Kummola jatkaa puheenjohtajana

  • 8 800
  • 28
Kummola on kyllä jo näyttänyt kyntensä eli melko tylsät näyttävät olevan. Toivonkin että siirtyisi eläkkeelle mahdollisimman pian, jotta saataisiin suomikiekolle uusi suunta.

Nythän on ymmärtääkseni niin, että General Manager Jari Kurri valitsee päävalmentajan?

Kurri on toinen eläkkeellejoutava, Kurri oli kyllä hyvä pelaaja, mutta se ei tarkoita että olisi hyvä GM. Tehtävien luonne on täysin erilainen. Normityöpaikassakin monesti palkitaan hyvä asiantuntija päällikkö tai johtajatehtävällä, jolloin unohdetaan että nämä ovat ihan eri tehtäviä. Tässä tapauksessa pelaajataustasta on hyötyä, mutta niin myös olisi esim. henkilöstöasiantuntijan tai psykologin ammatistakin. Kurri ei ole ainakaan vielä näyttänyt miten Suomen menestys parantuisi merkittävästi hänen palkintovirkansa ansiosta.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Vaikka minulla ei mitään Kummolan eläkkeelle jäämistä vastaan olekaan, niin kyllähän tänään tehty päätös kaksista jaetuista kisoista on oikea lottovoitto Suomen jääkiekkoliitolle. Sehän on katsojatulojen puolesta ja kotiyleisön antaman tuen puolesta vähän kuin olisi kahdet kotikisat putkeen. Se että miten rahanjako tarkasti menee IIHF:n ja liittojen välillä tai miten vaikeaa tuollaisen junttaaminen läpi menee yli minun tietämyksen, mutta annetaan nyt joka tapauksessa kiitostakin kun sellaiseen on aihetta.
 
Viimeksi muokattu:

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Vaikka minulla ei mitään Kummolan eläkkeelle jäämistä vastaan olekaan, niin kyllähän tänään tehty päätös kaksista jaetuista kisoista on oikea lottovoitto Suomen jääkiekkoliitolle. Sehän on katsojatulojen puolesta ja kotiyleisön antaman tuen puolesta vähän kuin olisi kahdet kotikisat putkeen. Se että miten rahanjako tarkasti menee IIHF:n ja liittojen välillä tai miten vaikeaa tuollaisen junttaaminen läpi menee yli minun tietämyksen, mutta annetaan nyt joka tapauksessa kiitostakin kun sellaiseen on aihetta.

Pienoinen ajatusvirhe on kyllä se, että jaetut kisat painetaan peräkkäisinä vuosina, voipi olla toisena vuotena pienoista kisaväsymystä ilmassa. Muutenkin noi jaetut kisat on hiukan pepusta, mutta tärkeintähän toki on rahastus, ei peli taikka fanit.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Mielipidekysymyksiä varmasti jossain määrin, mutta minun käsitykseni nyt vain on että MM-kisoissa on suhteellisen suuri määrä niitä ynnämuut-sarjan pelejä, jotka eivät ketään kiinnosta. Nyt kun Ruotsin lohkon pelit voidaan pelata kumpanakin vuotena Ruotsissa ja Suomen lohkon pelit Suomessa, niin kukaan ei häviä ja sekä Suomi että Ruotsi voittavat. Selkeä win-win situation siis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös