Kumpi on ärsyttävämpi, Roope Salminen vai Jounin Kaupan kauppias?

  • 7 717
  • 46

Kumpi on ärsyttävämpi, Roope Salminen vai Jounin Kaupan kauppias?


  • Äänestäjiä
    158

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Näitä juttuja ku lukee, niin tuntuu siltä et jatkoaika on täynnä jotain älykkösnobeja. Kaikki viihde on ihan kauheaa paskaa ja Roope Salmiset on ärsyttäviä tyyppejä, vaikka ei tiedetä edes kuka se on :) Kauheen vakavaa porukkaa täällä.

En äänestänyt kumpaakaan, koska kumpikaan ei ole mielestäni mitenkään erityisen ärsyttävä.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Ihan off-topic sanottakoon, että Enbuske-Veitola-Salminen on kyllä jo ihan tragikoomisen kammottava ohjelma. Kuka onkin keksinyt Maikkarilla, että nämä kaikki itseään muita parempana pitävät besserwisserit pitää tunkea samaan ohjelmaan :D

Eikös tuo maikkarin (Suomen "viihteen") menestyskonsepti ole toiminut noin jo vuosikausia.. Tuossa kieltämättä taitaa olla saavutettu kliimaksi.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Salminen ei juurikaan ärsytä mutta ihmetyttää todella mitrn tyyppi on yhtäkkiä joka paikassa esillä.

Tuo Jounin kaupan kauppias on niin saatanan ärsyttävä, että oli ensimmäinen Facebook sivusto, jonka olen koskaan blokannut. Järkyttävää spämmiä ja jengi peukuttaa niin paljon, ettei muuta näkynytkään aikajanalla.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Näitä juttuja ku lukee, niin tuntuu siltä et jatkoaika on täynnä jotain älykkösnobeja.

Ai. Minusta taas tämä kertoo siitä, miten helposti altistuneita ihmiset ovat kaikelle turhalle, mitä media meille syöttää.

En tiedä näistä kahdesta muuta kuin Salmisen naaman ulkonäöltä. Tuskin se kuitenkaan hänen vikansa on, ettei ole saanut töitä sellaisesta tv-ohjelmasta, joka minua kiinnostaisi, siispä olen toistaiseksi välttynyt myös ärsytykseltä. Niin kauan kuin hän pysyy höpöohjelmissa, eikä esimerkiksi saa Arto Nybergin tapaan omaa ohjelmaa TV1:stä, vältyn ärsytykseltä myös tulevaisuudessa.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Ai. Minusta taas tämä kertoo siitä, miten helposti altistuneita ihmiset ovat kaikelle turhalle, mitä media meille syöttää.

Niin mikä kertoo? sinänsä tuo turhalle altistuminen on ihan totta, mut onneksi sitä voi itse valita, mitä katsoo/seuraa
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Roope Salmisen välttely on siis älykkösnobismia. Eikö se ole pelkkää tervettä järkeä. Jounin kaupasta samat sanat. Sitten oli joskus neljännesvuosisata sitten joku toope (vrt. Toope Salminen), joka lausahti mainoksessa "kolmeysiysi" ja varmaan myös "kaksysiysi". Siinä oli kanssa hieno jantteri, muistan miten se vetosi erääseen tuntemaani henkilöön, joka oli kiinnostunut "bisneksestä". Myönnetään, että karsastukseni tätä mainostoopea ja erästä tuntemaani henkilöä kohtaan sisälsi snobistisia piirteitä, mikä osaltaan juontui siitä, että olen älykkö, mitä nyt ei voi kieltää. Olen lukenut aivan järkyttävästi, olen sitä niin sanottua lukeneistoa. Olen tehnyt töitä sen eteen, että sivistyisin.

Voi voi voi: Simo Vaatehuoneelta -mainos (1992) - YouTube
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Niin mikä kertoo? sinänsä tuo turhalle altistuminen on ihan totta, mut onneksi sitä voi itse valita, mitä katsoo/seuraa

Tämä ketju ei minusta kerro palstalla olevan älykkösnobeja, vaan altistumiselle televisiosta tulevalle roskalle. Minua ärsyttää televisiossa olevat ihmiset silloin, kun ne häiritsevät olemuksellaan muuten katsomisen arvoista. Tämä Salminen ei ärsytä minua millään tavalla, koska en ole vielä törmännyt häneen ohjelmassa, jota katson. Minusta on aika itsestään selvää, että MTV:llä pyörivissä keskusteluohjelmissa on huonoja juontajia. Ja vaikka ei olisikaan, niin keskustelun taso on yleensä sellaista, mikä saa minut pysymään joko toisella kanavalla tai pitämään television kiinni.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jounin kaupan kauppias ehdottomasti. Toisaalta eihän se hänen vikansa ole, jos osa fb-kavereistani (ja näköjään aika moni muukin) tykkäilee hänen päivityksistään. Kauppiaalle eduksi lienee luettava, että jakaa ilmeisesti ihan oikeasti noita palkintoja, ts. niissä skaboissa on voittaja, toisin kuin lukemattomissa tykkääkommentoijajaailmaineniPhonearvotaan-vedätyksistä, joihin niihinkin tuntuu aina osallistuvan kaveripiiristäni samat tyypit. Koskakohan ymmärtävät, että sitä ilmaista puhelinta tai pleikkaria ei ole tulossa.

Roope Salmisesta mulla ei oikeastaan ole mielipidettä, toki olen huomannut hänen olevan nykyään joka toisessa telkkariohjelmassa. Ovat kuitenkin pääsääntöisesti ohjelmia joita en katso, joten aika lailla se ja sama.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Kauppiaalle eduksi lienee luettava, että jakaa ilmeisesti ihan oikeasti noita palkintoja, ts. niissä skaboissa on voittaja, toisin kuin lukemattomissa tykkääkommentoijajaailmaineniPhonearvotaan-vedätyksistä, joihin niihinkin tuntuu aina osallistuvan kaveripiiristäni samat tyypit. Koskakohan ymmärtävät, että sitä ilmaista puhelinta tai pleikkaria ei ole tulossa.
Eikös Jounin kaupallakin homma perustu siihen, että raja noihin tykkäyksiin vedetään sen verran kovaksi, että ei tarvitse arpoa mitään. Eli samanlainen koijari kuin muutkin. En ainakaan itse ole ikinä nähnyt päivitystä voittajasta.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Miten näitä kahta voi edes verrata keskenään? Toinen on nollabudjetin mainonnalla yrityksensä suosituksi saanut yrittäjä, jonka näkee kaupassa usein ihan perushommissa. Viimeksi näytti hyllyttävän tavaraa. Okei, onhan fb-mainonta ärsyttävää, mutta aika harvassa muussa paikassa kuitenkaan Kaulaseen törmää toisin kuin Roope Salmisen kohdalla. Omahyväinen kukkopoika, joka kaikella keinolla pyrkii olemaan joka mediassa esillä, Lisäksi musiikki on täydellistä shittiä. Menisi oikeisiin töihin...

Tästä voisi esittääkin jatkokysymyksen. Kuinka isossa roolissa Naamakirja on elämässä joillain henkilöillä, jos Jounin Kaupan kauppias on noin ärsyttävä henkilö?
 

Nick Neim

Jäsen
Kuinka isossa roolissa Naamakirja on elämässä joillain henkilöillä, jos Jounin Kaupan kauppias on noin ärsyttävä henkilö?

Vaihdetaan Naamakirjan tilalle media, niin sama kysymys voidaan esittää Roope Salmisesta. Aika ärsyttävänä Salmista näytät pitävän.

Näistä kahdesta Roope Salminen, joskaan ei isolla erolla. Juuri viikonloppuna näin Salmisen taas pyörimässä Siepin kanssa, kertomassa paskoja mattinykäsvitsejään kavereilleen ja olemalla muutenkin se mulkunoloinen ilmestys tämän maan päällä. Vittu vuh vuh.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onko se Sieppi siis puupää? Tavallaan vaikuttaa fiksulta, mutta sitten nämä Mikket ja Roopet ja jääkiekkomaajoukkueet... miesmaku hieman kehityksessä.

Jounin kaupasta sen verran, etten asiasta mitään tiedä, mutta ahkeraa yrittäjää kunnioitan ja sellainen tämä kauppias vissiin on. Siis jossain Äkäslompolossa on kauppa? Eihän siellä kukaan edes käy ellei ole ihan järkyttävää mainostamista. Tai no turistit Ylläkseltä ja ostosturistit (vrt. Keskisen kyläkauppa), ja Jounin kaupassa turismi ja ostosturismi saadaan vielä yhdistettyä. Siis voi vittu, melkein jo ihailen Jounin kaupan kauppiasta.
 

Panther Claw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jounin kaupasta sen verran, etten asiasta mitään tiedä, mutta ahkeraa yrittäjää kunnioitan ja sellainen tämä kauppias vissiin on. Siis jossain Äkäslompolossa on kauppa? Eihän siellä kukaan edes käy ellei ole ihan järkyttävää mainostamista. Tai no turistit Ylläkseltä ja ostosturistit (vrt. Keskisen kyläkauppa), ja Jounin kaupassa turismi ja ostosturismi saadaan vielä yhdistettyä. Siis voi vittu, melkein jo ihailen Jounin kaupan kauppiasta.

Vähentääkö ahkeruus ja yrittäjyys henkilön (tai henkilön julkisen kuvan) ärsyttävyyttä?
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Koska elän hetkessä vastaan Roope Salminen. Sampokin oli aiemmin kohtuullisen ärsyttävä, mutta on nyttemmin pysynyt pois minun tutkaltani joten saa synninpäästön.

Kysymys on muuten itsessään aika hyvä. On herättänyt yllättävän runsaasti keskustelua.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vähentääkö ahkeruus ja yrittäjyys henkilön (tai henkilön julkisen kuvan) ärsyttävyyttä?

Yrittäjyys itse asiassa on hyvin usein ärsyttävää, mutta ahkeruus voi olla hyväkin asia. Jos tämä Jounin kaupan jamppa on ahkera niin pidän sitä miellyttävänä asiaintilana.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onko Roope Salmisen äiti oikeasti Minna Turunen? Sehän oli melkoinen kissa, mutta miten se päätä lyhyempi Eppu Salminen on sen voinut saada? Ja pitääkö ne huhut Minna Turusen alamäestä paikkansa?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onko Roope Salmisen äiti oikeasti Minna Turunen? Sehän oli melkoinen kissa, mutta miten se päätä lyhyempi Eppu Salminen on sen voinut saada? Ja pitääkö ne huhut Minna Turusen alamäestä paikkansa?

Kyllä. Ja miten tämä jälkikasvu laittaa Sara Sieppiä. Alamäkeä on ollut. Siis Siepin lisäksi Minna Turusella.
 

sinikettu

Jäsen
Täytyy sanoa, että en osaa yhdistää kumpaakaan nimeä mihinkään pärstävärkkiin tai persoonaan, joskin nimet ovat tuttuja. Tunnen itseni tästä syystä huojentuneen onnelliseksi. Vähän niin kuin vuosi-pari sitten en tiennyt minkä näköinen tai kuuloinen tämä Kanadan pop-taivaan ihmeneitonen Justin Bieber on, tosin se lumous on valitettavasti jo murtunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös