Kumman kaa?

  • 156 214
  • 1 554

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Traci Bingham (90-luvulta) vai Pam Grier (70-luvulta)?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Traci Bingham, mieluiten punaisissa uikkareissa. Pamin afro on liikaa.

Dwayne "The Rock" Johnson vai Kevin Hart?
Dwayne Johnsson ilman muuta, missä ja milloin vaan. Mikä uros!

Vicky Rosti vai Kaija Koooooo?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Dwayne Johnsson ilman muuta, missä ja milloin vaan. Mikä uros!

Vicky Rosti vai Kaija Koooooo?

Virve Rotsi. Se oli sentään nuorena aika kova.

Sami Kuronen vai Mikko Leppilampi?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuronen. Leppilampi on kuvottava tyyppi.

Kingston Wall vai Piirpauke? ( Bändeissä veljekset, pieni knoppi.)
Paha. Yksi ensimmäisistä musiikillisista muistikuvistani on Piirpaukkeen eka, mutsilla oli se hyllyssä ja kuunteli 70-luvulla taajaan. Se Hassen soolo Konevitsan kirkonkelloissa on aika jäätävä. Toisaalta Kingston Wall tuli mulle sopivaan aikaan, ehdin pari kertaa näkemään livenäkin. Ehkä konserttikokemukset kääntävät vaakaa nuoremman Wallin suuntaan.

Dallas vai Dynastia?
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tää on helppo, ehdottomasti Heli Sutela! Grrrr..

Sanna Marin vai Katri Kulmuni?
Jos unohdetaan hetkeksi Katrin uhkea etuvarustus, niin mun on ihan kasvonpiirteiden ja yleisen arvostuksen vuoksi vastattava että olen itsekin Mari(ni)sta sekaisin.

Hayley Williams vai Katy Perry?
 

Katsonvaan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit LFC
Jos unohdetaan hetkeksi Katrin uhkea etuvarustus, niin mun on ihan kasvonpiirteiden ja yleisen arvostuksen vuoksi vastattava että olen itsekin Mari(ni)sta sekaisin.

Hayley Williams vai Katy Perry?
Mä tykkään isoista tisseistä, joten Katy Perry, vaikka taitaa olla meikittömänä aika karun näköinen.

Jane Fonda vai Brigitte Bardot?
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Mä tykkään isoista tisseistä, joten Katy Perry, vaikka taitaa olla meikittömänä aika karun näköinen.

Jane Fonda vai Brigitte Bardot?

Jos olis kuurosokea niin varmaan menis se kumman iho on pehmeämpi!

David Beckham vai Cristiano Ronaldo?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos olis kuurosokea niin varmaan menis se kumman iho on pehmeämpi!

David Beckham vai Cristiano Ronaldo?
Ei kumpikaan. Jalkapallo urheilulajina ei kaipaa tyyppejä, joiden mielenkiinto kohdistuu ensisijaisesti siihen, onko tukka hyvin. Tai muistinko tilata huvijahdille 50 vai 60 pulloa shamppanjaa. Minä vihaan näitä ronaldoja ja bekmanneja. Maradonaa en, koska hän oli jotenkin aito ja sympaattinen. Nenästä vedetty, olosuhteiden uhri. Maradonan vihaaminen on kuin vihaisi Sepi Kumpulaista tai Pertti Kurikan Nimipäiviä. Ei vajakille saa olla vihainen. Silti kaikkien aikojen suosikkini jalkapallossa on Zico. Taidoiltaan Maradonan luokkaa, ja jos Brasilia olisi muistanut puolustaa välillä vuoden 82 kisoissa ja voittanut koko paskan, kuten olisi kuulunut tapahtua, puhuttaisiin Zicosta tänään samoilla äänenpainoilla kuin Diegosta. Lisäksi Zico on säilynyt selväpäisenä eikä ole seonnut kokaiiniin, tositelevisioon, silikonitissisiin bimboihin eikä tatuointeihin.

Kekkonen vai Fagerholm?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös