Tää on kylllä koomista, jotkut yrittää auttaa joukkuetta tässä vaikeassa tilanteessa, niin kehtaat vielä vittuilla.
Itseltäsi tulee pelkkää itkua pelicansin paskasta taloudenhoidosta ja siitä kuinka joukkueeseen laitetaan liikaa rahaa ja milloin mitäkin. Veikkaan että jos siihen joukkueeseen satsattaisiin vähemmän, niin itkisit sitten siitä.
Tuntuu että joillekkin tämä valittaminen on jonkinlainen harrastus ja kaikesta etsitään sitä negatiivista mistä vaan vähänkin pääsee mainitsemaan. Kritiikin ymmärrän ja tottakai sitä pitää harrastaa kun aihetta on, mutta ei siellä nyt herranen aika aina tehdä pelkästään virheitä. Yksi tällainen suuren luokan virhe oli Kaarnan ulostaminen ja siitä nyt maksellaan korkoja.
Tässä tilanteessa toivoisin faneilta ennemminkin joukkkueen takana seisomista ja osallistumista kaikin keinoin siihen, että saataisiin pidettyä pulju pystyssä, oli se sitten peleissä käymistä, osakkeen ostamista, tai sitten vaikka vain pipon ostamista.
Vautsi vau, onks sulla riita mutsis kans siel vai mistä sä revit noi juttus?
Onneks täälä muut ymmärsi, että kyseessä oli puhtaasti huumoria.
Jännä homma, että olet sisäistänyt Pelicansin nykytilanteesta keskustelun pohtimisen sijasta itkemiseksi, voit vapaasti nostaa esiin kaikki mun heittämät kommentit, jossa syyllistän jotakin osaa organisaatiosta siitä, että tuhlaavat rahaa.
Omasta mielestäni olen ollut itkemisen ja valittamisen sijaan suhteellisen pidättäytyväinen ja positiivinen lauseissani.
Ladoppa ne mun itkukommentit nyt tähän, niin käydään oikein yhdessä läpi, että mitäpäs se hassu setä täälä oikein itkee.
Jotkut ihmiset todellakin ovat negatiivisessa luupissa ja heitä jos ketä on aika raskasta kuunnella kun ne näkee kaikessa aina vaan sen negatiivisen puolen.
Minä en todellakaan kuulu niihin ja jos kuulun, niin jälleen kerran, lainaappas mun negatiiviset kommentit tähän.
Kaarnan kohtalosta olen rahanhoidon osalta samaa mieltä, Kaarna jos kuka osasi johtaa organisaatiota vastuullisesti ja ammattitaidolla.
Kolun tai nykyjohdon ammattitaitoon en halua kommentoida, koska en heidän tekemistään ole päässyt läheltä tarkastelemaan ja tämän lauseen olen mielestäni sanonut useamman kerran.
Mainitsit mun itkeneen siitä, että joukkueeseen laitetaan liikaa rahaa.
Kyllä, mä olen hämmästellyt, että kuinka seuralla on varaa näihin hankintoihin, mutta en kyllä ole asiasta itkenyt, sielä toimistolla kyllä tiedetään summat vähän erilailla mitä minä täälä kotisohvalla.
Mainitsin, että olisi hyvä jos olisi puskuria tilillä, niin ei sekään ollut itkemistä, vaan se oli mun näkemys ja kun mainitsin että jätettäisiin esimerkiksi kärkihankinta tekemättä ja saatais siitä 200.000 irti, niin se oli vain esimerkki, idea etc sen sijaan, että olisin valittanut mistään.
Tiesitkö, että seurallahan oli alkuvuodesta rahaa yli 600,000 tilillä (tod.näk. tyhjennysmyyntien ansiosta)?
Siinä oli hiton hyvä puskuri ja se tuli tarpeeseen.
Tiesitkö, että mä pidin Pelicansia vastuullisena kun se reagoi koronaan YT neuvotteluin ja rohkein, nopein, sekå vaikein päätöksin?
Sitten etsi kommentti, jossa itken (tai noh, yleensäottaen valitan) siitä että meidän pelaajabudjekti on liian pieni.
Etsi kommentti, jossa valitan että meiän jengistä ei ole mihinkään.
Etsi kommentti, jossa valitan että joukkueeseen ei satsattu tarpeeksi.
Oliko liian vaikeita?
Annan helpon, etsi kommentti jossa paskasta tilanteesta huolimatta olen aina seissyt joukkueen takana ylpeänä, tuli turpaan tai ei.