Oulun suosituin puolue näkyy olevan keskusta, joten jos sinne saadaan joskus uusi halli aikaan, niin nimeksi tulee epäilemättä Aluetuki-Areena.
Siirtäisköhän ne Raksilasta vielä ne legendaariset lautapenkit sinne. Ois kato nostalgiaa...
Oulun suosituin puolue näkyy olevan keskusta, joten jos sinne saadaan joskus uusi halli aikaan, niin nimeksi tulee epäilemättä Aluetuki-Areena.
Ne on siirretty jo nykyisestä hallista pois joka lohkosta :( Vai oliskohan vielä niissä kulmien piippuhyllyillä muutamat rivit.Siirtäisköhän ne Raksilasta vielä ne legendaariset lautapenkit sinne. Ois kato nostalgiaa...
Voi nyt helvetin helvetti, jos tossa on joku ottelusiirto mahdollista. Juna ja hotelli jo hommattu tonne 8.12.Ei näy lukemassani uutisessa päiväystä, mutta ainakin toukokuun alkupuolella, mahdollisesti jopa huhtikuun puolella on ollut myös julkisesti tiedossa, että CHL:n ekan po-kierroksen pelipäivät on 16/17. ja 23/24. marraskuuta. Silti siihen oli lykätty alkuperäiseen liigaohjelmaan 24.11. se Tapparan KalPa-peli.
Tiedämme myös jo nyt, että jos Tappara jollain ilveellä sattuisi tällä kertaa pääsemään tästä eteenpäin, ja Lukkohan pääsee joka tapauksessa seuraavalle kierrokselle, niin se toinen kierros pelataan 7/8. ja 14. joulukuuta. 8.12. Tapparalla olisi sitten SaiPa-peli. Lukolla taas on 15.12. JYP.
Hallikaisen Jyrki on yksi sellaisista ihmisistä, jotka pitäisi vetää hirteen ihan suorilta, kyselemättä. Sääli vain että siinä ollaan jo myöhässä, koska Jykä on ehtinyt jo lisääntyä. Toivoa sopii, että jälkeläiset eivät ihan kaikkia persereikä-geenejä ole perineet.
Kyseinen heebo on jo vuosikymmeniä viilannut kaikkia mahdollisia tahoja linssiin. Se vain kun mies on niin kettu, ettei sitä saa lain puitteissa kiinni. Löytää kaikki porsaanreiät, mitä pystyy hyödyntämään.
Ei se ole sattumaa, että Jykä muutti Sveitsiin. Ilma alkoi käydä ahtaaksi Suomen maassa. Kun tuli kusettaneeksi satoja ihmisiä Oulussa.
Parhaillaan Jykällä on puliveivaus käynnissä Oulun Torilla. Onneksi mulla ei ole penniäkään henk.koht. rahoja asiassa kiinni, ainoastaan veronmaksajana olen osallisena. Popparit valmiina seurailen kuitenkin tilannetta, miten hotellihanke kehittyy. Pieni aavistus lopputulemasta mulla on, mutta jätettäköön se vielä salaisuudeksi. Saattaahan Jyrki-boy vielä vaikka yllättääkin.
Uros Liven nimihommeli on vain sivujuonne. Ikävää, että Tampereen Areena joutui Jykän pelinappulaksi. Suosittelisin lämpimästi, että Tampereella toivotettaisiin Hallikaiselle mahdollisimman huonoja eläkepäiviä ja etsittäisiin hallille edes lähimäin moraalin omaava yhteistyökumppani.
Parempi purkaa sopimus sen rikkomusperusteilla, niin Urokselle eintarvi maksaa mitöön sopimuksen purusta aiheutuvia maksuja.
Liput areenalle nyt siis myynnissä. Avausmatsiin myytiin koko alakatsomo täyteen minuuteissa, yläparvelle on vapaita paikkoja vielä jokunen sata.
Lauantain 4.12 Ipa-Tappara peliin sain kaksi lippua. Näytti olevan viimeiset alakatsomoista, mutta onneksi K18 katsomosta.....
Ilvesfanit poikaporukalla reissussa?? En minä tuomitse, antaa mennä vaan.Jaahas, siellä sitten nännit ja muut elimet viuhuu ja viini virtaa. Kai kaalimato toimii tuon katsomon sponsorina :)
Ilvesfanit poikaporukalla reissussa?? En minä tuomitse, antaa mennä vaan.
Jep, nyt on liput taskussa. Toivottavasti nähdään kunnon Hawaii-kiekkoa, maaleja molempiin päihin ja Ipan voitto(hymiö).
Onko Stefan's ravintolakatsomo siis sellainen, että sinne pääsee ne jotka kerkee vai onko sinne numeroidut paikat?
Toinen kysymys mikä varmaan on ollut esillä, niin paljonko alakatsomoiden kapasiteetti? Yläkatsomothan taitaa olla normi-iltoina kiinni (pl paikallispelit).
Huimaa on ollut myynti, mutta niin pitääkin. Liput molempiin avajaisviikonlopun otteluihin hankittu ja taitaa mennä hankintaan vielä kauden loputkin paikallisottelut.
Nyt meni yli hilseen tällaiselta papalta... Vai onko Samppakalja ihan doku jo näin päivällä??Jaahas, siellä sitten nännit ja muut elimet viuhuu ja viini virtaa. Kai kaalimato toimii tuon katsomon sponsorina :)
Onko Stefan's ravintolakatsomo siis sellainen, että sinne pääsee ne jotka kerkee vai onko sinne numeroidut paikat?
Toinen kysymys mikä varmaan on ollut esillä, niin paljonko alakatsomoiden kapasiteetti? Yläkatsomothan taitaa olla normi-iltoina kiinni (pl paikallispelit).
Huimaa on ollut myynti, mutta niin pitääkin. Liput molempiin avajaisviikonlopun otteluihin hankittu ja taitaa mennä hankintaan vielä kauden loputkin paikallisottelut.
Eikös noissa ravintolakatsomoissa ole yleensä ihan normaalisti pöytävaraukset suoraan ravintolasta?
Stefans on VIP.Luulisi, että tuo Stefan's olisi jokin VIP-lippuhomma.
On muuten yllättävää, miten moni yhdistää nimisponsorin koko areenan omistuspohjaan. Ei ole ihan yksi tai kaksi kertaa, kun oon kuullut pohdintaa, että nyt on koko areenalta rahat loppu, koska uros sitä ja tätä.Uroshan on vain nimisponsori. Ei sillä ole mitään tekemistä itse hallin omistuksen kanssa ja uusi varmasti saadaan tilalle.
Nyt meni yli hilseen tällaiselta papalta... Vai onko Samppakalja ihan doku jo näin päivällä??
Jep, yllättävän pihalla ovat ihmiset...On muuten yllättävää, miten moni yhdistää nimisponsorin koko areenan omistuspohjaan. Ei ole ihan yksi tai kaksi kertaa, kun oon kuullut pohdintaa, että nyt on koko areenalta rahat loppu, koska uros sitä ja tätä.
On muuten yllättävää, miten moni yhdistää nimisponsorin koko areenan omistuspohjaan. Ei ole ihan yksi tai kaksi kertaa, kun oon kuullut pohdintaa, että nyt on koko areenalta rahat loppu, koska uros sitä ja tätä.