En vaan voi ymmärtää, mikä saatana siinä on, ettei voida myydä opiskelijahintaisia lippuja. Harrastan itse tätä toimintaa Tampereella ja olen tulossa Lahteen, joten vitospeliin meno houkuttaisi, mutta jumalauta 40,50 euroa lipusta on kyllä aivan käsittämätöntä ryöstöä, jolla karkotetaan ihan jokainen opiskelijabudjetilla liikkuva pois hallilta. Samaan aikaan Tampereella näkisi huomenna huippuluokan paikoilta Suomen parhaassa hallissa 16,50:llä eurolla pelin, joka on siis puolet normilipun hinnasta (33€ esim. A4 tai A8 -katsomoista, joista itse katsoin).
Ylipäätänsä jo se, että jokaisesta paikasta saa puolella hinnalla opiskelijalipun on ihan käsittämättömän hyvä diili niille, joiden pussi ei anna periksi, kun saa muutenkin kituutella menemään, kun hallitus lähtee kohta taas leikkaamaan opiskelijoilta. Pelsun normaali opiskelija-alennus taisi olla yhden euron halvempi hinta (pl. viralliset opiskelijapelit, joita taisi olla yhteensä viisi koko kautena). Ihan haista vittu -tason "alennus".
Ymmärrän dynaamisen hinnoittelun edun ja sen mentaliteetin, että nopeat syövät hitaat, mutta kaikilla ei ole mahdollista kytätä juuri tiettyyn kelloaikaan lippuja, etenkin jos ne olivat nyt ilmestyneet jo aiemmin luvattua myyntiin.