Kumman kaa?

  • 155 746
  • 1 554

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Geri. Aina.
Mä en niin jaksa enää näitä kumman kaa juttuja, mutta lainasin tämän koska tämä on Sanassa sanottu ja totuuden kirjaan kirjoitettu. Toivottavasti Geri palaa viälä joku päivä niihin ysärin pualivälin muhkumpiin muatoihin. Nykyäänhän se ei oo valitettavasti enää kovin hot. Mutta Geri on mulle aina se isotissinen Ginger Spice.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mä en niin jaksa enää näitä kumman kaa juttuja, mutta lainasin tämän koska tämä on Sanassa sanottu ja totuuden kirjaan kirjoitettu. Toivottavasti Geri palaa viälä joku päivä niihin ysärin pualivälin muhkumpiin muatoihin. Nykyäänhän se ei oo valitettavasti enää kovin hot. Mutta Geri on mulle aina se isotissinen Ginger Spice.

Ole hyvä. Parasta.
 

Liitteet

  • Screenshot_20230121-231607~3.png
    Screenshot_20230121-231607~3.png
    683,2 KB · kertaa luettu: 134

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Minna Pajulahti.

Sarah Hyland vai Ariel Winter?
Mää oon niin saakelin vihanen Arielille kun se meni tuhoon ulkonäkönsä. Sillä oli isot tissit ja nätti naama. Nykyään se on samaa paskaa mitä löytyy joka juna-aseman roskiksesta. Hyi vittu, sanon mää.

Danielle Colby vai Ariel Winter?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mää oon niin saakelin vihanen Arielille kun se meni tuhoon ulkonäkönsä. Sillä oli isot tissit ja nätti naama. Nykyään se on samaa paskaa mitä löytyy joka juna-aseman roskiksesta. Hyi vittu, sanon mää.

Danielle Colby vai Ariel Winter?
Danielle!!
Väärät vai oikeat?
Liittyy äänestykseen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös