Kumpi popo ensin jalkaan?

  • 3 112
  • 34

Kumpi kenkä ensin

  • Olen oikeakätinen ja laitan ensin oikean kengän jalkaani

    Ääniä: 68 44,7%
  • Olen oikeakätinen ja laitan ensin vasemman kengän jalkaani

    Ääniä: 64 42,1%
  • Olen vasenkätinen ja laitan ensin oikean kengän jalkaani

    Ääniä: 6 3,9%
  • Olen vasenkätinen ja laitan ensin vasemman kengän jalkaani

    Ääniä: 10 6,6%
  • Olen suutarin lapsi enkä näin ollen käytä kenkiä

    Ääniä: 4 2,6%

  • Äänestäjiä
    152

Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold, Blackhawks, WHUFC
Olen oikeakätinen ja laitan ensin oikean kengän jalkaani. Jostain kumman syystä saatan kuitenkin laittaa esimerkiksi vasemman luistimen ensin jalkaan. Voi olla, että vaikuttaa laitanko kengät/luistimet istualteen vai seisoalteen, koska istualteen laittaessa saattaa vasen jalkine lipsahtaa ensin. Mitäköhän väliä tällä tiedolla sitten on ja ketä oikeasti kiinnostaa?
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Oikeakätinen ja oikea kenkä ensin. Poikkeuksena sukat, silloin vasen ensin. Tähän taas poikkeuksena silloin kun menen futista pelaamaan. Meikäläiselle tulee kaiken maailman vesikelloja ja hiertymiä niin helposti että täytyy pistää tiettyihin varpaisiin "topatut" laastarit ennen pelaamista. Silloin laitan oikean sukan yleensä ennen. Tapa vai taikauskoa?
 

pp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, HCRaPo
Oikea kätinen ja vasen kenkä yleensä ensin, tietenkin välillä se voi olla hukassa niin silloin laitetaan se oikea ensiksi.
Mutta luistimia laitettaessa se on aina vasen, syytä en tiedä, mutta se vaan on pakko laittaa ensiksi. Jos meinaa aluksi laittaa sen oikean niin tulee jotenkin hölmö olo ja on pakko laskea se maahan ja laittaa vasen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kuulin tänään kaupungilla kerrottavan kovaan ääneen, vailla minkäänlaisia perusteita, että "KAIKKI LAITTAA OIKEAN KENGÄN ENSIN!"

Väitteen esittäjä ei ilmeisesti ollut kukaan palstalainen.
 
Viimeksi muokattu:

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Jaaha, tulipa vanha ketju esiin ja mielenkiinto heräsi, olisikohan saunaillan jekulla osasyy?
Olen oikeakätinen ja AINA vasen kenkä ensin jalkaan. Tuolla viestissä No. 12 Maple Leaf esitti teorian miksi noin on, olen samaa mieltä. Hakikohan kukaan sitä apurahaa tutkimukseen, haetaan ja kai saadaankin niitä rahoja kai turhempaankin.
Kun tuo uusi hallitus on tutkimukseen rahoja vähentämässä, niin nyt voi jäädä apurahat saamatta.
 

Ralph

Jäsen
En käytä kenkiä, mutta se ei johdu siitä että olisin suutarin lapsi tai jotain, vaan koska otan mallia oppi-isästäni Mahatma Gandhista.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vasen sinne aina livahtaa. En oikein osaa toimia muuten sillä olen tälläinen vasenkätinen ruotsalainen homopoika. Lapsena ja nuorena ei tullut aina käytettyä kenkiä, mutta nykyään yhteiskunnan säännöt niin määrää, että kengät on jalassa oltava.

Oikeastihan paljain jaloin kävely tekee vain hyvää jaloille ja tuntuu hyvältä, mutta kun ei saa, niin ei saa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Se kenkä menee ensinnä jalkaan, joka osuu tarjolle ensimmäisenä. Mitään tottumusta tai preferenssiä en tunnista. Futiksessa olen vahvasti oikeajalkainen, eli vasemman jalan laukaus on kuin Arjen Robbenin oikealla tekaistu, semmoinen löysä ja osoitteeton tussu (oikea on vain hilkun parempi, muuten olisin Robbenin paikalla Bayernissa).

Kysykää mieluummin, kumman hanskan vedät käteen ekaksi.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Jokin muu vaihtoehto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös