waltteri21
Jäsen
Joulutonttu.Palander.
Joulumuori vai joulutonttu, naisoletettu?
Andie MacDowell vai Julia Roberts?
Joulutonttu.Palander.
Joulumuori vai joulutonttu, naisoletettu?
Andie selvästi!!Joulutonttu.
Andie MacDowell vai Julia Roberts?
Ukrainalainen. Tosin pari venäläistä julkisuudenhenkilöä himottaa vieläkin.Andie selvästi!!
Ukrainalainen nainen vai venäläinen?
Ashley.Ukrainalainen. Tosin pari venäläistä julkisuudenhenkilöä himottaa vieläkin.
Mary-Kate Olsen vai Ashley Olsen?
Jasmin Kähärä.Ashley.
Jasmin Kähärä vai Jasmin Hamid?
Jasmin Kähärä.
Helmi-Leena Nummela vai Essi Hellen?
Dannyn Helmi ehdottomasti.Dannyn Helmi vai Vikmanin Erika?
Mia ehdottomasti.Dannyn Helmi ehdottomasti.
Elina Kottonen vai Mia Ehrnrooth?
Tämä oli oikeasti paha, mutta valitaan Sanni Grahn-Laasonen.Sanni Grahn-Laasonen vai Li Andersson?
Tämä oli oikeasti paha, mutta valitaan Sanni Grahn-Laasonen.
Essi Pöysti vai Lotta Hintsa?
Jutta Urpilainen.Merja Kyllönen vai Jutta Urpilainen?
Ikinä kuullutkaan Kristiina Salosesta. Kävin googlettamassa ja sen perusteella valitsin hänet. Itse asiassa ei huonon näköinen.Jutta Urpilainen.
Kristiina Salonen vai Laura Huhtasaari?
Ikinä kuullutkaan Kristiina Salosesta. Kävin googlettamassa ja sen perusteella valitsin hänet. Itse asiassa ei huonon näköinen.
Anneli jäätteenmäki vai Sirkka-Liisa Anttila?
Jaa-a. Anneli kai sitten.
Mari Kiviniemi vai Krista Kiuru?
Antti.Mari Kiviniemen olenkin joskus jo nähnyt trikoissa, joten tämä valinta oli helppo - Kiviniemi.
Tuure Borelius vai Antti Tuisku?
Luin tämän ja mujjani huus heti jotenkin teletsypkoottisesti että Janne Hurme. Sitte mulla napsahti ja menin all Isto Hiltunen on her. Nyt mua viädään pois...Isto Hiltunen vai Janne Hurme?
Vaimo on oikeesti ihan tolkun mimmi ja heviinpäin, mutta sillä on joku ihme fiksaatio Janne Hurmeeseen.
Annika Eklund, ehdottomasti. Edelleen helvetin kuuma kissa.Luin tämän ja mujjani huus heti jotenkin teletsypkoottisesti että Janne Hurme. Sitte mulla napsahti ja menin all Isto Hiltunen on her. Nyt mua viädään pois...
Tuuhkaa, tiiimantteja suun kai piiitäs saaada.
Minä annoin luuvitoooseen...
Vaimo on oikeesti ihan tolkun mimmi ja heviinpäin, mutta sillä on joku ihme fiksaatio Janne Hurmeeseen. Vittu.
Anna Eriksson vai Annika Eklund?
Annika Eklund, ehdottomasti. Edelleen helvetin kuuma kissa.
Englantilaisesta potilaasta seuraava duo:
Juliette Binoche vai Kristin Scott Thomas?
Hathaway toki.Juliette.
Anna Hathaway vai Anna Kendrick?
Alba.Hathaway toki.
Jessica Biel vai Jessica Alba?
Pitääpä googlata, tää ekahan on ihan söötti vaikka turhan hentoisen oloinen, ja toinen HUI KAUHEA MIKÄ TOI ON?Jessica Jung vai Jessica Alves? (Anteeksi.)
Ompa tua Simpsonen muuttunu siitä kun viimeks kuuklailin joskus parikytä vuatta sitten... Vastaan Chastain.No mennään sitten kaikki Jessicat. Jessica Chastain vai Jessica Simpson?
Van Zant.Ompa tua Simpsonen muuttunu siitä kun viimeks kuuklailin joskus parikytä vuatta sitten... Vastaan Chastain.
Mennään MMA -maailmaan.
Paige Van Zant vai Britain Hart?
Van Zant.
Courtney Love vai Madonna?