Taitaa olla vain tuo lasten Pekko-kausari 149e. Ainakin Lippu.fi tarjoaa 199e hintaisia seisomakausareita ensi kaudeksi.Huomasin muuten, että ens kaudelle seisomakausarit 150€. Sentään jotain possaria näihin tolkuttomiin lippuhintoihin.
Taitaa olla vain tuo lasten Pekko-kausari 149e. Ainakin Lippu.fi tarjoaa 199e hintaisia seisomakausareita ensi kaudeksi.Huomasin muuten, että ens kaudelle seisomakausarit 150€. Sentään jotain possaria näihin tolkuttomiin lippuhintoihin.
Sama täällä. Puhelimen Chrome-selaimella jäin statistin rooliin, jos siihenkään.12:03 pääsi sisälle. Mitään ei saanut enää varattua ja lopulta meni kumpikin kiinni. Hyvin toimii.
Mulle herjas virhettä ni en saanu lippuja kumpaankaan. Lievästi sanottuna vituttaa.Eipä näytä hinnat painavan missään, kymmenen minuuttia ja molemmat Lahden pelit loppuunmyyty.
Seisomalippu 44.50€, hyi olkoon mitä hintoja.
Eipä näytä hinnat painavan missään, kymmenen minuuttia ja molemmat Lahden pelit loppuunmyyty.
Tämä. Just kirosin on on se nyt perkele, kun muutaman minuutin ihmettelet lippupalvelun jonossa, niin kaikki on jo mennyt.isompi halli tarvitaan.
Näin se voi olla. Minä en ainakaan mistään muualta uskaltaisi matsilippua ostaa. Myyjähän voi myydä tuota samaa mobiililippua tms. useammallekin ostajalle. Vain ensiksi kyseisellä (kopio)lipulla sisään mennyt pääsee halliin, muille hylky.No trokarit tykkää kun pääsee pyytämään tuplahintoja lipuista huutonetissä ja ties missä.
Jep nykypäivänä on niin helppo tulla kusetetuksi. Ite otin eiliseen peliin riskin ja ostin randomilta pdf lipun, mutta onneksi pääsin matsiin.Näin se voi olla. Minä en ainakaan mistään muualta uskaltaisi matsilippua ostaa. Myyjähän voi myydä tuota samaa mobiililippua tms. useammallekin ostajalle. Vain ensiksi kyseisellä (kopio)lipulla sisään mennyt pääsee halliin, muille hylky.
Nyt kilahtelee oikein mukavasti Pöyhösen laskujen mukaan:
SM-liigan finaaliin päässeen Pelicansin kassa kilisee: ”Eikä ensimmäinen numero ole ykkönen”
Pelicans-pomo Lauri Pöyhönen toivoo menestyksen vauhdittavan keskusteluja Lahteen kaavaillusta uudesta monitoimiareenasta.www.iltalehti.fi