Kumpaa juot mieluummin?

• 1 912
  • 32

Kahvi vai Tee?

• Kahvi

Ääniä: 80 59,7%
  • Tee

Ääniä: 37 27,6%
  • En juo kumpaakaan

Ääniä: 17 12,7%

• Äänestäjiä
    134

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kahvi. Valitettavasti olen jo tänikäisenä siihen täysin koukussa. Joskus huomaa, että on tullu päivän aikana syötyä vain pari bonaa, ja juotua viis kuppia kahvia kun ei oo muuhun ollu aikaa/rahaa.

Koulun uudesta kahviautomaatista saa erinomaista mustaa kahvia aamuisin, ja sitä menee sielläkin päivän aikana n. 3-5 mukillista. Hinta vain 40 centtiä!:D

Iceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jossain ketjussa kyseltiin lempihuumetta ja taisin mainitakin siinä kahvin. Autot käyvät (pääasiassa) bensiinillä, minä kahvilla.

Tosin lääkärin määräyksestä olen joutunut tiputtamaan sen nauttimismääriä aika reilustikin. Nykyään menee vain 5 -6 mukillista, ohjeiden mukaan. Tosin mukin koko vaihtui ohjeiden saamisen jälkeen. :D

TTTTT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo
Joskus kahviaddikti nyt kahviluuseri. Ikä varmaan vaikuttaa mutta vähänkääm liikaa rasvaa ruuassa j akahvia päälle niin 12 tuntia närästää. Siis Teetä. Kahvia kun tulee juotua niin aina kadun.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kahvi, ah, maailmankaikkeuden mahtavimpia keksintöjä alkoholin, seksin, jääkiekon, videopelien ja tupakan ohella.

Teetä en juo, se litku ei ole koskaan ollut meikäläisen suun mukaista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy