettu käyttöön tuollainen värjäystekniikka, sillä niin meille joskus pienenä kerrottiin, mutta taisi olla vain sitten läppää, etteivät pikku koululaiset saisi typeriä ideoita päähän. Hemmetti, että on mennyt pitkään jo täydestä. :D

Kyllähän noita urbaaneja legendoja pikaruokapaikoista löytyy, mutta itse kuulin sellaisen, että eräässä lappeenrantalaisessa pikaruokapaikassa olisi asiakas mennyt keskellä viikkoa, aamuyöllä ostamaan makkaraperunoita juuri ennen sulkemista ja olisi yllättänyt kaksi paikan henkilökuntaan kuuluvaa harjoittamasta miehistä rakkautta. Siinä teille majoneesijutut :eek:
 

laiska laita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, FPS
Kun olin vielä pieni poika. Kävin isän kanssa uimahallissa ja Isäni sitten teroitti ennen uimaan menoa että altaaseen ei sitten saa kuseksia, että altaa vesi on sellaista että jos sinne laskee niin vesi värjäytyy siniseksi. No koitettavahan se oli. Eikä värjäytynyt!

Tässä muutamavuosi sitten olin uimahallin kahviossa ja lastenallas on siinä kahvion edessä. Joku pikku natiainen oli päättänyt vetästä sinne lastenaltaaseen hirveet kurapaskat. siinä sitä ruskeeta kuraa sitten killuskeli vedessä. Arvatkaapa oliko lastenaltaassa ruuhkaa?
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Jooh, en minä uimahalliin mutta muutama vuosi takaperin yleisellä uimarannalla tyttöjen sekaan, kyllä! :D
En minäkään useasti noissa uimahalleissa ole koskaan vieraillut, joten ei ihmekään etten ole sinne ruikkinut.

Ja sitten vuosi sitten rippileirillä oli kyllä aika huvittava epsiodi, mitä varmasti moni ei haluaisi kuulla. No, kerronpa kuitenkin. Keskellä yötä minun kaveri ja minä luikimme yhden nörtin sängyn viereen, ja nappasimme tämän hammasharjan. No mietittiin, että mitäs nyt keksisi? Noh, kaveri otti ja tuikkas harjan persvakkoo ja voitte varmaan kuvitella, että harjan haju-taso oli päätä huimaava. Harja oli ihan ruskea puoleenväliin asti. Aamulla herättyämme menimme sitten vessaan ja siellähän se juntti pesi hampaita ihan unen pöpperössä! Eikä varmaan ollut pessyt sitä harjaa ennen suuhun laittamista. Kuvottavaa.. Eikä ollut sitten minun ideani!
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Viestin lähetti Timi

Kyllähän noita urbaaneja legendoja pikaruokapaikoista löytyy, mutta itse kuulin sellaisen, että eräässä lappeenrantalaisessa pikaruokapaikassa olisi asiakas mennyt keskellä viikkoa, aamuyöllä ostamaan makkaraperunoita juuri ennen sulkemista ja olisi yllättänyt kaksi paikan henkilökuntaan kuuluvaa harjoittamasta miehistä rakkautta. Siinä teille majoneesijutut :eek:

Kiitti vaan, Timi! Arvaa syönkö enää tätä rahkavaahtoa?! :D
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Swift
Noh, kaveri otti ja tuikkas harjan persvakkoo ja voitte varmaan kuvitella, että harjan haju-taso oli päätä huimaava. Harja oli ihan ruskea puoleenväliin asti.
-"Hammasharjasta kaikki alkoi, nyt menee jo kanki kun kanki"
Tom of Finland

Altaaseen kusemisessa ei ole mitään haastetta, kiukaalle paskantaminen se vasta jotain on.
 

laiska laita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, FPS
Viestin lähetti varjo
Ovatko nämä väriaineet todellisuutta suomalaisissa uimahalleissa?
Siis nämä aineet jotka muuttuvat punaiseksi kohdatessaan virtsaa-> helppo jäjittää syyllinen "verivanasta".

Oikeastaan äärimmäisen helppo toteuttaakin koska eikö virtsa ole aikalailla suolapitoista ja sen reagoidessa veden kanssa taas syntyy erilaisia ioneja jotka sitten voisivat reagoida jonkun toisen aineen kanssa synnyttäen "värillistä" liuosta.

Mutta käytetäänkö näitä aineita? Ja jos ei käytetä niin miksi ei.
Luulisi että yleinen kuseskelu on jonkinsortin terveysriski.

Tosiasia kylläkin on että virtsa ei oikeastaan ole edes kauhean epäpuhdasta ja epäterveellistä. Selviytymiskoulutuksessa aikanaan opetettiin että lumen sijaan(ei suoloja ym.) kannattaa hätätilassa yrittää juoda virtsaa tai sekoittaa virtsaa lumeen jotta syntyvässä vedessä olisi edes hiukkasen suoloja ym.

Mikä se mainosjuttukin oli jossa todettiin että 1,5 mrd ihmistä juo päivittäin likaisempaa vettä kuin normaalivirtsa?

Voisin kertoa kauhutarinan Pahkajärven spadejen(no siis teknisesti ottaen he olivat tietenkin vekaralta mutta) tekemisistä mutta sen jälkeen kukaan ei varmaan enää uskaltaisi syödä spademömmöjä...onneksi itse sentään pääsen vastedeskin ravitsemaan itseäni tstmuonilla kertauksissa.

Se on kumma juttu tuo "ruokatietoisuus". Kerran söin innolla joillain kutsuilla sellaisia ohuita lihaviipaleita kunnes setäni sitten totesi "tiedätkö varjo, tuo liha on ollut jonkun toisen suussa"...Eipä enää sekään liha maistunut tuon paljastuksen jälkeen.

Helppo vastata: miksi ei käytetä? No kun ihosi pinnalta haihtuu normaalina päivänä LÄHES vastaavaa ainetta noin 2 litraa per päivä. ja hellepäivänä jopa 5 litraa. Ja suihkussa se tuskin kokonaan poistuu. Eli siis hiki on aika pitkälle vastavanlaista kun se mitä sä sinne vessanpönttöön/uimaltaaseen lasket. Kuonaaineta yms. jämiä

Muistuu taas tarina mieleen: Kaveri meni kerran baari illan jälkeen kebabbibaarin ja tilasi suureen äänen Kebabsatsin: No turkkilainen kysy että mitä mausteta. No suustaan lipevänä kaveri sano "että kaikki muut paitsi rintakarvat ja sperma" ilmeisesti henkilökunta oli kuullut samat tarinat kun tekin täällä. Kaveri ei saanut kuin murtuneen nenän.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Timi

Kyllähän noita urbaaneja legendoja pikaruokapaikoista löytyy, mutta itse kuulin sellaisen, että eräässä lappeenrantalaisessa pikaruokapaikassa olisi asiakas mennyt keskellä viikkoa, aamuyöllä ostamaan makkaraperunoita juuri ennen sulkemista ja olisi yllättänyt kaksi paikan henkilökuntaan kuuluvaa harjoittamasta miehistä rakkautta. Siinä teille majoneesijutut :eek:

Heh Timi, minusta tuntuu että melkein jokainen itseään kunnioittava lappeenrantalainen on kuullut tuosta jutusta ainakin jonkinmoisen version... Mutta pohjaidea on yleensä sama. No summa summarum, tulipa taas yksi paikka vielä lisää näiden "vaikka en ole juuri aiemminkaan vieraillut, en viitsi käydä jatkossakaan" joukkoon. =)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Täytyy kyllä myöntää, että vaikka melko kultturelli ja avarakatseinen henkilö olenkin, niin kyseistä aktiviteettia en ole tullut toteuttaneeksi. Tai jos olenkin, niin ikää on ollut sen verran vähän, että kyseinen ajankohta on jo jäänyt muistini rajan taa.

Joitakin vuosia sitten - joskus 90-luvun alkupuolella - Hämeenlinnan uimahallia terrorisoi joku hyypiö jättämällä eritteitään milloin minnekin. Mukavimmillaan löytyi pötkäleitä hyppyaltaasta. Tyyppi jäi kuulemma kiinni itse teosta, kun oli ulostamassa miesten vessan käsienpesualtaaseen. Tämän jutun todenperäisyydestä en mene valalle, vaikkakin kuulin tämän luotettavana ja rehellisenä tunnetulta mieheltä.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti Ted Raikas
Heh Timi, minusta tuntuu että melkein jokainen itseään kunnioittava lappeenrantalainen on kuullut tuosta jutusta ainakin jonkinmoisen version... Mutta pohjaidea on yleensä sama. No summa summarum, tulipa taas yksi paikka vielä lisää näiden "vaikka en ole juuri aiemminkaan vieraillut, en viitsi käydä jatkossakaan" joukkoon. =)

No itse en onneksi ehtinyt käymään kyseisessä paikassa syömässä, enkä aio käydä. Tuli mieleeni, että Lappeenrannan keskustassa kun näitä pikaruokapaikkoja on suhteellisen paljon niin mitä jos joku kilpailija onkin ilkeästi laskenut liikkeelle huhun tästä kyseisestä paikasta. Saisi aika hyvin asiakkaat välttelemään kilpailijaa.

Toisaalta itse kuulin tämän tarinan 96/97, joten ei se paikka siitä ainakaan konkurssiin mennyt, vieläkin on pystyssä.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti Designer
Joitakin vuosia sitten - joskus 90-luvun alkupuolella - Hämeenlinnan uimahallia terrorisoi joku hyypiö jättämällä eritteitään milloin minnekin. Mukavimmillaan löytyi pötkäleitä hyppyaltaasta. Tyyppi jäi kuulemma kiinni itse teosta, kun oli ulostamassa miesten vessan käsienpesualtaaseen. Tämän jutun todenperäisyydestä en mene valalle, vaikkakin kuulin tämän luotettavana ja rehellisenä tunnetulta mieheltä.

Seuraava tarina on sitten melkoisella varauksella, sillä kuulin sen humalaiselta henkilöltä.

Helsingissähän on Kumpulan maauimala, jonne pääsee helposti yöllä sisään kunhan kiipeää vain aidan yli. Tämä kyseinen henkilö oli sitten kavereineen kuulemma sinne mennyt ja yksi oli keksinyt humalapäissään käydä paskalla hyppytornista. Oli kuulemma kiva loiske kun 10 metristä täräytti. Aika kuvottava juttu sinällään.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
En ainakaan sellaiseen, jossa aioin itse lähiaikoina uida.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Käväisin ruokatunnilla haukkaamassa kebabin läheisessä turkkilaisravintolassa ja täytyy myöntää, että ensimmäiset puraisut leipäkebabista olivat hieman tunnustelevia. Sitten sain yliotteen pelotteluistanne ja söin ruokani nautinnolla. Ainakaan vielä ei mitään ole ilmennyt.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sampio...

...huolestuttavin ensireaktio mahdollisen myrkytyksen kohdalla on uhrin voimakas usko siihen että "mitään ei ole vielä ilmennyt"...

Well, no bon appetit näin jälkikäteen!
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
sampio, älä sitten herpeksen saatuasi väitä ettei sinua varoitettu. Tartutat sen vielä muijallesikin.

Olisi oikeasti aika mielenkiintoista tietää, onko tuo herpes-juttu totta. Eipä sillä tosin kebabin syöntiini mitään vaikutusta olisi, mutta voisipahan sitten pelotella herkkänahkaisia.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Abu
Olisi oikeasti aika mielenkiintoista tietää, onko tuo herpes-juttu totta. Eipä sillä tosin kebabin syöntiini mitään vaikutusta olisi, mutta voisipahan sitten pelotella herkkänahkaisia.

Itse kyllä epäilen suuresti. Kuulin jutun kahdelta eri taholta noin viikon sisällä. Molemmat olivat tietysti kaverinkaverintyttöystävä -tasoa, mutta tapahtuivat eri kaupungeissa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kaikki pelkonne ovat turhia. Noin kaksi tuntia on kulunut, eikä mahaani kouristele laisinkaan, mitä nyt suupieltä hivenen kutittaa. Niillä oli muuten hirveästi kissoja siellä keittiössä, maskotteina kai.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tottakai lorautan ureat altaaseen joka uintireissulla! Sehän on yksi tärkeä ohjelmanumero uimahallilla käydessä. Tein sen lapsena, ja pidän perinteitä edelleenkin yllä. Eihän se ole mikään mies, joka ei uskalla lasettaa kloorin sekaan. Ja nykyisenä EU-aikana on tärkeää pitää suomalaisuutta yllä, että erotumme maailmalla. Juu.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Basat mereen

Vuosia sitten Meksikossa tapaamani norjalais-könsikäs tapasi duunata aina aamutuimaan myös basat Tyynenmeren aaltoihin. Tunne oli kuulemma taivaallinen erityisesti, koska meressä kelluvasta basasta näki heti, että kuinka paljon ja minkälaista tuotosta tulikaan pukattua.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Kissan kuolema

Viestin lähetti sampio
Niillä oli muuten hirveästi kissoja siellä keittiössä, maskotteina kai.

Tänään kello yhdeltä istuskelin daamin kanssa Töölössä turkkilaisen pizza-paikan terassilla vegepizzaa ja falafelia nauttimassa; daami eettisistä ja minä "Kusetko uima-altaaseen?" -ketjullisista syistä. Ja olihan meillä toki nälkäkin.

Tytön puhelin soi ja joku puolituttu aloittaa keskustelun: "Haluutko kissan jne?" Siinä sitten puhelun jälkeen mietittiin, että ilman lihaahan nämä kompostit tosiaan vielä ovat, mutta toisaalta kissat ovat kyllä huomattavasti viihdyttävämpiä elävinä, kivoja kissat. Tarjottu pentu oli kuulemma vaan väärää sukupuolta.

Äsken sain tekstiviestin, että ex-kommuunikissani Tampereen ajoilta siirtyi tänään ajasta ikuisuuteen noin kello 13. Eläinlääkärillä, rauhallisesti.

Tilatiili tirsuaa kyyneltä tovin.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Abu
Olisi oikeasti aika mielenkiintoista tietää, onko tuo herpes-juttu totta. Eipä sillä tosin kebabin syöntiini mitään vaikutusta olisi, mutta voisipahan sitten pelotella herkkänahkaisia.

Viime kesänä tuota juttua liikkui täälläkin päin. Minulle ainakin kerrottiin että tarina oli luettu lehdestä. Tosin jos lehti oli SeHymy7päivää-tyyliä niin eipä se yhtään enempää vakuuta meikäläistäkään.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Suoraan sanoen...

En kyllä usko tuohon herpes-juttuun pätkääkään:D
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minua ällöttävät altaisiin kusijat, vaikka en herkkänahkainen olekaan. Minä kasvoin jossain vaiheessa tuosta iästä ohi, hyvä niin, enkä muutenkaan ole mieltynyt pissa ja kakka leikkeihin ;) Tapansa silti kullakin, mutta harrastusta voi jatkaa kotona.

Nuo legenda jututthan liikkuvat kaikkialla, sama juttu ei kaupungilla ;)

Mitä syöntiin tulee niin minua eivät pienet jutut hetkauta eikä Turkkilaiset motkauta ;) Nyt Pitsaa ostamaan.
 

STim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, JYP
Suora vastaus...

Niin suora vastaus kysymykseen EN OLE KOSKAAN KUSSUT UIMAALTAASEEN, enkä kuse!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös