Pelicans sai valtiolta 100000€ "koronarahaa", lähde Suomen Kuvalehti
Pelsullahan on paljon ravintoloita. On lounasravintola Lämäri, on golfkentän ravintelia, burgerpaikkaa, firmojen lounasravintoloita, erilaisia festareita. Jos noiden annettais kaikkien kaatua olisi negatiivinen työllisyysvaikutus paljon isompi kuin monen muun liigaseuran osalla.Minkähänlaisen projektin ovat keksineet? Varmaan pakko olla jotain ravintolapuolelle, koska jääkiekkotoimintaan en usko tukea saavan.
Joku foliohattuhan voisi ruveta miettimään ex-Pelsun ja nykyisen kehitysyhteistyö- ja ulkomaankauppaministeri Ville Skinnarin osuutta tähän tukirahan myöntämiseen. Positiivinen uutinen, joka tapauksessa.Pelicans sai valtiolta 100000€ "koronarahaa", lähde Suomen Kuvalehti
Tuolla, kun tuota tiedottamista on arvosteltu Pelsuilta, niin minä arvostelisin myös myyntiä.
Itselläni kohtuu suuri rakennusliike Päijät-Hämeessä ja ikinä koskaan ei ole kukaan ollut tuolta yhteydessä yhteistyö tahi sponsorointiaikeihin liittyen.
Itse sinne pitäisi soittaa ja kysyä josko pääsisi mukaan.
Mielenkiintoista. Meillä ei ole rakennusliikettä, mutta ihan kohtuu kokoinen firma. Pelicans on näistä oikeastaan ainoa, joka ottaa yhteyttä. Eli varmasti on tekemistä, mutta ei voine yleistää.Tuolla, kun tuota tiedottamista on arvosteltu Pelsuilta, niin minä arvostelisin myös myyntiä.
Itselläni kohtuu suuri rakennusliike Päijät-Hämeessä ja ikinä koskaan ei ole kukaan ollut tuolta yhteydessä yhteistyö tahi sponsorointiaikeihin liittyen.
Tuolla, kun tuota tiedottamista on arvosteltu Pelsuilta, niin minä arvostelisin myös myyntiä.
Itse sinne pitäisi soittaa ja kysyä josko pääsisi mukaan.
Jalkapallo, lentopallo, koripallo ja paikalliset biliskerhotkin kyllä soittelee.
FC Lahdella soittelee hyvin asiantunteva ja miellyttävä ukko kertoen rehellisesti joukkueen tilanteesta ja meidän sponsorointi € on menneetkin sinne.
Väkisin sponsorointi on yhtä epämiellyttävää, kuin väkisin makuu.
Pelaajayhdistyksen kanta oli että jos joukkue lomauttaa pelaajia tulee ne lomauttaa kaikki
Lahden Pelicans lomauttaa osan liigajoukkueen pelaajista
Perseestähän tämä tilanne on. Eiköhän muutama seura tee saman kun joku uskalsi avata pelin.Lopputulos:
Taas ollaan edelläkävelijöitä.
Perseestähän tämä tilanne on. Eiköhän muutama seura tee saman kun joku uskalsi avata pelin.
Juu niin ajoit ja olit oikeassa. Näin toteutettuna tuskin kukaan bunkkeristaan edes älähtää.Niin, aikaisemmassa "väännössä" ajoin tätä takaa että mikään ei estä tätä tekemästä jos niin haluaa.
Paitsi Pelicansin omat pelaajat, seuraava kopioitu Twitteristä:Juu niin ajoit ja olit oikeassa. Näin toteutettuna tuskin kukaan bunkkeristaan edes älähtää.
Ymmärsivätkö muutkin asian samalla tavalla, että uusia sopimuspelaajia ei lomauteta?
Ymmärsivätkö muutkin asian samalla tavalla, että uusia sopimuspelaajia ei lomauteta?
Vaikka tämä kirpaisee kovasti, että kovia pelimiehiä varmasti lähtee, niin tässä nyt tavallaan kääntyy meidän voitoksi se, että näitä junnuja on jo marinoitu koviin peleihin keväällä kun oli tyhjennysmyynti, kuin se, että he aloittaisivat liiga taivaltaan ihan nollasta syksyllä.Sen sijaan me annetaan loistaville, lupaaville nuorille nyt mahdollisuus!
Meillähän heitä riittää juuri sopivasti. Liiga näyttääkin seuraavina kausina upeita suorituksia Patrikaiselta, Rajaniemeltä, Vileniltä, Merelältä, Haataselta, Hämäläiseltä, Saloselta. Pelicans -polku tuottaa kyllä meille pelaajia.
Uskon, että tällä toiminnalla saamme lahtelaisen kannatuksen huippuunsa!