Uleåborgir
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Muutamilla mielipiteiden tantereilla on ihan viime aikoina esiintynyt muisteloita ajoista, jotka olivat ennen. Ennen on ajanjakso, jolloin kylmä oli kylmempää ja lämmin lämpimämpää kuin nykyään. Myös muut oliot, tilat ja suhteet olivat jonkin verran erilaisia kuin nykyään. Esimerkiksi aika taisi olla tuolloin pitempää ja värit kirkkaampia, ehkä jopa eri värisiä kuin nykyään. Musiikki tietenkin oli ennen parempaa, se on aina ollut parempaa ennen kuin mitä se nykyään on. Silloinkin kun Beatles, Elvis, Olavi Virta, Tapsa ynnä muut sellaiset olivat sen aikaista nykyä. Nyt sekin nyky on huuhtoutunut ajan myrskyissä ennen-käsitteen alle. TV esitti ennen vähemmän ohjelmaa, mutta silti sitä tuli enemmän. Tuli Columboa ja futiksen MM-kisoja, joita seurattiin mökillä aamuyöllä suorina lähetyksinä, olivat kisat sitten Euroopassa tai Etelä-Amerikassa.
Jotta ketjun aatos eli ylilyönti tulisi nyt ihan varmasti selväksi, niin ilmiselvällä aloitellaan:
Kun minä olin nuori, niin hiihdettiin kouluun ja koulusta kotiin. Kesällä ja talvella, ja aina oli ylämäki. Kotona isä antoi turpiin, koulussa isommat pojat. Eikä valitettu.
Jotta ketjun aatos eli ylilyönti tulisi nyt ihan varmasti selväksi, niin ilmiselvällä aloitellaan:
Kun minä olin nuori, niin hiihdettiin kouluun ja koulusta kotiin. Kesällä ja talvella, ja aina oli ylämäki. Kotona isä antoi turpiin, koulussa isommat pojat. Eikä valitettu.