Kumpi maalivahdeista pelaa tärkeän USA pelin?

  • 2 331
  • 17

Kumpi pelaa USA pelin?

  • Pekka Rinne

    Ääniä: 36 36,4%
  • Petri Vehanen

    Ääniä: 63 63,6%

  • Äänestäjiä
    99

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Järki sanoo että Vehanen on paremmassa kunnossa kuin Rinne, mutta kumpi pelaa USA ottelun? Veikkaa mitä supervalmentajamme Duffeli ja Jalonen päättävät.

Tässä siis ei äänestetä omaa valintaa vaan sitä mitä Jatkoaikalaiset luulevat Suomen valmentajien valitsevan!

Edit: Itse veikkaan että Rinne pelaa vaikka Vehasen kuuluisi pelata....
 

trap

Jäsen
Äänestys olisi hyvä, mutta kaipa tämä näinkin onnistuu.

Vehasen laittaisin itse maaliin, mutta vahva kutina on että Rinne pelaa.

edit: jaa olihan tässä äänestys
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Voisin kuvitella Rinteen tietävän vastustajan pelaajien metkut Vehasta paremmin, toisaalta Vehasen eilisellä kunnolla ei pitäisi olla hätää juuri ketään vastaan. Veikataanpa siis Jukka Jalosen kallistuvan Pekka Rinteen puoleen, maalivahtilottohan se on aina Suomen tavaramerkki muutenkin ollut.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mielestäni kaksi edellistä peliä eivät nostaneet tai laskeneet kumpaakaan maalivahtia eli pitää edetä suunnitelman mukaisesti.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Rinne.

Vehanen tosin kuuluisi maalille.

Toivottavasti olen väärässä äänestämiseni suhteen.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Vehasta äänestin, koska toivon hänen pelaavan, mutta vähän kuulosti eilen haastettelusta siltä, että Jalosella on joku "varma" keino mestaruuteen, joten eiköhän oteta kolmosvahti käyttöön.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Ehdottomanehdottomasti Vehanen pitäisi laittaa maalille. Rinne on tottunut aukomaan ovea ja USAsta pitäisi kuitenkin pystyä voitto ottamaan.

Uskon, että Vehanen.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyholm ja Rantanen varmaan puoltaisivat Rinnettä, koska PELAAHAN SE NHL:SSÄ.

Toivoisin Vehasta, mutta luulen kyllä, että Rinne maalilta löytyy. Ei pitäisi kuitenkaan Suomen maalivahtipeliin kaatua, oli veräjänvartijana kumpi hyvänsä.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Ei yllättänyt yhtään että ihan 50/50 veikataan valmentajien ratkaisua. Itse olisin valinnut Vehasen, mutta vastasin kysymykseen Rinne. Anyway, oli valinta kumpi tahansa, niin maalivahtipeli toimii taatusti.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Molemmat pelaa. Rinne vaihdetaan Vehaseen 0-3 tilanteessa.

Sitten jauhetaan ikuisuus siitä, miksi Rinne sai aloittaa maalissa ja jostain vuotaa tieto että se ottelu oli jo ehditty luvata hänelle. Vähän niin kuin 90-luvulla kun NHL:stä vapautuvaa Koivua varten pidettiin yhtä paikkaa auki ja joku sitten jo menikin lupaamaan sen Tikkaselle eikä Koivu enää mahtunut mukaan.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihan hyvä valinta. Ei Rinnettä voi Tanska-pelistä syyttää, mutta Vehanen kyllä esiintyi edukseen eilen. Varmoja koppeja ja mikä tärkeintä, ei pomputellut juuri lainkaan.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Vehasta äänestin ja näköjään Vehasen myös valitsivat. Oikeestaan mulle ihan sama kumpi siellä ois pelannu. Ei se maalivahteihin tuo Suomen peli kuitenkaan kaadu.

Jollain pitäis vaan tehdä ne maalitkin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös