Kumpi on ärsyttävämpi, Roope Salminen vai Jounin Kaupan kauppias?

  • 7 717
  • 46

Kumpi on ärsyttävämpi, Roope Salminen vai Jounin Kaupan kauppias?


  • Äänestäjiä
    158

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Selkeä kysymys. Nämä kaksi herraa pyörivät paljon julkisuudessa. Roope Salminen on joka vitun telkkariohjelmassa ärsyttävän naamansa kanssa, ja vastaavasti Jounin Kaupan kauppias (oliko se nyt Sampo nimeltään?) on ujuttanut lonkeronsa sosiaaliseen mediaan aika vahvasti.

Mä en tiedä, auttakaa!
 

Ralph

Jäsen
Molemmat ovat niin HMV, ettei pysty oikein mitään sanomaan kummastakaan. Vastaan Roope Salminen, koska on kaksikosta ainoa, jonka nimen tiedän.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei kumpikaan. Roope Salminen tekee vain työtään ja Jounin kauppias tekee mitä haluaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Onko Roopen työ olla ärsyttävä?

Äänestin Roopea, mutta en oikeasti ole varma.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Kaulanen on ottanut somen haltuun ja Salminen dominoi telkkaria. Vaikka Kaulanen onkin arsyttava, niin silti miesta arvostan kun yrittajana tyollistaa niin paljon ihmisia. Lisaksi jossain videopatkassa nain kun mies painoi duunia kaupassansa ja kylla se hommia teki helvetisti. Salminen taas tunkee joka paikkaan paansa ja siksi mies sai aaneni selkeasti.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvin olen onnistunut välttymään molemmilta. Tuo Roope on joku lökäpöksy ja sosialistista mediaa seuraan niin vähän, että en ole tuohon kauppahemmoon törmännyt.

Roope. Isänsä takia, jos ei muuten.
 

JP900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pyrin pysymään kaukana näistä turhista tyypeistä. Sen verran mitä olen seurannut, molemmat ovat sieltä erittäin raskaasta päästä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Siis kumpi tuon Roope Salmisen isä on, Simo Salminen vai Reijo Salminen? Onko Krisse Salminen Roopen äiti?

Roopea toki äänestin. Tuon somessa riehuvan kauppiashemmon voi halutessaan välttää, Roopea ei.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Noiden Salmisten sukulaisuussuhteet on todella sekavat. Melko varmasti kaikki on pannu toisiaan ja itseään. Lopputulos on sitten Roope Salminen.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Roope Salminen saa ääneni. Aika hyvin olen välttynyt Roope Salmiselta, mutta ehkä kuukausi sitten tuli Ylen Yöradiossa Levylautakunnan uusinta ja Roope Salminen oli siellä vieraana. Olisin tietysti voinut vaihtaa kanavaa ja lähellä se olikin, mutta tuli kuunneltua lähetys loppuun asti, eikä sitä toisaalta yöllä hirveästi muuta kuunneltavaa tule radiosta kuin Yöradio. Eniten Roope Salmisessa siinä ohjelmassa ärsytti kiroilu. Eihän sitä nyt voi Ylen ohjelmassa kiroilla, joku tolkku pitää olla. Odotin, että missä vaiheessa muut vieraat puuttuvat siihen Roopen kiroiluun, mutta eivätpä puuttuneet. Ja jotenkin tuo Roope vaikutti myös todella ylimieliseltä tyypiltä.

Reijo Salminen on hyvä tyyppi, isona miinuksena toki rattijuopumus. Mutta lapsensa Eppu ja Krisse ovat todella ärsyttäviä, lapsenlapsi Roopesta puhumattakaan. Aika kauas on pudonnut omena puusta.

Sampo Kaulasta vastaan ei nyt hirveästi ole. Ainakin siinä Hjalliksen diilissä vaikutti ihan hyvältä tyypiltä.

Loppuun vielä Youtube-pätkä Eppu Salmisesta: Eppu Salminen torilla 95 - YouTube
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Roopea toki äänestin. Tuon somessa riehuvan kauppiashemmon voi halutessaan välttää, Roopea ei.

Minulle se on toisinpäin. Roopeen en ole törmännyt sen jälkeen kun katsoin mutsin ja faijan luona sitä laulukilpailua jossa se häpäisi Ace of Spadesin

Noiden Salmisten sukulaisuussuhteet on todella sekavat. Melko varmasti kaikki on pannu toisiaan ja itseään. Lopputulos on sitten Roope Salminen.

Tai sitten Solmu Salminen
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikähän tossa Roopessa nyt jengiä niin ärsyttää. Energinen ja sanavalmis tyyppi, ja pikkutyttöjen pöksytkin kostuu kun se on niin vitun lutunen. Joo ei ole mun suosikki, mutta ihan hyvä kait se on telkkariin. Toi Jounin kaupan tyyppi taas on mulle aika tuntematon. Mistä ihmeen sivuista pitää facebookissa tykätä että ne kaupan mainokset saa näkyviin, tai en mä edes halua nähdä niitä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toi Jounin kaupan tyyppi taas on mulle aika tuntematon. Mistä ihmeen sivuista pitää facebookissa tykätä että ne kaupan mainokset saa näkyviin, tai en mä edes halua nähdä niitä.
Mulla ei ole mitään tykkäyksiä jotka menee etäisesti edes lähelle, mutta aika moni kaveri tykkää näistä Jounin Kauppiaan päivityksistä niin väkisin puskee esille Facebookissa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
aika moni kaveri tykkää näistä Jounin Kauppiaan päivityksistä niin väkisin puskee esille Facebookissa.
parilla klikkauksellahan noista pääsee kokonaan eroon..
 
Näistä vaihtoehdoista Salminen, kirkkaasti.

Vaikeampi kysymys jos laitettaisiin Salmisen lisäksi Tuomas Enbuske ja Maria Veitola samaan koriin ja heistä pitäisi valita ärsyttävin. Sehän on vähän sama kuin kysyisi kuka Ruohosen veljeksistä on lahjakkain muusikko.
 

Panther Claw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Helppo. Kauppias mainoksineen on todella ärsyttävä tapaus. Roope Salmisen ja yhtyeensä musiikki ei kyllä iske vähääkään ja se voisi jopa ärsyttää, mutta muuten hänessä ei ole mitään erityisen ärsyttävää.
 

Keskiviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Roope Salminen ehdottomasti. Jounin kaupan kauppias Ylläksen Äkäslompolosta ei ole minua ärsyttänyt. Päinvastoin, facessa liittynyt hänen hullutuksiin mukaan toivoen täysosumaa kohdalleni. Pari kertaa Jounin kaupassa käyneenä, niin siellä parkkipaikalla saa olla tarkkana ettei jää vauhkoontuneiden porojen alle ja lisäksi sellainen huomio, että neljä yleisintä kieltä Jounin kaupassa on: 1. englanti, 2. venäjä, 3. japani, 4. stadin slangi/muut etelän murteet ja vasta viidentänä paikallinen länsilapin murre.
Siinä vähän infoa niile jotka eivät paikkaa tiedä.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Sampo Kaulanen on niitä harvoja yrittäjähenkisiä nuorukaisia, joita täällä on enää jäljellä. Miljoonavelat? Mitä pienistä. Kaveri ei lannistu. Roope Salminen onkin sitten joku idiootti joka tunkee itseään joka paikkaan. Äänestin Roopea. Roope on suolesta.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Mikään ei liene ärsyttävämpää, kuin tyyppi joka luulee itsestään liikoja samalla kuvitellen kaikkien muidenkin luulevan. HMV par excellence. Monta eri ohjelmaa hänellä nyt onkaan?
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Mikään ei liene ärsyttävämpää, kuin tyyppi joka luulee itsestään liikoja samalla kuvitellen kaikkien muidenkin luulevan. HMV par excellence. Monta eri ohjelmaa hänellä nyt onkaan?
Yksi ja sekin vasta on tulossa jossain vaiheessa telkkarista ulos. "Jee, lisää tositeeveetä!" Sampoa varmaan tarkoitit?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Roope Salminen ehdottomasti siksi että tunkee naamansa mun telkkariin vaikka pyrin välttämään ko. turhukkeen näkemistä. Somekauppias ei ole päässyt häiritsemään kun melko harva fb-kavereista siitä ilmeisesti tykkää (en ainakaan muista että näytöllä vilkkuisi edes viikoittain niitä kilpailuja tms eikä toisaalta fb:ssä tule nykyisin edes oleskeltua muuten kuin viestitoiminnon takia eli aikajanan seuraaminenkin aika ajoittaista). Niin ja lisäksi Salminen näyttää ihan helvetin ärsyttävältä pälliltä, että siitä plussaa (en edes tiedä miltä Sampo näyttää eikä ole tarvettakaan tietää. Ei olisi ollut myöskään tarvetta tietää miltä Roope Salminen näyttää, mutta sen naamaa tungetaan niin saatanasti esille ettei ole voinut välttyä siltä).
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ihan off-topic sanottakoon, että Enbuske-Veitola-Salminen on kyllä jo ihan tragikoomisen kammottava ohjelma. Kuka onkin keksinyt Maikkarilla, että nämä kaikki itseään muita parempana pitävät besserwisserit pitää tunkea samaan ohjelmaan :D

Siinä samalla rivien välistä näkemykseni kysymykseen..
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Salminen ihan vain hirveän sukurasitteensa vuoksi(isoisä tosin on hieno mies), lisäksi paska musiikki, käsittämättömän vastenmielinen habitus ja mediahuoraaminen Sara Siepin kanssa omaa parisuhdetta koskien(ettekö vitussa voi jo myöntää sitä?) lyövät kyllä vain työtään tekevän Sammon laudalta täysin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös