Mainos

Kun eurot kassaan kilahtaa... vai kilahtaako?

  • 821 959
  • 3 687

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Arvoisa HPK Kannattajien jäsen!

Alunperin 14.12 kaavailtu vieraspelimatka Lahteen jää valitettavasti toteuttamatta, koska Pelicans ei ole vastannut useista yrityksistä huolimatta tiedusteluun lippujen hinnoista ja muista asioista liittyen reissuun.


Sain tällaisen tiedotteen sähköpostiini. Kiliseekö Lahissa kassa niin kovasti, että vieraskannattajille ei tarvitse edes automaattivastauksia lähetellä? Kummallista touhua.
Sillä lailla. Ei ole tainut olla edes ihan eka kerta. Viimekaudella kuulin vastaavaa tarinaa yhden toisen seuran faneilta. Saivat kyllä suurella vaivalla reissunsa järkättyä.

Tämä vielä Hämeen herruutena mainostettu ottelu teidän osalta. Onko teitä yleensä miten monta bussia ollut Lahen matkoilla?
 

myllyhuhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Alunperin 14.12 kaavailtu vieraspelimatka Lahteen jää valitettavasti toteuttamatta, koska Pelicans ei ole vastannut useista yrityksistä huolimatta tiedusteluun lippujen hinnoista ja muista asioista liittyen reissuun.
huhhuh mitä touhua tosiaan.

Pelicans - Eipähän ainakaan tarvitse pahoitella paikalle saapunutta saapumatonta yleisöä...
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Ikaalisten Nouseva-Voima
Tämä vielä Hämeen herruutena mainostettu ottelu teidän osalta. Onko teitä yleensä miten monta bussia ollut Lahen matkoilla?

Viime aikoina ei ole itse tullut lähdettyä Päijät-Hämeen puolelle ja muutenkin vierasmatkat ovat ymmärrettävästi Kerhon nykytilan vuoksi keränneet hieman vähemmän osallistujia, mutta kyllä pari bussia yleensä Lahteen saadaan täältä liikkeelle. Aiempina vuosina on käyty kuudellakin, kun megamatkat järjestettiin Lahden vieraspeleihin.
 
Viimeksi muokattu:

Veath_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
tuleeko seuraan sisäänpäin rahaa sitten niin paljon VB77:lta tai yhteistyökumppaneilta ettei tasamaan tallaajan rahat kiinnosta? Aiemmin tällä kaudella, esim. aitiossa nautittujen virvokkeiden laskua sai odotella toista kuukautta. Uutta fanikauppaa ei näy eikä kuulu. Ja sitten tuo välinpitämätön asenne vieraskannattajia kohtaan.
 

BalrodFI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans & Dallas Stars
Meidän organisaatiolle valtavat propsit tasaisesta suorittamisesta, kaikki menee pisin vittuja - jäällä tai ei.

Eiköhän tässä pian nähdä jonkinlainen ryhdistäytyminen, ainakin toivon näin.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Tiedustelupyynnöt on jääneet Nupen sähköpostiin, eikä sitä nyt Maltalta käsin ehdi automyyjä Pöyhöselle tiedottamaan näistä kyselyistä kun on niin kiire ryy…neuvotella kasinosponssidiilejä.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Nyt näyttää siltä, että Maltalta on löytynyt sellainen kultasuoni, ettei muuta enää tarvitakaan. Jos siis kaikkeen epämyyntiin on varaa.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Aina kun luulee ettei enempää vituksi voida toimiston puolella vetää niin mitä vielä. Ilmeisesti ollaan tyytyväisiä tämänhetkisiin katsojalukuihin kun ei viitsitä enää edes vierasfanireissujen järjestäjille vastata.
Ite kelasin että voisko Pöyhösen palkkaaminen muutama vuosi sitten toimitusjohtajaksi olla yksi iso syy, miksi tämmöisiä juttuja tulee kokoajan lisää. Varsinkin jos kaverin motto on tasoa "kunhan yritysmyynti vetää". Jotenkin kaverista sellainen kuva ettei oikeasti yleisö ja yleisesti Pelicans-yhteisön miellyttäinen kiinnosta vittujakaan, voi myös olla että olen ihan kujalla ja puhun mitä sattuu.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Ite kelasin että voisko Pöyhösen palkkaaminen muutama vuosi sitten toimitusjohtajaksi olla yksi iso syy, miksi tämmöisiä juttuja tulee kokoajan lisää. Varsinkin jos kaverin motto on tasoa "kunhan yritysmyynti vetää". Jotenkin kaverista sellainen kuva ettei oikeasti yleisö ja yleisesti Pelicans-yhteisön miellyttäinen kiinnosta vittujakaan, voi myös olla että olen ihan kujalla ja puhun mitä sattuu.
Kyllä Pöyhönen sen verran kokenut yrittäjä ja osaava bisnesmies on, että tajuaa miten asiakkaita kuuluu käsitellä ja sitä yhteisöä palvella. Siellä on ihan toinen henkilö ketä ei se yhteisön miellyttäminen kiinnosta sitten tippaakaan, koska häntä ei ole ikinä kiinnostanut mitä muut ovat mieltä. Kannattaa muistaa, että Pöyhönen on yhä edelleenkin pelkästään kumileimasin ja nukketoimari, niitä lankoja vetelee joku ihan muu. Jos silloin vuoden 2020 eräänä elokuisena viikonloppuiltana ei olisi taksin takapenkiltä päihtyneenä tartuttu rattiin ja hölmöilty vähän muutakin, niin Pöyhönen ei missään vaiheessa olisi tullut Pelicansin toimitusjohtajaksi.
 
Viimeksi muokattu:

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Kyllä Pöyhönen sen verran kokenut yrittäjä ja osaava bisnesmies on, että tajuaa miten asiakkaita kuuluu käsitellä ja sitä yhteisöä palvella. Siellä on ihan toinen henkilö ketä ei se yhteisön miellyttäminen kiinnosta sitten tippaakaan, koska häntä ei ole ikinä kiinnostanut mitä muut ovat mieltä. Kannattaa muistaa, että Pöyhönen on yhä edelleenkin pelkästään kumileimasin ja nukketoimari, niitä lankoja vetelee joku ihan muu. Jos silloin vuoden 2020 eräänä elokuisena viikonloppuiltana ei olisi taksin takapenkiltä päihtyneenä tartuttu rattiin ja hölmöilty vähän muutakin, niin Pöyhönen ei missään vaiheessa olisi tullut Pelicansin toimitusjohtajaksi.
Hyvä analyysi ja kuten sanoin, tuskin tiedän edes mistä puhun :D
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Luulen ettei nöyrällä johtajallakaan välttämättä ole kauheesti tekemistä sen kanssa, jos joku myyntitiimistä ei vastaile kerhon faniryhmän sähköposteihin.

Johon on muuten sen verran otettava kantaa itsekin, et jos maileihin ei vastata niin jännä ettei oo soitella yritetty? Luulis olevan hitusen varmempi tapa luoda ensikontakti.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Luulen ettei nöyrällä johtajallakaan välttämättä ole kauheesti tekemistä sen kanssa, jos joku myyntitiimistä ei vastaile kerhon faniryhmän sähköposteihin.
Jos tuolta seuran yhteystiedoista katsotaan, että kuka on vastuussa lipunmyynnistä ja ketä tuolta on todennäköisesti tavoiteltu asiaan liittyen, niin sanoisin että on siinä Suurella Johtajalla ollut jonkin verran tekemistä ainakin reilut parisen kymmentä vuotta sitten kräh räh kreh.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Ikaalisten Nouseva-Voima
Johon on muuten sen verran otettava kantaa itsekin, et jos maileihin ei vastata niin jännä ettei oo soitella yritetty? Luulis olevan hitusen varmempi tapa luoda ensikontakti.

Tämä automaattivastaushassuttelu oli ihan omaa keventävää retoriikkaa. Minulla ei ole mitään tietoa onko Pelicansille lähetetty Kerhokannattajilta vain sähköpostia vai onko soiteltu. Kenties vaikkapa @Santsu tai @N.I.B osaisi valaista asiaa.

Toisaalta, onko sillä mitään väliä onko soiteltu vai ei? Luulisi, että myyntihenkilöstö reagoisi kumpaa tahansa kautta tulleeseen tarjouspyyntöön jo ensi yrittämällä. Eikä ainakaan normaalisti kai jätetä vastaamatta ollenkaan?
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tämä automaattivastaushassuttelu oli ihan omaa keventävää retoriikkaa. Minulla ei ole mitään tietoa onko Pelicansille lähetetty Kerhokannattajilta vain sähköpostia vai onko soiteltu. Kenties vaikkapa @Santsu tai @N.I.B osaisi valaista asiaa.

Toisaalta, onko sillä mitään väliä onko soiteltu vai ei? Luulisi, että myyntihenkilöstö reagoisi kumpaa tahansa kautta tulleeseen tarjouspyyntöön jo ensi yrittämällä. Eikä ainakaan normaalisti kai jätetä vastaamatta ollenkaan?
Todella ala-arvoista joka tapauksessa tuo toimiston toiminta. Toki vielä ala-arvoisempaa jos ei soittamallakaan hoituisi.
 

Barto32

Jäsen
Raninen tulee ekana mieleen. Etlarin kiekkotoimittajaresurssit on olemattomat ja valtakunnallisesti ei liene kyllin kiinnostava aihe.
Kyllä tuosta saattaisi joku iltapäivälehden toimittaja kiinnostuakkin jos paljastuisi, miten heikosti toimistolla suoritetaan. Kuitenkin Suomen seuratuimman lajin pääsarjatason joukkue kyseessä, joka käväissyt pari kertaa finaaleissa peräkkäin.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Tämä automaattivastaushassuttelu oli ihan omaa keventävää retoriikkaa. Minulla ei ole mitään tietoa onko Pelicansille lähetetty Kerhokannattajilta vain sähköpostia vai onko soiteltu. Kenties vaikkapa @Santsu tai @N.I.B osaisi valaista asiaa.

Toisaalta, onko sillä mitään väliä onko soiteltu vai ei? Luulisi, että myyntihenkilöstö reagoisi kumpaa tahansa kautta tulleeseen tarjouspyyntöön jo ensi yrittämällä. Eikä ainakaan normaalisti kai jätetä vastaamatta ollenkaan?
Itse järjestin vielä viime kauden Kannattajien vierasmatkoja, tein sitä hommaa noin 5v ajan ja viimeisen 2-3v aikana Pelicansin päässä alkoi olemaan ongelmia enemmän tai vähemmän. Milloin ei vastattu posteihin, millon läheteltiin laskuja eri hinnoilla kun oli sovittu.

Viime kaudella oli tapaus, kun reilu kuukausi etupeltoon lähetin postia kahteen otteeseen ja kyselin lippuvastaavalta lippuja 100 -hengelle. Näihin ei vastattu, tämän jälkeen koitin kolmeen kertaa soittaa ja puhelu ohjautui aina ravintolaan riippumatta siitä kenelle koitti myynnistä soittaa. Vasta kun lähetin sähköpostin mihin linkkasin toimitusjohtajan, niin minulle soitettiin takaisin noin parin päivän viiveellä. Tämän jälkeen ei pahoiteltu millään tavalla tapahtunutta, mutta reissu järkättiin ja lasku taisi jälleen reissun jälkeen tulla kalliimmalla hinnalla eikä sillä mitä puhelimessa oltiin sovittu.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Itse järjestin vielä viime kauden Kannattajien vierasmatkoja, tein sitä hommaa noin 5v ajan ja viimeisen 2-3v aikana Pelicansin päässä alkoi olemaan ongelmia enemmän tai vähemmän. Milloin ei vastattu posteihin, millon läheteltiin laskuja eri hinnoilla kun oli sovittu.

Viime kaudella oli tapaus, kun reilu kuukausi etupeltoon lähetin postia kahteen otteeseen ja kyselin lippuvastaavalta lippuja 100 -hengelle. Näihin ei vastattu, tämän jälkeen koitin kolmeen kertaa soittaa ja puhelu ohjautui aina ravintolaan riippumatta siitä kenelle koitti myynnistä soittaa. Vasta kun lähetin sähköpostin mihin linkkasin toimitusjohtajan, niin minulle soitettiin takaisin noin parin päivän viiveellä. Tämän jälkeen ei pahoiteltu millään tavalla tapahtunutta, mutta reissu järkättiin ja lasku taisi jälleen reissun jälkeen tulla kalliimmalla hinnalla eikä sillä mitä puhelimessa oltiin sovittu.
Uskomatonta puuhastelua.

Päivääkään ei tarttis tolla menolla tehdä oikeaa myyntityötä.
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Melkein toivoisi, että joku toimittaja tutkisi vähän tätä Pelicansin toimiston sekoilua ja nostaisi asian esille ihan koko kansan tietoisuuteen.
Pelicansin toimistolla on muitakin mörköjä kaapissa, kuin pelkkä sähköposteihin vastaamattomuus...
 

palli gunnar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ite kelasin että voisko Pöyhösen palkkaaminen muutama vuosi sitten toimitusjohtajaksi olla yksi iso syy, miksi tämmöisiä juttuja tulee kokoajan lisää. Varsinkin jos kaverin motto on tasoa "kunhan yritysmyynti vetää". Jotenkin kaverista sellainen kuva ettei oikeasti yleisö ja yleisesti Pelicans-yhteisön miellyttäinen kiinnosta vittujakaan, voi myös olla että olen ihan kujalla ja puhun mitä sattuu.
Ei toimistolta vastailla jos sähköpostilla jotain kysyy ja puhelimella ei pääse jonotusta pidemmälle, ei kukaan koskaan vastaa, Eikös Pöyhönen alkukaudesta jossain maininnut kun väkimäärät reilu 2000 että ei
tavallisia lipunostajia kaivata, yritysmyynti ollut niin hyvää, toki hinnoittelulla kyllä ulkoistaa automaattisesti
osan ns tavallisista katsojista (toki 7.12 kalpa peliin oli kyllä ainakin loppuviikosta yllättävän halvat liput,
A 1 20,50 paitsi lapset ja eläkeläiset 30.
 

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Canes, Tahko
Onkohan noi lauantain liput nyt ihan tarkoituksella noin halpoja, vai onko jollekin sattunut näppäilyvirhe?

Hieman ihmetyttää ettei tuota ole mainostettu millään tavalla...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös