Kun eurot kassaan kilahtaa... vai kilahtaako?

  • 687 236
  • 2 950

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Onko eka kotipeli jo loppuunmyyty? Ei ole lippuja saatavilla, mun mielestä pari tuntia sit oli vielä ihan hyvin tilaa hallissa.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Tää dynaaminen hinnoittelu innostaa ostamaan lipun ajoissa, mutta silti halliin pääsee lopussa vielä ne jotka ovat valmiita maksamaan.

Itse en uskaltaisi nyt kyllä lähteä täältä Hämeenlinnasta Lahteen peliin, kun en viitsinyt ostaa lippua ennakkoon kun en tiedä miten perjantaina viimeiset työjutut loppuu ja ehtisinkö edes halliin. Kerran olen jäänyt ilman lippua vaikka olin hallilla heti kun ovet aukesivat, sekin oli joku playoff-peli ja ovelta piti myydä tietty määrä lippuja mutta yllättäen niitä ei ollutkaan.

Pääasia että nyt edes halli olisi täynnä, kun pelataan suurista panoksista!
 

Veath_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko tuossa muuten jokin sääntö että hallin ovet saa avata tai avataan aikaisintaan tunti ennen ottelua? Monesti pohtinut ja varsinkin nyt pleijarien aikaan että varmasti saisi lisämyyntiä kun ovet avattaisiin aikaisemmin ja innokkaimat pääsisivät nauttimaan virvokkeita ja spekuloimaan peliä.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Onko tuossa muuten jokin sääntö että hallin ovet saa avata tai avataan aikaisintaan tunti ennen ottelua? Monesti pohtinut ja varsinkin nyt pleijarien aikaan että varmasti saisi lisämyyntiä kun ovet avattaisiin aikaisemmin ja innokkaimat pääsisivät nauttimaan virvokkeita ja spekuloimaan peliä.
Eikös opiskelijapelit ja game of the month:it avaa ovet kaks tuntia ennen alkua?
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Varmaan ihan kustannussyistä avataan ovet vasta tuolloin ettei tarvitse maksaa ylimääräistä tuntipalkkaa järjestyksenvalvojille ja kioskimyyjille.
 

bar1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paikalliset jengit
Jep, ymmärrän tilanteesi.

Jos ostaisi PlayOff-pääsylipun heti kun ne tulevat myyntiin, niin siinä tapauksessa lipun hinta olisi halvempi.
Kävin 10 min yli myyntiintuloajan kysymässä jälkikasvulta kuinka monta lähtee perjantaina peliin, kokonaishinta pompsahti tuossa viidessä minuutissa yhden lipun verran ylöspäin. Olisi siis suosiolla kannattanut ottaa vain ylimääräinen paikka. Noh, maksetaan nyt sitten 40,50€ per lippu...

*kilahduksia*
 

Radiomäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans...ja aiemmat Kiekkoreippaan jälkeläiset
Ennen kahtatoista oli jo lipunmyynti auki. Seisomaan 19,90 ja ostin pari lippua. Vajaan tunnin päästä 25,50. Tätä vauhtia kun hinnat nousee, niin perjantaina ennen matsia alkaa olla jo hinta kohdallaan...
 

Silky_hands

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans, Washington Capitals
En vaan voi ymmärtää, mikä saatana siinä on, ettei voida myydä opiskelijahintaisia lippuja. Harrastan itse tätä toimintaa Tampereella ja olen tulossa Lahteen, joten vitospeliin meno houkuttaisi, mutta jumalauta 40,50 euroa lipusta on kyllä aivan käsittämätöntä ryöstöä, jolla karkotetaan ihan jokainen opiskelijabudjetilla liikkuva pois hallilta. Samaan aikaan Tampereella näkisi huomenna huippuluokan paikoilta Suomen parhaassa hallissa 16,50:llä eurolla pelin, joka on siis puolet normilipun hinnasta (33€ esim. A4 tai A8 -katsomoista, joista itse katsoin).

Ylipäätänsä jo se, että jokaisesta paikasta saa puolella hinnalla opiskelijalipun on ihan käsittämättömän hyvä diili niille, joiden pussi ei anna periksi, kun saa muutenkin kituutella menemään, kun hallitus lähtee kohta taas leikkaamaan opiskelijoilta. Pelsun normaali opiskelija-alennus taisi olla yhden euron halvempi hinta (pl. viralliset opiskelijapelit, joita taisi olla yhteensä viisi koko kautena). Ihan haista vittu -tason "alennus".

Ymmärrän dynaamisen hinnoittelun edun ja sen mentaliteetin, että nopeat syövät hitaat, mutta kaikilla ei ole mahdollista kytätä juuri tiettyyn kelloaikaan lippuja, etenkin jos ne olivat nyt ilmestyneet jo aiemmin luvattua myyntiin.
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Juu. Näillä hinnoilla jään mieluusti sohvalle peliä jännäämään. Toivottavasti ihmiset kuitenkin löytää hallille, olis aika noloa jos 4300 vetävää hallia ei saatais täyteen playoffeissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös