Kumman kaa?

  • 159 496
  • 1 554
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jaa niin, mun piti jatkaa.

Mennään ysärille ja maailman paskimman musan kehtoon, josta kuitenkin löytyy ulkosesti ihanaisia herkkupeppuja (Aii prrrrkele mikä alustus, hä?)

Princessa (Monica Capel-Cruz) vai se Paradision mimmi (Maria Garcia).
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Annika Damström, nimessä on sellaista rahan tuntua.

Kumpi Williams, Venus vai Serena?
Kieltämättä Annika Damströmissä on juuri sellasta rantaruottalaista eliitin makua ainakin nimessä. Lisäks se on pitkän huiskee ja itsevarman olonen. Voin nährä kuinka se ratsastaa mulla kapteenin lakki päässä ja komentaa mua näykkiin sen nännejä... Aii prrrrrkele.

Williamsit, hyissaatana. Ei kumpikaan. Sanotaan pakon edessä Serena.

Martina Hingis vai Anna Kournikova? Ne pelas joskus nelinpelissä kimpassa, ai ai ai.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Kieltämättä Annika Damströmissä on juuri sellasta rantaruottalaista eliitin makua ainakin nimessä. Lisäks se on pitkän huiskee ja itsevarman olonen. Voin nährä kuinka se ratsastaa mulla kapteenin lakki päässä ja komentaa mua näykkiin sen nännejä... Aii prrrrrkele.

Williamsit, hyissaatana. Ei kumpikaan. Sanotaan pakon edessä Serena.

Martina Hingis vai Anna Kournikova? Ne pelas joskus nelinpelissä kimpassa, ai ai ai.

Hingis.

Annika Saarikko vai Anna Kontula?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kiitos taas hienosta taisteluparista.

Saarikko, koska hän ei ole kommunisti.

Rae Dawn Chong vai Shari Headley?
Valitaan Shari Headley.

Sanni Grahn-Laasonen vai Elina Valtonen (Entinen Lepomäki)?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kieltämättä Annika Damströmissä on juuri sellasta rantaruottalaista eliitin makua ainakin nimessä. Lisäks se on pitkän huiskee ja itsevarman olonen. Voin nährä kuinka se ratsastaa mulla kapteenin lakki päässä ja komentaa mua näykkiin sen nännejä... Aii prrrrrkele.

Williamsit, hyissaatana. Ei kumpikaan. Sanotaan pakon edessä Serena.

Martina Hingis vai Anna Kournikova? Ne pelas joskus nelinpelissä kimpassa, ai ai ai.
Oijoi, Johnny boy. Yleensä meiän naismaut taitaa mennä aika yksiin, mutta tässä mennään eri teillä. Muakaan ei Venus sykähdytä, mutta Serena.. Ei naamastaan tosiaankaan kaunis mutta kroppa on kyllä mun makuun sopivan kurvikas. Miinusta vielä jehovalaisuudesta ja ilmeisen hankalasta luonteesta, mutta niitä ei siinä vaiheessa kysellä, kun paalutushommat alkaa.

Edelliseen Salonen

Satu Silvo vai Anne Kukkohovi?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oijoi, Johnny boy. Yleensä meiän naismaut taitaa mennä aika yksiin, mutta tässä mennään eri teillä. Muakaan ei Venus sykähdytä, mutta Serena.. Ei naamastaan tosiaankaan kaunis mutta kroppa on kyllä mun makuun sopivan kurvikas.
Mulle tulee kyllä enemmänkin miäleen semmonen Grace Jones tyylinen amatsoni. Ei lainkaan Lola-laatua!
Miinusta vielä jehovalaisuudesta ja ilmeisen hankalasta luonteesta, mutta niitä ei siinä vaiheessa kysellä, kun paalutushommat alkaa.
Tämähän on täyttä totta! Siinä ei lempimusiikkia tai puoluekirjaa kysellä kun kaivetaan hepskukkuu tulille.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Minttu & Ville

Anna Abreu vai Eveliina?
Evelina periaatteessa viisi kertaa viidestä, mutta sanotaan nyt Abreu, koska pitkät hiukset.

Hannu Jortikka vai Hannu Aravirta?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös