Kumpi lauantain 23.9. otteluista kiinnostavampi?

  • 3 922
  • 27

Menetkö Finskille vai Jäähalliin?


  • Äänestäjiä
    184

Jamina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, HJK
Lauantain 23.9 pelataan Töölössä samanaikaisesti kaksi helsinkiläisiä penkkiurheilijoita kiinnostavaa ottelua.

Jäähallissa pelataan paikallisottelu HIFK-Blues. Liigakausi on vasta alussa joten löytyykö tähän otteluun kiinnostusta?

HJK-MyPa on Veikkausliigan kierroksen kärkiottelu ja toivottavasti siinä on panoksena mestaruus.

Itselleni ei otteluvalinta tuota ongelmia. Kärpät pelaa Oulussa KalPaa vastaan enkä missään tapauksessa olisi paikanpäällä katsomassa tuota ottelua.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hehe, ikäänkuin kukaan täysijärkinen edes harkitsisi. HIFK vastaan aivan mikä jengi tahansa vie voiton ainakin minun silmissäni kaikesta paitsi Poolin pelistä. Bleg nyt ei sytytä yhtään, ei oikeastaan ainuttakaan todella mielenkiintoista pelaajaa. Kyllä jämä IFK:t; eskeliset, rajamäet, ahoset ja ben-amorit käy tsiigaamassa IFK:n takia muuten ei jaksaisi nostaa persettään tuolista.
 

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Jätän molemmat väliin ja lähden ryyppäämään. Tuloksethan voi katsoa aamun hesarista
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
lintu kirjoitti:
HIFK vastaan aivan mikä jengi tahansa vie voiton...

Näin on. Jalkapallo-ottelua en menisi katsomaan, vaikka IFK:lla ei olisi peliä.
 

tohtori4

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pro Pena- leiri
tilliliha kirjoitti:
Jätän molemmat väliin ja lähden ryyppäämään. Tuloksethan voi katsoa aamun hesarista

Täytyy kompata, aijon tod näk tehdä juuri saman tempun :D .

Mutta siis, totta kai HIFK-Blues peli sentään enemmän kiinnostaa, ketä täysjärkistä kiinnostaa veikkausliiga???
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
No voihan helvetti. Jyväskylään tuolloin matkataan jos jonnekin! Saahan JYP tuolloin vieraakseen universumin suurimman ja kauneimman Stadin ylpeyden.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
tilliliha kirjoitti:
Jätän molemmat väliin ja lähden ryyppäämään. Tuloksethan voi katsoa aamun hesarista

Menen ryyppäämään jompaan kumpaan. IFK tietenkin, mutta Blues on niin mielenkiinnoton, että saattaisin jopa harkita jalkapalloa mestaruuden ollessa kyseessä. Ei kai se niin vaarallista olisi, jos yhden pelin kaudessa kävisi. Tai no siitä tulisi varmaankin kauden kolmas, koska yksi käyty ja Hongan kotipeliin pitää vielä mennä ehdottomasti.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Helsingin Jääkiekkoklubi taitaa pelailla nykyään jossain puulaakitasolla, joten valitsen mieluummin liigatason pelin.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Suomipotkupallo on meikäläiselle täydellisen yhdentekevä laji. Eli tietysti valitsen HIFK:n.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Totta kai jääkiekko vetää enemmän. Mutta tuskinpa tonne museoon jaksaa mennä tuota peliä katsomaan, kaikkihan tietää miten siinä käy. Blues pyyhkii stadilaisilla jäätä aivan niin kuin viime kaudella. Mihin ne perinteet muuttuisivat, häh?
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Silloin tällöin (kerran vuodessa) on ihan hyvä käydä katsomassa, onko veikkausliiga kehittinyt yhtään. Eli valitsen HIFK matsin. Niin, jos jompikumpi on pakko valita.

Molempi parempi. Eli sijoittaudun siihen välipusikkoon.
 
Viimeksi muokattu:

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
No IFK:n peliin vois mennä jos joku maksais lipun ja matkat täältä Lappeenrannasta, mutta pitäs tossa kai olla vaihtoehto muuten, että ei kumpaankaan?
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Jalista, totta maar

Niin onko se Hannu Kautiainen vielä Hifkin valmentajana? Jos on, niin tottakai tuo Hifkin peli kiinnostaa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ohhoh, lätkä vastaan potkupallo, menipä vaikeeks. Not.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Voisin vaikka työnnellä mieluummin hammastikkuja kynsien väliin kuin menisin katsomaan näistä urheilutapahtumista kumpaakaan. Rankkaisin näiden kahden otsakkeen tapahtuman edelle myös laineen liplatuksen, maalin kuivumisen, ruohon kasvamisen ja takkatulen. Ihan vaan muutamia mainitakseni.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Hehe, ikäänkuin kukaan täysijärkinen edes harkitsisi. Blues vastaan aivan mikä jengi tahansa vie voiton ainakin minun silmissäni kaikesta paitsi Jari Litmasen, Sami Hyypiän ja Daniel Sjölundin peleistä. Hifk nyt ei sytytä yhtään, ei oikeastaan ainuttakaan todella mielenkiintoista pelaajaa. Kyllä nobodyt; lundellit, saariset, hirsovitsit, whitet ja niskaset käy tsiigaamassa Bluesin takia muuten ei jaksaisi nostaa persettään tuolista.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itse olen tuolloin Hakametsän jäähallissa katsomassa, kun HPK tekee Ilvekselle perinteiset ja sitten tulen jatkoaikaan haukkumaan Ville Leinoa neidiksi ja itkemään muutenkin kaikesta.
 

TimanttiLada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen kiekko ylipäätänsä
Vaikka mielestäni HIFK:n ottelut itse tapahtumanaankin on aina loistava kokemus,( kun pari kertaa sinne olen eksynyt) menisin luultavasti palelemaaan HJK:n matsiin, varsinkin jos kyseessä olisi mestaruusottelu. Lisäksi itselläni on HJK:n kausikortti, joten kukkaronkin puolesta futismatsi kävisi paremmin.
Ehkä sitä tauolla voisi vähän yrittää kurkkia jäähallin suuntaan...

Ja jos futismatsi olisi huono tasoista, olisi taas ainakin jotain valittamisen ja itkemisen aihetta.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Eikohan suomifudis ole taas nayttanyt todellisen tasonsa taman kesan Euroopan karsintakekkereissa, joten ei liene ongelmaa mita menis katsomaan...
 

Cougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit Red Wings
Ei todellakaan mitään kilpailua. HIFK ja HJK eivät kilpaile samassa sarjassa kiinnostuksen osalta. Jäähalli kutsuu, jos en ole duunissa tuolloin.

Cougar
 

SGD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei raha kiekkoa
-HIFK vs. Espoo neljä kertaa pelkästään runkosarjassa
-HIFK ei pelaa mestaruudesta (eipä ole liiemmin keväisinkään pelannut), Klubilla toivottavasti vielä tuossa pelissä saumoja, MyPa ei tosin ole lähelläkään kärkeä
-Klubin matsiin pääsee puolella siitä minkä joutuu maksamaan Jäähallin ovella
-Jalkapallo on kuitenkin jalkapalloa, vaikka se ihku Ronaldinho tai Hollannin maajoukkue ei pelaa. Eipä lätkäliigassakaan mitään sidneycrosbyja ole näkynyt...
-Toki jos HIFK peilaisi kauden lopussa mestaruudesta ja Klubi kohtaisi HMV-jengin kuten vaikka Turun Interin, niin ehdottomasti Jäähalliin menisin.

Syyskuussa kuitenkin Finskille. On muuten sinänsä paljonpuhuvaa, kiekossa moni menee nimenomaan tsiigaamaan HIFKiä tai Espoota, mutta futismatsiin ei mennä koska peli kuulemma on huonotasoista. Itse nyt kuitenkin ensisijaisesti menen oman kaupungin jengiä kannustamaan, en näkemään jotain vtun sambafutista.
 
Viimeksi muokattu:

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näistä kahdesta valitsen HIFK-Blues -ottelun, koska se on jääkiekon sm-liigaa ja tuo toinen peli edustaa jotain muuta lajia. HIFK-Blues matsin tulos siis kiinnostaa minua ainakin jossain määrin.

Itse olen kuitenkin silloin TPS-Ässät ottelussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös