Voisiko joku hieman valaista tietämätöntä? Eikös fanikaupan pitämisestä vastaa HB Promotion? Vastaako
kyseinen yritys myös fanituotteiden suunnittelusta ja valikoimasta, vai tuleeko nämä Lasch is back again ja Aatun veivit toimiston graafikoilta vain HB:lle toteutettavaksi? Oli miten oli, fanituotteet tuntuu olevan täyttä kuraa kaudesta toiseen. Toinen toistaan rumempia t-paitoja kyllä löytyy. Kenenköhän mielestä oli syksyllä hyvä idea painattaa jotain helvetin tsekkiviikonloppu t-paitojakin? Kuka noita oikeasti ostaa? Eikö noikin halpispaitoihin käytetyt rahat voisi käyttää laadukkaiden fanituotteiden tekemiseen?
Täällä palstalla jo tästä puhuttukin, mutta piti eilen vielä itse käydä katsomassa storen uusi baseball takki, eikä voi sanoa muuta kun, että hyi helvetti. Pelsun värit on ehkä Liigan hienoimmat ja niistä saisi vaikka mitä oikeasti tyylikästä aikaiseksi. Takki vaikuttaa siltä, että se on tukkumyyjältä ostettu vakioväreissä mahdollisimman halvalla ja painettu vaan pakolliset Pelicans selkään ja logo rintaan. Vintage baseball takki olisi ollut hyvä mahdollisuus tuoda lisää turkoosia katsomoihin ja lahtelaiseen katukuvaan, mutta ei. En mä ainekaan halua mitään ruskeaa keinonahkatakkia ostaa melkein kahdellasadalla eurolla mikä tuntuu siltä, että se hajoaa päälle, varsinkin tuolla pakkasessa. Takkia ei edes tunnistaisi Pelsun takiksi ilman niitä painatuksia. Vituttaa taas vaihteeksi kun pitää tehdä halvalla tollasta paskaa. Kateellisena voi vaan katsoa kun esim. Ilves tekee oikeasti laadukkaita fanituotteita, joita voi hyvin käyttää myös ns. katuvaatteina. Kuten sanoin, tästä jo muutkin on täällä valittaneet, mutta piti vielä itse päästä aiheesta pätemään!