Kumpi ketuttaa enemmän...?

  • 3 880
  • 28

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Carlos
Taisit hyvä veli osallistuakin avausmaaliveikkaukseen, etkä ollenkaan tähän visaiseen visaani.

Jos et millään löydä ratkaisua näistä A:sta ja B:stä, niin pelimies voi aina valita myös esim:

C) Kanala

D) Joku muu, mikä.

Itse kallistun kyllä tuon B:n kannalle, sen verran nautittavaa on katsoa kun Hilmalan poijat rämpii.

Kiitos lisätyistä vaihtoehdoista. Valitsen vaihtoehdon
D) Hjokereiden mahdollisimman huono menestys

Vaikea sanoa mistä moinen vastaus kumpusi, mutta olen varma, vaihtoehdot a ja b ovat täyttä potaskaa.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Tatzka
Kiitos lisätyistä vaihtoehdoista. Valitsen vaihtoehdon
D) Hjokereiden mahdollisimman huono menestys

Vaikea sanoa mistä moinen vastaus kumpusi, mutta olen varma, vaihtoehdot a ja b ovat täyttä potaskaa.


Brotha Tatzka, ymmärsit nyt kyseisen visan hiukan väärin, vaihtoehto D) ei ollut siis oma valinta, vaan se on "Joku muu, mikä".

Hyväksyn silti vastauksesi, ihan hyvä pointti.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Moni on ihmetellyt, mistä jokerifanit sikiävät. Nyt olen saanut haltuuni erään hakunilalaisen peruskoulun 1-luokan oppilaille järjestettävän perinteisen kyselyn. Sama käytäntö vallitsee kuulemma Vantaalla yleensäkin. Hakunilan ala-aste on muuten erikoistunut veistoon.

Mutta näin kysellään;

Mikä seuraavista on hyvä asia?

a) homoilu
b) ruotsinkieli
c) lukio
d) ammattikoulun kähertäjälinja
e) Jokerit

Näin saadaan pelkästään vastauksia d ja e ja voidaan todeta, että Jokerien kannattaminen on ihan verissä meilläpäin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti JHag
Moni on ihmetellyt, mistä jokerifanit sikiävät. Nyt olen saanut haltuuni erään hakunilalaisen peruskoulun 1-luokan oppilaille järjestettävän perinteisen kyselyn. Sama käytäntö vallitsee kuulemma Vantaalla yleensäkin.
Hakunilan ala-aste on muuten erikoistunut veistoon.


Ja jos ei halua ottaa veistoa, niin koulun todella monipuolisesta kurssivalikoimasta voi ottaa Käsityötä.
Käsityöt ovat jatkuvasti kasvattaneet suosiotaan vantaalaisnuorison keskuudessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös