Senverran sanon, että Sallinen ja Järvinen ovat yhdessä vastanneet jokseenkin puolesta joukkueen voitetuista aloituksista. Siinä heidän jokseenkin tärkeä antinsa.
En ole tästä nyt varsinaisesti mitään mieltä, mutta totean että Sallinen ja Järvinen kattavat yhdessä myös noin puolet joukkueen senttereistä, jolloin puolet voitetuista aloituksista on aika lailla linjassa tämän kanssa. Ja joo, tiedän että meillä usein myös laiturit saattavat aloituksia ottaa.
Rohkenen olla hieman eri mieltä. Herrat pelaa kakkosketjussa ja tulos on ollut vaisua. Otan nyt pelkästään tehot huomioon yhdeltä herralta, joten hieman hataralla pohjalla tämä oma argumentti: Rohdin on tehnyt ensimmäiseen 15 peliin (Sallisen ketjussa) 3+2 tehot ja kolmeen edelliseen matsiin ilman Sallista 3+1.
Pelillisesti toki Sallisen ja Ikosen kanssa tuntuu pääsevän paremmin hyökkäyspäähän, mutta tulos siellä ei mielytä.
Tähän minulla taas mielipide löytyy. Alkuperäinen
@zliquid viesti koski nimenomaan ketjua Ikonen-Sallinen-Rohdin. Kyseinen ketju on tainnut pelata yhdessä vain kahdessa ottelussa, mutta kummassakin ottelussa kyseinen ketju on onnistunut maalinteossa. Sikäli siis olen samaa mieltä siitä, että kyseinen ketju toimi ihan hyvin, varsinkin kun heidän pelinsä näytti muutenkin hyvältä kyseisissä matseissa.
Loukkaantumistilanteeseen minulla ei ole lisättävää.